IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Muzikale teleurstellingen in 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 15-12-2008 19:23 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

De nieuwe Cynic de nieuwe Cynic noemen, terwijl het grof gezegd slechts een voortzetting van Aeon Spoke is.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-12-2008 19:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2008 18:53 schreef MetalJan het volgende:
Nummers als Heir Apparent en The Lotus Eater gaan nog wel, de rest vind ik slappe hap. Ghost Reveries kon mij beter bekoren.

Dat zijn inderdaad de betere nummers op Watershed (samen met Coil overigens). De rest valt mij idd ook een beetje tegen, maar de lat ligt bij Opeth natuurlijk ook erg hoog.

Mijn tegenvallers:

Satyricon
Necromantia
Hollenthon
All That Remains

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 15-12-2008 19:49]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-12-2008 19:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tegenvaller voor mij is toch wel een klein beetje de nieuwe Enslaved, vooral gecombineerd met hun live optreden.

Ik had er denk ik wat teveel van verwacht, het was niet meer verrassend of heel memorabel.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-12-2008 19:54 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

tjae..toch wel cynic

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2008 20:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nieuwe Metallica en de reacties daarop en reacties op Cryptopsy.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-12-2008 20:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2008 20:14 schreef Jenje het volgende:
Nieuwe Metallica en de reacties daarop en reacties op Cryptopsy.

De nieuwe cryptopsy is ook geen succes wat betreft een deathmetal plaat. Wat dat betreft is dat 1 van mijn teleurstellingen.
Tevens was de nieuwe van Testament te matig, niet thrashy genoeg.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2008 21:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eigenlijk zijn er weinig namen die bevestigen. Die die ik had afgeschreven zijn niet gaan opleven, de vorige bands die mij verwonderden optimaliseren totaal niet

van zodra een band een headliner geworden is, gaan ze autopilot

Amon Amarth en Unleashed bevestigen op zelfde niveau , de rest niet

oja, DE tegenvaller van het jaar : XASTHUR

signature

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-12-2008 21:09 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Die split?

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2008 21:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hebben ze een split?

oei nee, die die eind 2007 - begin 2008 is uitgekomen

signature

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-12-2008 21:19 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Hmm, Defective Epitaph dan, denk ik. Nog niet eens gehoord, moet ik zeggen. Is dus niks?

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2008 21:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-12-2008 21:43 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Die review klinkt niet echt veel belovend, moet ik zeggen. Ik zet Suicide In Dark Serenity wel op dan, hehehe

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-12-2008 21:43]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-12-2008 21:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oh , oh... "komt klaar in vervallen vlees"

:p

signature

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-12-2008 1:54 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2008 19:48 schreef NecRobert het volgende:

Mijn tegenvallers:

Hollenthon

Die vond ik in het begin ook maar platjes, maar heb hem de laatste tijd wat meer luisterbeurten gegeven en uiteindelijk vind ik het gewoon een prima plaat. In vergelijking met hun andere twee is ie inderdaad wel minder goed.

Faustian Spirit of the Earth

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 16-12-2008 7:20 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Een kleine tegenvaller vind ik de laatste van Motorhead na het geniale Kiss of Death. Verder was het een goed jaar met de nieuwe platen van Darkthrone, Metallica, Deceide en de Absurd, Grand Belial's Key, Sigrblot split oa.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-12-2008 7:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Opeth

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-12-2008 12:17 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2008 22:56 schreef Psychonaut het volgende:
Nieuwe Enslaved, Satyricon & Esoteric.

Voor mij gelden deze niet als teleurstellingen, ik vindt het zelfs sterke platen. Bij Enslaved en Satyricon kan ik me wel enigsinds voorstellen dat deze niet aan de verwachtingen voldoen.
Wat vindt je minder aan de nieuwe Esoteric?

In mijn lijstje:
A disease for the ages van Mourning beloveth. In principe een lekkere plaat maar hij heeft voor mij niet de impact die eerdere platen hadden. Waar dit precies aan toe te wijden is weet ik niet maar ik mis gewoon iets.

Watershed van Opeth. Niet zo ernstig als de meeste anderen het vinden, maar het gebrek aan neiging om hem op te zetten verteld toch wel het verhaal. Vooral aangezien dit mijn fovoriete band is. Bij watershed denk ik dat het vooral ligt aan de spanningsboog. de volgorde van de nummers of iets dergelijks.

De nieuwe van Forest of Shadows. Niet zozeer omdat hij beroerd is, maar meer dankzij mijn torenhoge verwachtingen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-12-2008 13:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nieuwe Enslaved vond ik in het begin ook een tegenvaller, beetje vlak, beetje braaf, maar toen ik 'm twee weken daarna weer 's opzette, was ik plotseling verkocht. Heel apart, maar nu vind ik het gewoon een van de beste Enslaved platen ooit!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-12-2008 17:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 1:54 schreef cataclysm child het volgende:
Die vond ik in het begin ook maar platjes, maar heb hem de laatste tijd wat meer luisterbeurten gegeven en uiteindelijk vind ik het gewoon een prima plaat. In vergelijking met hun andere twee is ie inderdaad wel minder goed.

Had ook zoiets. In het begin vond ik er niet zoveel aan, maar na de show op Graspop heb ik hem toch maar weer wat luisterbeuren gegund en vind het toch wel een prima plaat.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 16-12-2008 17:15 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ook wel een tegenvaller: Het uit elkaar vallen van Celtic Frost.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-12-2008 22:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gerard Joling die niet meer bij de Topperts hoort.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-12-2008 22:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, ik zag het net op De Wereld draait door,

jammer van dat interview, en de koppigheid van SBS

signature

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-12-2008 22:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Inderdaad.

Gaaf dat je ook kijkt!

Patatje?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-12-2008 22:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en een frikandel graag

signature

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-12-2008 22:22 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

?

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com