|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zeven!! signature |
|
quote: En jij koopt toch echt veel. Dan is 7 ook niet veel! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
206 Abyssmal Sorrow - Lament 43 signature |
|
Ik had hooded menace er wel in verwacht. Dan had ik er 2. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
w<elke had je wel? signature |
|
Ik had alleen maar metal cd's. Krijg ik nu een sticker? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Hail of bullets, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:399! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: quote: Kansloos. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hehehe, ik vraag me af waarom Strix40 die Britney plaat niet in zijn lijstje heeft gezet als het zo'n goede cd is.... Boeiender |
|
quote: Hahaha |
|
Aardige lijst geworden, trouwens. Jammer dat Nachtmystium de top 10 net niet gehaald heeft. En Opeth, mja bij mij niet eens in de top 20 ik vind hem vrij matig vergeleken met de vorige platen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-01-2009 21:57] |
|
quote: Afgezien van het feit dat ik het niet met je eens ben vind ik het wel raar dat er vooral bij Opeth gerefereerd wordt naar "de vorige platen", het is een lijst voor platen die in 2008 zijn uitgekomen, geen vergelijking met "vorige platen".... Anders had Metallica er helemaal niet ingestaan als je een plaat moet vergelijken met in het verleden behaalde resultaten.... Al zou Opeth een slechtere plaat uitbrengen, dan nog is die waarschijnlijk beter dan veel andere platen. (En nee, niet zo bedoeld als in die debiele Aardschok review van de laatste Metallica...). Boeiender |
|
quote:Daarom woon ik ook in groningen, |
|
quote: Dat kan. Ik vind hem gewoon matig dus voor mij geen reden om hem in de jaarlijst te zetten. Wat betreft Metallica ben ik het niet met je eens, want die komt aardig in de buurt van het oude werk en die brakke productie hoor ik eigenlijk niet eens (misschien oorbloemen ofzo, maar dat is in dit geval dan een zege) |
|
quote: Ja, dan vraag je d'r ook om natuurlijk. Wat stond er trouwens eerst allemaal nog achter die komma voordat je besloot dat je het toch beter maar niet kon posten? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
iets over joden. edit JACK BLEW |
|
quote: jammer van Nachtmystium ja, moest Kwelgeest er 10 hebben ipv die von throndinges dan was ie erbij signature |
|
quote: Hehehe, een kwestie van smaak waarschijnlijk. Ik dacht dat je de cd matig vond in vergelijking tot andere Opeth cd's (Vind je ook, maar dat was niet de "matig" die jij bedoelde blijkbaar). En die Metallica, sja, ik vind het slappe ongeïnspireerde hap, maar ook dat is een kwestie van smaak vrees ik. Boeiender |
|
quote:ik heb er 5, volgens mij heeft iedereen hier een slechte smaak |
|
Ik heb alleen #1 & #297 origineel voorlopig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Goed werk NECRobert Ik had Enslaved nog net even van 5 naar 3 gezet. Dat zijn vast die 2 puntjes My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Ik verbaas me een beetje over Cavalera Conspiracy. Had ze hoger verwacht. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
@Pest-fanboy MUTI : Verdomme, Hour of Pennance niet erin gekregen hè? Jammer. Vind ze zelf heel wat releases op DM gebied eruit rossen en kijk erg uit naar Fleshgod Apocalypse. Hopelijk wordt die ook zo sterk |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |