|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom het volgens sommige mensen genre specifiek moet zijn is mij dan weer een raadsel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
toch mooi dat er zoveel lijsten gepost worden signature |
|
alstublieft! 1. Moonsorrow - Tulimyrsky 2. Sombres Forêts - Royaumes de Glace 3. Methadrone - sterility 4. Coldworld - Melancholie² 5. Emancer - twilight and randomness 6. Lugubrum - albino de congo 7. Root - Daemon Viam Invenient 8. Leviathan - massive conspiracy against life 9. Heimat - Sibbevader 10. Trancelike Void - destroying something beautiful 11. Nachtmystium - Assassins: Black Meddle Part I 12. The Reckoning - Counterblast 13. Septic flesh - Communion 14. Infinity - The arcane wisdom of shadows 15. Theudho - Cult of Wuotan 16. Sigur Ros - Með suð í eyrum við spilum endalaust 17. Kludde - In de vergetelheid 18. IXXI - Assorted Armament 19. Gorath - Misotheism 20. Poisonblack - dead heavy day |
|
Methadrone gaat bij mij ook hoog eindigen ja .. topplaat |
|
quote:= EP Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: oeps! die mag dan weg en alles eentje naar omhoog. |
|
Ik heb vorig jaar ook mijn metal only lijst ingestuurd... mijn metal lijst verschilt wel redelijk van de normale eigenlijk... "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ik maak gewoon 1 overkoepelende lijst en gebruik die voor al mijn schrijf-outlets. Daar staat dan zowel metal als non-metal in. Overigens is mijn top 10 dit jaar een stuk steviger dan de afgelopen jaren. Motorpsycho, Meshuggah, Verse, Underground Railroad, The Gaslight Anthem, TSTGU en Marnie Stern is toch allemaal behoorlijk gitaargericht. |
|
quote: WTF??? Waarom als ik vragen mag? Alleen maar omdat het op de hoes geschreven is? Aan de lengte van de schijf kan het niet liggen. Of zijn cds waar ook wat covers op staan nu ook al in de ban gedaan? Zenial |
|
geen idee eigenlijk hoe lang duurt die "EP" signature |
|
Ja dik een uur duurt-ie, maar dat maakt het nog geen volledig album. Een EP (Extended Play) is eigenlijk een single, maar dan aangevuld met extra materiaal, zoals covers. Op Wikipedia staat ie zelfs als voorbeeld genoemd: The 5 track "Tulimyrsky EP" by Finnish Viking Metal band Moonsorrow is counted as an EP even though it clocks in at 1:08:18 (the title track alone is 30 minutes long) simply because it contains two cover versions; "For Whom The Bell Tolls" by Metallica and "Back To North" by Merciless. En ja, als de band het zelf ook een EP noemt, dan is mijn conclusie snel getrokken. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Anders zou zowat elke hardcore cd niet mee mogen doen, die klokken geregeld onder het half uur .. |
|
quote: En mini-cd's dan? Boeiender |
|
quote: check that; oude: 1. Gojira - The Way Of All Flesh 2. Burst - Lazarus Bird 3. Winds Of Plague - Decimate The Weak 4. Nachtmystium - Assassins: Black Meddle Pt. 1 5. Cryptopsy - The Unspoken King 6. Asva - What You Don't Know Is Frontier 7. Amenra - Mass IIII 8. Satyricon - The Age Of Nero 9. Protest The Hero - Fortress 11. Enslaved - Vertebrae 10. Genghis Tron - Board Up the House nieuwe lijst: 1. White Denim - Workout Holiday 2. Gojira - The Way Of All Flesh 3. Burst - Lazarus Bird 4. Black Mountain - In The Future 5. Timesbold - I'll Seen I'll Sung 6. MGMT - Oracular Spectacular 7. Winds Of Plague - Decimate The Weak 8. Nachtmystium - Assassins: Black Meddle Pt. 1 9. Man Man - Rabbit Habits 10. Portishead - Third 11. Mr. Oizo - Lambs Anger 13. These Arms Are Snakes - Tail Swallower And Dove 12. Cryptopsy - The Unspoken King 14. Asva - What You Don't Know Is Frontier 15. Amenra - Mass IIII 16. Lulu Rouge - Bless You 17. Satyricon - The Age Of Nero 18. Protest The Hero - Fortress 19. Enslaved - Vertebrae 20. Genghis Tron - Board Up the House |
|
quote: zwaremetalen.com - de hangplek voor metalliefhebbers |
|
quote:Jonge, dan ga je toch lekker underground en maak je je eigen "Grote Zenial Jaarlijst 2008, Nu Inclusief EP's Want Zonder EP's Kan Ik Niet Leven" topic. Necrobert is zo aardig om het voor onze lol allemaal te verzamelen en doet dat zonder EP's. Lekker belangrijk allemaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Dat is een lijn voor 14jarigen die enkel dat luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: - Alleen al de titeltrack duurt langer dan menig full-length cd - Als de titeltrack dit een single zou maken, dan zijn diverse andere cds (Edge of Sanity's 'Crimson', Green Carnation's "Light of Day, Day of Darkness", alle Monolithe releases) ook singletjes - De cd bevat geen nummers die in deze vorm eerder verschenen zijn, dus een full-length met alleen maar nieuw materiaal Je zegt zelf dat over twijfelgevallen niet moeilijk gedaan wordt. Maar als je over zo'n topreleases al moeilijk gaat doen, laat dan die hele lijst zitten. Bespaart iedereen een hoop moeite. MTrollHap> Mijn mooie Zenial jaarlijst heb ik natuurlijk al, en daar bovenaan prijken mooi een livecd en deze zogenaamde ep Zenial |
|
quote: De band / het label noemt het een EP, toch? Dan is het een EP, klaar. edit: en live-CD's mogen wel edit2: en nu niet meer discussieren in dit topic, daar is het tup-topic godverredomme voor! edit3: @edit1: woeps, die mochten dus [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-12-2008 16:46] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: :') Boeiender |
|
quote: woeps, die mochten dus quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dit is geen twijfelgeval. Het staat notabene op de hoes zelf vermeld. Als je in hoger beroep wil gaan op deze beslissing, dan meldt je je maar bij de altijd objectieve ZM-wel-of-geen-volledig-album-commissie. Anyway, veel ge , weinig lijstjes. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat een gezeik van sommigen die per sé een live album of EP in hun lijst willen. Er zijn regels opgesteld, hou je daar dan aan. Vind je het onzin dat je geen EP in je lijst mag zetten lever dan gewoon geen lijst in maar ga hier niet als een kleuter lopen janken. En ja, ook een EP die langer dan 1 uur duurt is gewoon een EP!!! Zo, einde discussie. Nu allemaal OF gewoon je lijstje volgens de regeltjes inleveren OF je levert helemaal niks in en gaat op je slaapkamertje fijn uithuilen omdat je een EP'tje niet mocht toevoegen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |