|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vertebrae vind ik anders een erg mooie plaat. Van Kolossus ben ik ook nooit weg geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-12-2008 17:27] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Biohazard op Waldrock. Iets met te hoge verwachtingen vrees ik. |
|
Stopzetten van Massacre ,de immer opkomende moderne kutmetalbands en het gebrek aan een goeie,gemotiveerde drummer te vinden voor Burial Ground, hopelijk wordt dit euvel zo gauw mogelijk verholpen....Frustrerend is het wel Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
Soulfly op pukkelpop Sepultura-A-Lex En de nieuwe van Deicide,Deadlock en In Flames. |
|
Ohja At The Gates op Hellfest, wat een KUTgeluid toen. Heel erg jammer. |
|
quote: Hoho, ik geef je gelijk toch? Niet zo snel aangebrand zijn kerel. Boeiender |
|
quote: Zelf voldeed die plaat zwaar aan mijn verwachtingen, dus.. niet mee eens... Het wordt nu overigens wel weer eens tijd voor een nieuwe Nevermore! |
|
Praises To The War Machine, heerlijke cd vind ik het. Had ik volgens mij op 10. staan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ralph heeft chronisch zand in zijn vagina volgens mij. Against God and Government |
|
Ik vond de releases van Opeth, Belphegor, Krisiun, Deicide, Kataklysm en Pro Pain tegenvallen. Ik had ook meer verwacht van Testament eigenlijk. |
|
Waarom vinden mensen Watershed van Opeth zo tegenvallen na Ghost Reveries? ( Die ik dan weer beduidend minder vond...) Boeiender |
|
Metallica- Dead Magnetic: Bah. Jammer jammer jammer. In Flames- iets met Purpose erin: Te slecht om het te herinneren, zo hard mogelijk vergeten. Satyricon - Age of Nero: Haalt het helaas bij lange na niet bij Now, Diabolical. Had er veel meer van verwacht. Het afzeggen van Opeth en Volbeat was erg jammer op GMM Het stoppen van Ministry is nog erger. [Edit: Ik vind de nieuwe Opeth anders beter te pruimen dan Ghost reveries, hoewel die ook niet slecht is ofzo.] [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 14-12-2008 19:45] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: bijna allemaal ik ook Pro Pain bah... Kataklysm... tja Opeth..pffff verde: Enslaved ... veel meer van verwacht, net als Keep of Kalessin en ook Hate eigenlijk, sterk maar niet sterk genoeg net als Satyricon [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-12-2008 19:45] signature |
|
Nieuwe van Satyricon. |
|
De nieuwe Enslaved en hun optreden eerder vandaag was ook een tegenvaller. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Nieuwe Enslaved, Satyricon & Esoteric. |
|
quote: Krisiun , heerlijke plaat vind ik dat hehe De nieuwe Satyricon zou normaal ook bij m'n teleurstellingen moeten zitten, maar omdat ie me beter bevalt dan Now Diabolical bespaar ik ze een vermelding Faustian Spirit of the Earth |
|
mastodon tijdens de slayer concert in de hmh. ze miste al een gitarist en ipv dat ze juist de stage rockte, maakte ze geen enkel contact met het publiek waardoor de sfeer ook n beetje weg viel. ZONDE! Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote:Ik vond het een beetje een matte bedoening. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Een zaal die plat gaat zegt natuurlijk niets over of een band wel of niet goed speelt. Misschien was het publiek dronken en / of snel tevreden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het is wel überknap om een lastige zaal als Baroeg aan de praat te krijgen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarom zoveel negatiefs over Darkthrone? Die nieuwe vind ik zeer genietbaar. Ik zou het niet erg vinden als ze in deze stijl verdergaan. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
+2 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Nummers als Heir Apparent en The Lotus Eater gaan nog wel, de rest vind ik slappe hap. Ghost Reveries kon mij beter bekoren. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |