|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Erg goed, maar dat is een EP. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
The National - The Virginia EP volgens mij deze ook signature |
|
quote:= geen nieuw album, maar oude demo's. Neem ik dus niet mee. Wat Zenial er ook van vindt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mijn lijstje 1. Enslaved - Vertebrae 2. Rome - Masse Mensch Material 3. Keep of Kalessin - Kolossus 4. Dornenreich - In Luft Geritzt 5. Cult Of Luna - Eternal Kingdom 6. Coldworld - Melancholie² 7. Opeth - Watershed 8. Mourners Lament - Unbroken Solemnity 9. Isahn - Angl 10. Khold - Hundre Ar Gammal Eervolle vermeldingen : - Mars Volta - Sigur Ros - Nick Cave en zijn slechte zaden - Carach Angren - Hollenthon - Iskald - Kampfar Meest tegenvallende albums : - Satyricon - Virgin Black Echt niet. |
|
1. Whitechapel - This is exile 2. Winds of plague - Decimate the weak 3. Emmure - The respect issue 4. From a second story window - Conversations 5. Cryptopsy - The unspoken king 6. Anima - The daily grind 7. Cradle of filth - Godspeed on the devil's thunder 8. A different breed of killer - I, Collossus 9. The acacia strain - Continent 10. Carnifex - The diseased and the poisoned [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 15-12-2008 17:07] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
01 The Monolith Deathcult - Trivmvirate 02 Judas Priest - Nostradamus 03 Leviathan - Massive Conspiracy Against All Life 04 Het Goede Doel - Gekkenwerk 05 Coldplay - Viva La Vida Or Death And All His Friends 06 Origin - Antithesis 07 Whitesnake - Good To Be Bad 08 Def Leppard - Songs From The Sparkle Lounge 09 Britney Spears - Circus 10 Metallica - Death Magnetic (GHIII) |
|
quote: Wow ik dacht dat er hier niemand op musicmeter zat hoe heet je daar dan "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Say what now? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind em ook weinig an Neggie .. |
|
Serieus ja? Ik vind hem geweldig. Maar ja, ik vind Esoteric en Scepticism weer niet zo heel sterk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vooral als ik em vergelijk met zijn voorgangers doet deze me eerlijk gezegd geen drol. De nieuwe Esoteric vind ik juist een ontwikkeling vannaf vorig werk. |
|
Toegegeven, ik vind het vorige album van Virgin black ook beter. Maar bij Esoteric en Scepticism mis ik een stukje melodie. Ik zeg niet dat ik het slecht vind. Het is gewoon mijn smaak niet. Maar ik meen me ook te herinneren dat jij Dooom van Worship ook niet geweldig vond. Terwijl dat voor mij misschien wel de beste doom cd ooit is. Dus wij verschillen gewoon van smaak. Maar jij bent het toch ook met me eens dat je die laatste Virgin black niet slecht kunt noemen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
En nu stop ik met mijn lijst wijzigen .... 1. Dictator - Dysangelist 2. Methadrone - Sterility 3. Esoteric - The Maniacal Vale 4. Todesbonden - Sleep now quiet Forest 5. Wardruna - Gap Var Ginnunga 6. Acid Witch - Witchtanic Hellucinations 7. Kingdom of Sorrow - Kingdom of Sorrow 8. Skepticism - Alloy 9. Hooded Menace - Fulfill the Curse 10. Faal - Abhorrence - Salvation 11. Earth - The Bees Made Honey in the Lion's Skull 12. Urfaust - Drei Rituale Jenseits Des Kosmos 13. Kiss the Anus of A Black Cat - The Nebolous Dreams 14. Unearthly Trance - Electrocution 15. Abstract Spirit - Liquid Dimensions Change 16. Frailty - Lost Lifeless Lights 17. Nortt - Galgenfrist 18. Saattue - Jäähyvästi 19. Sigur Rós - með suð í eyrum við spilum endalaust 20. Black Stone Cherry - Folklore and Superstition [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 15-12-2008 19:00] |
|
quote:Opvallend genoeg pas voor het eerst genoemd hier Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Goed album. Alleen niet goed genoeg voor een jaarlijst. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik heb zeker wel 10 goede albums gehoord, maar geen 10 nieuwe! |
|
quote: Deze is van 2007. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-12-2008 18:41] |
|
Kut ..... |
|
Behoorlijk slappe piemeljaar tot nu toe, maar dat ligt vooral aan mezelf, luister en koop eigenlijk alleen maar oude zooi. Met grote moeite een top 10 kunnen maken, waar ik zelfs tegenvallende platen in heb moeten zetten om em vol te krijgen.... 01 Metallica - Death Magnetic 02 Cavalera Conspiracy - Inflikted 03 Moonspell - Night Eternal 04 AC/DC - Black Ice 05 Motorhead - Motorizer 06 Opeth - Watershed 07 Eluveitie - Slania 08 Heidevolk - Walhalla Wacht 09 Scar Symmetry - Holographic Universe 10 Testament - The Formation of Damnation Vooral van de laatste 2 had ik veel meer verwacht. Desondanks vind ik ze niet onaardig. En Metallica op 1??? Jazeker, ik vind het een heerlijke plaat en heb ook totaal geen problemen met de productie. En ook de nummer 2 was voor mij een positieve verrassing. spelfout weggehaald... |
|
quote: Helemaal mee eens, baas. Hij stond bij mij ook op 1 maar aangezien ik de nieuwe Satyricon toch meer draai is hij naar plek 2 verhuisd. Maar absoluut geweldige plaat. |
|
quote: Ja klopt, maar wel eentje van 48 minuten, das toch een stukkie langer dan de gemiddelde Slayer plaat. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: same as here.. leuke site he, kan me er uren vermaken, al die meninkjes van zgn muziekkenners, prachtig Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Een of andere professor schreef op musicmeter.nl over Porcupine Tree: quote: Een soort gedistorte distortion op de distortion van de gitaar! Ik kon er inderdaad al niet de vinger achter krijgen, maar nu hoor ik het ook. Wat een juweeltje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: O sorry, flebbie. Ik hoop dat je me kan vergeven. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |