|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Even bukken Robert. Diep bukken en ontspannen. Er moeten nog wat pluimen in je reet |
|
quote:Oh bedankt nog dan. Anders hadden we een gedeelde nr 1.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
en @ iedereen: is ff wat werk, maar doe het elke keer graag Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Volgens mij is Portishead vrij hoog voor non-metal in deze lijst Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja erg hoog inderdaad. Is opvallend genoeg zo'n 20 keer genoemd! Moet 'm zelf ook maar ff checken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kun je ook een gemiddelde notering per album uitrekenen? Dus het aantal punten gedeeld door het aantal keer genoemd (en eventueel weer omgedraaid van punten naar notering). Ik wil het ook wel voor je doen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat zou ik kunnen doen ja, maar wat heb je eraan? (dan staan de albums die 1x genoemd zijn als nr.1 bovenaan.. ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jaoh, het heeft ook geen directe onderling vergelijkbare waarde (dus duidelijk niet ter vervanging van hoe het nu berekend is), maar voor albums die wat vaker genoemd zijn kan het wel interessant zijn wat dan de gemiddelde waardering is. En nogmaals, je mag mij de bende ook opsturen, dan doe ik het zelf wel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hoe werkt nu eigenlijk de puntentelling. Maakt het wat uit of je 20 of 10 platen aangeeft? My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote:De eerste twee edities gaf ik de punten als volgt: 1 pt voor de nr 20, 2 voor nr 19, etc. Maar omdat hierdoor de verhoudingen nogal scheef kwamen te liggen (19 x op nr. 20 genoemd worden is minder punten dan 1 x een nr. 1), heb ik de puntenverdeling veranderd: 11 pt voor de nr 20, 12 voor nr 19, ..., 30 pt voor de nr 1. Dus op zich maakt het niet uit. De nummer 10 krijgt altijd 21 punten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: En daar is helemaal niets mis mee |
|
quote: En op de uiteindelijke lijst: 10) Textures - Silhouettes 09) Gojira - The Way Of All Flesh 74) Bleeding Through - Declaration 153) Walls Of Jericho - The American Dream 79) Protest The Hero - Fortress 132) Terror - The Damned, The Shamed 91) H2O - Nothing To Prove 372) Blessed By A Broken Heart - Pedal To The Metal 396) Becoming The Archetype - Dichotomy 12) Meshuggah - ObZen 453) Pro-Pain - No End In Sight 60) Mercenary - Architect Of Lies 197) Backfire! - In Harm's Way 61) Winds Of Plague - Decimate The Weak 209) 36 Crazyfists - The Tide And It’s Takers 517) Jaya The Cat - More Late Night Transmission With … 230) Ultra Vomit - Objectif Thunes 176) Disturbed - Indestructible Bedankt voor de moeite Robert! |
|
Prima werk weer, Robert Mooie lijst, zeer verdiende nummer 1 (dank je MMayo! ), en op naar een mooi nieuw metal-jaar She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nalopen van de top 50 heeft toch weer een mooie verrijking van m'n muzikale kennis over 2008 gezorgd. Platen van Rotten Sound, Elite, Dark Fortress, Leviathan, Septic Flesh en Mogwai bevallen goed Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben trots op je. |
|
Ik ook op jou! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe tsja geeft niet; het blijft een verslavende plaat, die er echt uitspringt tussen de vele stijlgenoten. CC's Alex Webster plugt deze plaat ook; als zo'n muzikant dat doet weet dat je dat er iig íets goed aan moet zijn Welke DM releases vind je er nog meer uit rossen? Fleshgod apocalypse heeft nu een deal getekend met Willowtip dacht ik dus dat gaat ook goedkomen! Vette band iig! Verder een nette jaarlijst met veel voorspelbare platen en enkele verrassingen. Leuk om die alsnog in te halen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
4. Dornenreich - In Luft Geritzt Aha, een vraagsken: Ik heb recentelijk ook deze cd in huis gehaald...het gaat hier om een dubbel met de gewone cd en een instrumentale versie. Bij het afspelen van deze instrumentale cd blijkt die toch niet zo instrumentaal te zijn... tis namelijk gewoon dezelfde als de gewone. En tis niet de fout van de verkoper want het staat erop gedrukt: Instrumental Enfin.. zijn er nog mensen die hetzelfde hebben of zit ik hier met een unicum van een fabrieksfout? danke |
|
Hier kun je geld voor krijgen. |
|
4. Dornenreich - In Luft Geritzt Aha, een vraagsken: Ik heb recentelijk ook deze cd in huis gehaald...het gaat hier om een dubbel met de gewone cd en een instrumentale versie. Bij het afspelen van deze instrumentale cd blijkt die toch niet zo instrumentaal te zijn... tis namelijk gewoon dezelfde als de gewone. En tis niet de fout van de verkoper want het staat erop gedrukt: Instrumental Enfin.. zijn er nog mensen die hetzelfde hebben of zit ik hier met een unicum van een fabrieksfout? danke |
|
Hier kun je geld voor krijgen. |
|
Ale tof |
|
ruikeluismanneke signature |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |