|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Doomy wil weten: hadden ze die dvd dan wel? nee toch? |
|
quote: Ja Roy, doe dat eens even! |
|
Wazige shit dat Khanate. Wel cool maar vooral wennen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Oooooh Jeeeeeenjeeee!!!! UPCOMING RELEASE: KHANATE Trust No One are thrilled to announce that we will be releasing the new monster put to tape by the gravity-defying beast known as KHANATE entitled "Capture & Release" as a limited picture LP. The LP contains 2 tracks clocking in around 43 minutes and is, according to the band: -"The most dimensionally obtuse to date, with return to gravedigging riff-form". The release is expected around mid-August with pre-ordering starting in mid-June... Ben het nu heel fout aan het binnen halen, ben benieuwd!!! edit: Ask Doomy [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-07-2005 22:02] |
|
bah! weer dat limited onzin. Gewoon muziek man Suck my piss |
|
Zal vast wel via southern lord op cd gaan komen ..... |
|
AAAAAAARGH!!! Waardefuck kan ik andere schijfjes vinden dan 'Khanate' of 'Things Viral'? (downloaden?) Ik ben er al tijden naar op zoek, maar ze lijken wel onvindbaar. |
|
quote:Mwoah, ik zou er niet zo op rekenen... quote:Pfffff [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 17-10-2005 17:19] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Nee, want hij is uitgekomen via Hydra Head. Capture is een beetje een herhalingsoefening, Release daarentegen: |
|
quote: Advies? |
|
quote:psst ze hebben slechts drie albums |
|
quote: Nou... Sommige mensen zullen me waarschijnlijk uit gaan lachen als ik zeg dat ik vaak op Metal Archives kijk, maar aldaar staat het volgende lijstje: ~ Khanate ~ Live WFMU 91.1 ~ No Joy (remix) / Dead ~ Things Viral ~ KHNT Vs. Stockholm ~ Live Aktion Sampler 2004 ~ Capture And Release De twee DVD's die er tussen stonden heb ik even weggelaten... |
|
tijdens optredens en verder op internet is wel meer te koop. Vandaar dat ik eerder al poste; quote: Suck my piss |
|
Okee... is er dan per ongeluk nog een site waar ik hun 'upcoming shows' kan vinden, of moet ik maar gewoon wat zaaltjes af gaan struinen? |
|
quote:en alleen de s/t, Things Viral en Capture and Release zijn studio albums .... |
|
quote: Dus? |
|
quote:Andere zijn allemaal live of remixen, boeit niet imho. Ik zit overigens met smart op Capture & release te wachten .. |
|
yeah, maar volgens mij is de band wel verandwoordelijk voor het uitbrengen. Suck my piss |
|
quote:Zekers, maar als je de band wilt uitchecken zou ik de studio-albums aanschaffen (en niet gay ass downloaden) |
|
quote: lol idd, maar ik bedoelde meer een bepaalde "status" die deze band heeft. Die limited onzin komt mij heel snel de strot uit. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 17-10-2005 20:33] Suck my piss |
|
quote: Live vind ik juist altijd interessant. Dan hangt er een uiterst speciaal soort 'energie' (zo noem ik het altijd maar) in de lucht die op studio-opnames totaal afwezig is. En buiten dat klinkt geen enkele muzikant/band live hetzelfde als in de studio, dus... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 17-10-2005 20:33] |
|
quote: Meerdere: www.southernlord.com (label) www.conspiracyrecords.com (Europese boeker) www.southern.net (Engelse distributeur) Aankomende tour is alleen in UK en Ierland. |
|
Net Capture & Release binnen Eerste 5 minuten heerschen iig al retehard |
|
Er is een Live-CD uit, ik heb hem al op mp3. En hij is fantastisch. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |