IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Khanate Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 0:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Toevallig toevallig toevallig....

Vandaag weer onder deze account ingelogd...

Vandaag een mp3 gedownload van de nieuwe Khanate 12 inch...

Net opgezet : Khanate's debuut...



Ik heb die CD destijds bij Displeased weggehaald. Of ze hem nog hebben weet ik niet.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 0:29 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 0:25 schreef mörke het volgende:
Khanate vond ik eerlijk gezegd een beetje te langzaam.
Jij bent ECHT NIKS gewend.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-05-2003 0:30 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 0:29 schreef McDoom het volgende:
Jij bent ECHT NIKS gewend.

Nee, ik woon met een computernerd samen, wat verwacht je?!?!


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-05-2003 0:31 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 mei 2003 0:26 schreef XnegativeX het volgende:
No shit Sherlock, daarom is het ook doom


Oh, nou dankjewel, dan vind ik doom dus niet leuk.


Dit slaat nergens op.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-05-2003 0:32 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Nou 'khebbut nummer afgeluisterd en ik kan melden: I'm not impressed


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 0:34 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 0:30 schreef Iron Maiden het volgende:
Nee, ik woon met een computernerd samen, wat verwacht je?!?!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 0:34 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 0:31 schreef mörke het volgende:
Oh, nou dankjewel, dan vind ik doom dus niet leuk.
Ik vind jou wel lief.


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 23-05-2003 0:39 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 0:28 schreef McDoom het volgende:
Toevallig toevallig toevallig....

Vandaag weer onder deze account ingelogd...

Vandaag een mp3 gedownload van de nieuwe Khanate 12 inch...

Net opgezet : Khanate's debuut...



Ik heb die CD destijds bij Displeased weggehaald. Of ze hem nog hebben weet ik niet.


is dat Khanate_dead.mp3 ? erg goed...
bij boudisque valt er n khanate cd te bestellen, de self titled


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 0:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

"Dead" is van die 12 inch ja.

"Khanate" is hun eerste en enige full length.

Ik moet toch maar weer eens een platenspeler aanschaffen, want die nieuwe EP komt alleen uit op vinyl...


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-05-2003 2:25 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 mei 2003 0:34 schreef McDoom het volgende:
Ik vind jou wel lief.


ik hou ook van jou.. maar nog immer niet van doom.


Dit slaat nergens op.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 23-05-2003 7:21 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Piepende en krakende gitaren, en wat rare vocalen. Niet echt mijn ding.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 23-05-2003 12:35 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

waar staat sludge voor?

Hmmz ik ben altijd wel in voor wat nieuws en het verbreken van mijn grenzen van teringherrie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 12:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ranzig vies traag ende lomp


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 23-05-2003 17:57 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Klinkt wel weer flink anders. 2 monotone achtergrond geluiden met allemaal kreun/schreeuw/piepjes erdoorheen.

Wel interessant opzich maar niet dermate dat ik er iets van zou kopen


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 23-05-2003 20:25 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

kan iemand me wat meer vertellen over Burning Witch? ik heb 2 mp3tjes weten de bemachtigen en t klinkt als dezelfde zanger als Khanate?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 20:31 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dat kan kloppen(ik weet het zo niet zeker eigenlijk). De Gitarist is iig ook dezelfde namelijk Stephen O' Malley.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-06-2003 21:20 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Het eerste nummer van de cd is wel gaaf...

"we go now ... into quiet"

Ja heeft wel wat, maar de hele cd zet dat evile sinistere sfeertje niet door helaas


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-07-2003 21:31 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Er is momenteel een 2e Khanate "release".

Er zijn opnamen van een live-uitzending van de 'WFMU' (Amerikaans radio station).

Ze spelen

Pieces of Quiet
German Dental Work (Earth Cover)
No Joy
Skincoat

Verder vind ik deze band steeds gaver worden, moest een beetje groeien


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-11-2003 20:06 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

GODDAMN!!!! Die nieuwe "Things viral" is zo mogelijk nog zieker dan hun debuut. Fuck wat een alles verpletterende bak doom.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2003 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hebbieum?


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-11-2003 22:02 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht



Hijsfijn maar ik moet er wel aan wennen zeg...ik ben zo gewend aan die andere nummers...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2003 23:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

maggikhebbuh?


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-11-2003 23:35 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Jawel hoor...kun je vangen?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2003 23:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

stuur maar met de postgoudvis


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-11-2003 23:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Uh?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen