|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
oh is die dood? |
|
quote: Ik ben zeer benieuwd. Ik meen echter te hebben gehoord dat hij alleen op vinyl wordt ge-released, hetgeen jammer zou zijn. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Nee toch? Dat is die 12 inch zeker die je bedoelt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik heb de nieuwe gisteren gehoord...erg zwaar! lekker, zeer mooje coverart en vepakking. Alleen jammer dat hij zo duur was en, dat soort muziek moet je toch thuis beluisteren. Dus een echt oordeel kan ik er niet over hebben. Wat ik er van gehoord heb was zeer euh...Khanate Komt nog wel... Nog Sunn0))) freaks hiero? Suck my piss |
|
Skully! |
|
Suck my piss |
|
alles goe? |
|
zeer! en met U ?maar ik wil dit topic niet te veel verklootn Suck my piss |
|
|
|
quote: waar gezien? Boudisque? |
|
nope een platenboer in grunn Suck my piss |
|
jammer |
|
Voor de geinteresseerden: Deze band speelt 12 mei dit jaar in Vera Groningen. (een dag voor Mayhem : ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Voor de geinteresseerden: Deze band speelt 12 mei dit jaar in Vera Groningen. (een dag voor Mayhem : ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
I know |
|
I'm glad Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat zou deze dan zijn: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1152456 Ik wil er in Rotjeknor naartoe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Mayhem ga ik overigens niet heen, zuigende band .... |
|
quote:Ik verwacht op zich wel wat van hun aankomende album, dus ik ga wel denk ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Lijkt me erg tof om Khanate live te zien. En meteen alle cd's origineel kopen |
|
quote: http://www.southernlord.com/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Things Viral is wel apart... niet zo geniaal als de self-titled, maar nog steeds tof. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik zit nu dus de selftitled weer eens te luisteren en heb weer kippenvel. Niet aangeraden als je je slecht voelt deze plaat.....een krantenbericht over zelfmoord is dan de volgende dag gegarandeerd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Pleeg zelfmoord, Chelman, je kunt het. Khanate blijft natuurlijk een speciale band, eens zien hoe ze het live doen in mei. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |