![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
CON-EIGHT is gewoon Uber Heavy Ultra Kvlt Doom voor de Die-Hards. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het is minder CON en meer CAAHN. ![]() ![]() Vraag me af waarom O"Malley zich graag associeert met woestijnridders? ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Je spreekt het uit als "CON-EIGHT" ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jongen....ik heb dat stuk over CON-8 ook ergens gezien. Alleen klopt het alleen bij zie hier: http://dictionary.reference.com/search?q=khanate ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Was het niet zo dat die gasten zelf hun eigen bandnaam zo uitspreken? In dat geval lijkt me dat bindend ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
He sletjes..... Heeft iemand enig idee waar ik die DVD van Khanate kan bestellen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
op hun site? ![]() |
|
No such luck. ![]() Ze hebben daar alleen wat andere merch te koop. Voor de geïntereseerden: Southern Lord biedt d re-release van Thorr's Hammer aan. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
dacht dat die dvd alleen te krijgen was op hun optredens.(oplage 100 stuks!). als ze in mei in europa zijn is die al lang weg. of zijn er bijgeperst? beide vinyl exemplaren van hun 2 platen hebben een oplage van 1000 stuks. ook aanraders in het genre:eyehategod,burning witch,grief,sunn o,unearthly trance,bongzilla,iron monkey,warhorse,electric wizard,thor's hammer(eindelijk ge-released). [Dit bericht is gewijzigd door skyvalley op 01-05-2004 16:52] ![]() |
|
Voor europa nemen ze een nieuwe oplage van de dvd mee, met naar ik meen ander artwork... Hoop ze in Rotterdam te kunnen onderscheppen, terwijl ik dichter bij Groningen woon en Troum ok wel wil zien... Anderen die ook gaan...?? ![]() ![]() |
|
quote: het is thorr's hammer....enne kijk een post boven die van jou.... ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Weet jij wat dat Troum is? Kom er niet echt veel wijs uit ... ![]() |
|
TROUM is electronische DRONE!! Geen metal o.i.d. zal even kijken of ik de site nog kan vinden.. ![]() ![]() |
|
Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
dus, gewoon .com zeg maar... Bedankt ![]() ![]() |
|
quote: met 1 r is ook wel leuke band hoor ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: klopt. Die verwarring hebben we echter al eerder gehad in een aanverwant topic. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Heerschap topicstarter (XNegatiefX), laat je niks wijsmaken door eigenwijze individuen, dit spul heerscht gewoon de pannen van het dak. En als SUNNNblabla dinges nog noisier blijkt te zijn, word ik daar uiteraard ook benieuwd naar. Ja, ik weet het, ik loop achter... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik ken alleen Dead en Skin Coat, maar ik zal er zeker meer van opzoeken, interessante muziek. ![]() |
|
Heb iemand hier ook dvd spul van? Suck my piss ![]() |
|
Ikke nie! Jij wel dan? ![]() |
|
Volgens mij gewoon wel ofniet? ![]() Die e-gay shiaat gaat ik niet aan beginnen namelijk.. *spreak leapreah [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 27-12-2004 13:16] Suck my piss ![]() |
|
quote:jep KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Oh das mooi! Zou je mij dan kunnen vertellen waarom ik de volgende keer als ik khanate live zie, de dvd wel moet meenemen. Of beter, waarom is het bijzonder [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-12-2004 13:22] Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |