|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, je wordt al een echte. |
|
ik moet verhuizen! signature |
|
Slipknot. Had er meer van verwacht. |
|
quote:Ik vind Opus Magnum het ook wel een aardige plaat hoor, maar in vergelijking met With Vilest Worms to Dwell en Domus Mundi kan ie me maar moeilijk echt boeien. Teleurstelling dus. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die twee platen zijn natuurlijk ook uitzonderlijk goed, vooral Domus Mundi imo. Ik had nooit verwacht dat ze dat niveau na al die jaren nog zouden halen en ben dus best tevreden met het uiteindelijke resultaat. Faustian Spirit of the Earth |
|
Mooi voor je Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Moonspell - Night Eternal Hollenthon - Opus Magnum (ik had er meer van wverwacht na al die jaren, al blijft best wel te beluisteren) Testament - Formation of Damnation (vooral door de hype die eromheen gecreeerd is door de bladen en de fanboys) Metallica - Death Magnetic (sorry, maar wat een bagger en dan al die dove idioten die dit album de hemel in prijzen.) Guns n' Roses - Chinese Democracy (eigenlijk geen teleurstelling want niks van verwacht en helaas werd mijn veroeden bevestigd) Equilibrium - Sagas (echt nergens ook maar iets negatiefs over dit album gehoord dus maar gaan checken en mijn God wat een middelmatigheid troef, zolas eigenlijk binnen de hele folk metal scene) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Geen Arnhem Metal Meeting. Dat vind ik nu best een teleurstelling. Eén van de leukste feestjes. spelfout weggehaald... |
|
quote: Misschien is folk wel helemaal jouw ding niet |
|
Lionheart vergeet te posten: quote: Bruce Banner |
|
quote: Het eerste bericht in dit topic en iets waar ik me volledig bij aansluit. Pffff. Niet dat ik de plaat nou zo bijzonder slecht vond. Ik had geen hooggespannen verwachtingen (was alweer bijna vergeten dat ie er aan kwam). Toen ik eenmaal luisterde, met name de eerste twee nummers, dacht ik: WTF: Wat is dit? Ik vind de CD, voor een band als Metallica, echt een diepe teleurstelling. |
|
geen volbeat op graspop dat ik Iron Maiden teweinig heb gezien |
|
quote: Serieus? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik geloof het iig niet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
nieuwe taake, saaie plaat helaas... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja. Ik zou zeggen zet je vooroordelen aan de kant en luister IOWA eens, die plaat knalt menig metal band tot bloedpoeder. De ST is ook erg sterk. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-12-2008 3:02] |
|
Nee burzum het is niet true om naar dat soort muziek te luisteren, helaas behoor je nu niet tot de elite.. dus epic fail bla bla bla.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hehe dat zal me echt aan mijn reet oxideren. Ik ben de scene |
|
quote: Hij is anders als de trilogie, maar dit is meer dan ooit een groeiplaat (al blijft de trilogie - al die namen typen is te veel werk, ik ben net uit bed :p - wel beter). Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Kan ik alleen maar een +1 aan toevoegen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |