|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Metallica - Death Magnetic Tegen beter weten in gehoopt dat het weer eens wat zou worden met die band, maar de productie valt voor mij niet te beluisteren, en de riffs zijn gewoon slap. Boeiender |
|
Concertje Nocturnus in Hengelo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De nieuwe releases van Deicide en Belphegor. Faustian Spirit of the Earth |
|
In Flames - A Sense Of Purpose.... |
|
De laatste darkthrone. Tegen de tijd dat ik bij het beluisteren vooruit aan het spoelen ben... Jammer, hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Yep, de laatste Darkthrone is een grote tegenvaller. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
- Nog steeds geen Legend III:II van Saviour Machine - Wéér geen nieuw materiaal van Virgin Steele - Het overlijden van Richard Wright (Pink Floyd) - Het overlijden van Danny Federici (E Street Band) - De doofheid van de heren van Judas Priest, die niet meer horen dat Halford het écht niet meer kan http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Heb je het nu over dat optreden op Graspop? Dan heb je wel gelijk natuurlijk, maar in Zwolle was het even daarvoor een stuk beter. Boeiender |
|
quote: die is idd ook gruwelijk klote |
|
Nagenoeg geen nieuwe albums kunnen checken en daardoor nog niet eens een top 10 kunnen samenstellen |
|
quote: + 1 (eigenlijk nummer vier gezien de andere twee reacties) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
The Amenta Na het geweldig Occasus vond ik n0n echt een koude douche. Ik miste de razernij en daarvoor in de plaats kreeg ik gewoon een bak noise. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
De nieuwe van Enslaved & keep of kalessin. |
|
quote: Ik heb ze zelf niet eens live gezien dit jaar, maar wel veel gelezen en het nodige op het internet gezien en gehoord en dat was behoorlijk tenenkrommend. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Oh. Euh... mkay. Boeiender |
|
Opeth - Watershed natuurlijk. oei, wat een misser (mijn mening) Slipknot - All Hope is Gone. jongens, wat heeft die band een potentie maar wat een ongelofelijk slap album is die nieuwe Warrel Dane - Praises to the War Machine. Ik verwachtte een heel emotioneel soloalbum. krijg je zo'n Disturbed achtig matig nepmetalalbum zonder enige passie Heaven Shall Burn - Iconoclast. Een van mijn favoriete bands, die ooit nog met kop en schouders boven de metalcoremeuk uitstak is daar nu in teruggezakt. cliché na cliché op dit album Zero Hour - Dark Deceiver. Een band met potentie die door al dat technische geneuzel geen herkenbaarheid in zijn muziek stopt Zimmer's Hole - When You Were Shouting at the Devil... ja, de humor is er nog wel, maar het komt niet eens in de buurt van de geniale 2 voorgangers "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: +1, ook bij XnegativeX trouwens ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik kan moeilijk teleurgesteld raken van anderen, derhalve persoonlijk: zanger(s) geprobeerd, niks geworden. Klotezooi. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
- Nieuwe Satyricon, valt naar mijn mening in het niet bij Now, Diabolical en ik ben de schijf na drie keer luisteren al beu. - Geen American Recordings VI. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Staan die in de planning dan? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Staat, ja. Alleen heeft niemand een idee wanneer Johnny Cash - American VI uitkomt. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Ergens in 2009 las ik een tijdje terug. Maar volgens mij heeft men ook al gezegd dat dat dit jaar was. |
|
@Greycloak; was Nocturnus dan zo slecht in Hengelo? In de Baroeg speelden ze de zaal dan weer plat! Uiteenvallen Celtic Frost idd Metallica - Death magnetic; gerecycelde muziek imo Judas Priest - Nostradamus; weer geen Painkiller #2 Geen doorstart van Massacre.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een kleine teleurstelling was toch wel het nieuwe album van Guns and Roses. Hoewel..ik had het ergens eigenlijk wel verwacht. |
|
quote: Wat? Mag ik nu ook een band niet meer op live-capaciteiten beoordelen aan de hand van bekeken en gehoorde fragmenten? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |