|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat zijn inderdaad de betere nummers op Watershed (samen met Coil overigens). De rest valt mij idd ook een beetje tegen, maar de lat ligt bij Opeth natuurlijk ook erg hoog. Mijn tegenvallers: Satyricon Necromantia Hollenthon All That Remains [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 15-12-2008 19:49] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tegenvaller voor mij is toch wel een klein beetje de nieuwe Enslaved, vooral gecombineerd met hun live optreden. Ik had er denk ik wat teveel van verwacht, het was niet meer verrassend of heel memorabel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
tjae..toch wel cynic Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Nieuwe Metallica en de reacties daarop en reacties op Cryptopsy. |
|
quote: De nieuwe cryptopsy is ook geen succes wat betreft een deathmetal plaat. Wat dat betreft is dat 1 van mijn teleurstellingen. Tevens was de nieuwe van Testament te matig, niet thrashy genoeg. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
eigenlijk zijn er weinig namen die bevestigen. Die die ik had afgeschreven zijn niet gaan opleven, de vorige bands die mij verwonderden optimaliseren totaal niet van zodra een band een headliner geworden is, gaan ze autopilot Amon Amarth en Unleashed bevestigen op zelfde niveau , de rest niet oja, DE tegenvaller van het jaar : XASTHUR signature |
|
Die split? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hebben ze een split? oei nee, die die eind 2007 - begin 2008 is uitgekomen signature |
|
Hmm, Defective Epitaph dan, denk ik. Nog niet eens gehoord, moet ik zeggen. Is dus niks? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/9990/Xasthur-Defective-Epitaph.html shit , haddem zelfs gerev'ed idd 2007 signature |
|
Die review klinkt niet echt veel belovend, moet ik zeggen. Ik zet Suicide In Dark Serenity wel op dan, hehehe [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-12-2008 21:43] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
oh , oh... "komt klaar in vervallen vlees" :p signature |
|
quote: Die vond ik in het begin ook maar platjes, maar heb hem de laatste tijd wat meer luisterbeurten gegeven en uiteindelijk vind ik het gewoon een prima plaat. In vergelijking met hun andere twee is ie inderdaad wel minder goed. Faustian Spirit of the Earth |
|
Een kleine tegenvaller vind ik de laatste van Motorhead na het geniale Kiss of Death. Verder was het een goed jaar met de nieuwe platen van Darkthrone, Metallica, Deceide en de Absurd, Grand Belial's Key, Sigrblot split oa. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Opeth |
|
quote: Voor mij gelden deze niet als teleurstellingen, ik vindt het zelfs sterke platen. Bij Enslaved en Satyricon kan ik me wel enigsinds voorstellen dat deze niet aan de verwachtingen voldoen. Wat vindt je minder aan de nieuwe Esoteric? In mijn lijstje: A disease for the ages van Mourning beloveth. In principe een lekkere plaat maar hij heeft voor mij niet de impact die eerdere platen hadden. Waar dit precies aan toe te wijden is weet ik niet maar ik mis gewoon iets. Watershed van Opeth. Niet zo ernstig als de meeste anderen het vinden, maar het gebrek aan neiging om hem op te zetten verteld toch wel het verhaal. Vooral aangezien dit mijn fovoriete band is. Bij watershed denk ik dat het vooral ligt aan de spanningsboog. de volgorde van de nummers of iets dergelijks. De nieuwe van Forest of Shadows. Niet zozeer omdat hij beroerd is, maar meer dankzij mijn torenhoge verwachtingen. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Nieuwe Enslaved vond ik in het begin ook een tegenvaller, beetje vlak, beetje braaf, maar toen ik 'm twee weken daarna weer 's opzette, was ik plotseling verkocht. Heel apart, maar nu vind ik het gewoon een van de beste Enslaved platen ooit! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Had ook zoiets. In het begin vond ik er niet zoveel aan, maar na de show op Graspop heb ik hem toch maar weer wat luisterbeuren gegund en vind het toch wel een prima plaat. |
|
Ook wel een tegenvaller: Het uit elkaar vallen van Celtic Frost. |
|
Gerard Joling die niet meer bij de Topperts hoort. |
|
ja, ik zag het net op De Wereld draait door, jammer van dat interview, en de koppigheid van SBS signature |
|
Inderdaad. Gaaf dat je ook kijkt! Patatje? |
|
en een frikandel graag signature |
|
? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |