|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
---------- Nederland ----------- - Groningen - Headline (heeft wel es wat 2e hands leuks staan) - Groningen: Platenworm - Groningen: Elpee (vooral voor Burzum, dat heeft platenworm niet) - Amsterdam: Boudisque - Amsterdam: Concerto (nieuw en 2de hands) - Amsterdam: Plaatboef - Amsterdam: Fame (maar achterlijk duur(vinnik wel meevallen)) - Den Haag : Rocky Road - Zaandam : Displeased (of is ie dicht?) - Nijverdal: Metalmania - Arnhem : Dollhouse... - Nijmegen : State Off Art Metal Store - Venlo : Sounds (alle genres, maar een zeer groot aanbod in metal, ook 2e hands) - Sittard : Music Machine - Leeuwarden : King Kong Records - Roermond : The Rock (bij den theo, grappige mens) - Rotterdam : Large ( www.large.nl )mailorder en winkel - Rotterdam: Black Widow - Tilburg: Sounds (redelijke metal-afdeling) - Tilburg: Aad's platenzaak - Zwolle : Plato - Zwolle : Diskid - Den Bosch: House of Sounds (aparte bandshirts en ruime keuze metalcd's) Enschede: -Music Store/Sounds (www.musicstore.nl) -Plato (www.plato.nl -- Haverstraatpassage 45, 053-4316167) -Waaghals (Korte Haaksbergerstraat 26, 053-4342028) Haarlem: - plaatboef (veel 2e hands af en toe komt er iemand zijn metal verzameling hier naartoe brengen, maar ze hebben zowiezo "standaart" metal) - sounds (redelijke metal afdeling alleen duur) Hengelo: -Popeye (Drienerstraat 9, 074-2426212) Utrecht: - White Noise (alternative) - Plato (www.plato.nl) - Midtown (house/dance/etc) - Ear & Eye (klassiek) - Plaatboef (2e hands/nieuw - alle genres ongeveer) - Da Capo records (veel vinyl, veel rare punk enzo) Leiden: -Ik dacht dat ie ook Plato heette...maar hij zit iig in het steegje tegenover de H&M in de Haarlemmerstraat. Ze hebben er redelijk wat metal, en nog redelijk goedkoop ook. ------------ België ------------ - Vosselear : LSP Company - Antwerpen : Fat Kat (vooral veel tweedehands) -Kortrijk : Music Mania -Kortrijk : The Fans -Brugge : Docter Vinyl - Gent : Mr Moonlight - Gent : Rataplan (ook 2nd hand) - Gent: Pyrrhus (hardcore store, met een goede metalcollectie) - Gent: Music Mania (duur, maar wel juweeltjes te krijgen) - Brussel: euhm, fuck naam vergeten ------ enne ik ben aan het leren voor mijn eigen zaakje [/quote] light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Hey, die metal mania store in Nijverdal, is die echt de moeite waard om naartoe te reizen? Spul dat je elders moeilijk/niet kunt vinden? Vriendelijke prijzen? |
|
quote: Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar ben al een jaar van plan om daar een keer langs te gaan (moet toch met de trein langs Nijverdal), maar om een of andere reden komt het er steeds niet van. Als het nou echt heel cool is dan ga ik van het weekend (denk ik) |
|
Die fat kat in antwerpen, heeft iemand het adres daarvan (z.s.m. aub, ga morgen naar antwerpen) ? Zijn er nog meer interessante winkels daar ? Ik, Wil Schuurman |
|
Wat Brussel betreft: Anspach laan heeft er een aantal goeie (o.a. die van de gitarist van Deviate met veel metal, hardcore uiteraard, industrial, ...) Daarnaast heb je in 1 van de zijstraatjes aan het pleintje dicht bij het Centraal Station (daar waar de galerijen beginnen) een echte metal shop gerund door een rasechte metal moeder. Veel shirts, spikes, en ook een pakske CDs met veelal interessante spullekes (goeie demos uit het Brusselse en Waalse gebied zoals Emptiness, Inocculta, ...) Het 2e shining album heb ik daar o.a. op de kop getikt, ... Je moet echt haar foto's eens bekijken met tal van metal legendes, een must! Er is ook een goeie in nog een andere galerij (maar straatnamen onthouden, ik geloof dat ik dat stukje DNA mis ) In Oostende: Compact Center aan de Mercator Voor de rest: Sound-cave in Italie is de max om eens te passeren (Avantgarde label dus) alsook de Red and Black in Brno, Tsjechie (bootlegs a volonte) hehe, reizen voor je werk heeft soms zijn voordelen stoef stoef ... [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 23-10-2002 23:16] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Tja, de cd zijn niet echt goedkoper dan bij de plato. En als een een cd zoekt die nergens anders kunt vinden, kun je ze altijd eerst even emailen.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
is er echt niks in Eindhoven?? |
|
hail king niko!!! kingkong records! Trieste gast |
|
king kong records!!!! No meat is sweater |
|
quote: Inderdaad, daar ben ik ook nog een aantal keer goed arm geraakt!!! |
|
quote: 't "Purperen Winkelke" in de buurt van de Agora bedoel je? Is inderdaad wel een leuk winkeltje... En de uitbaatster kom je overal zowat tegen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
- Gent : Mr Moonlight in de KortrijksePoortstraat - Gent : Rataplan (ook 2nd hand) - Gent: Pyrrhus (hardcore store, met een goede metalcollectie) http://www.pyrrhus.be - Gent: Music Mania (duur, maar wel juweeltjes te krijgen) Wet er ook iemand de website of adress van deze winkels? [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 24-01-2003 16:43] |
|
quote: Ik ben wel eens in Gent in een metalstore geweest: een klein lief zaakje met een goede collectie (ook veel dark wave/elektro). Welke van de bovenstaande is dat? (Mijn omschrijving is een beetje vaag, geeft ik toe... ) Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik gok op de rataplan? Oja, enne, de mr moonlight is niet in de kortrijksepoortstraat maar id verloren kost. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-01-2003 16:47] |
|
quote:waar dan wel |
|
quote: Euhm, als je nog niet weg bent.. De winkel ligt in de Lange Koepoortstraat.. Nummer weet ik niet.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: om de hoek van de "Boothill" Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:enwaar mag dat wezen |
|
quote: In de kortrijksepoortstraat Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: HET STOND ERBIJ!!! IN DE VERLOREN KOST |
|
quote: = om de hoek dus Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Nee niet om de hoek?? |
|
quote: ik denk dat de Gentleken "de Verloren Kost" niet kennen, ik in ieder geval al niet. Dat zou wat beter mogen beschreven worden. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 24-01-2003 16:56] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hier graak ik niets wijzer uit |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |