|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom geld geven aan nieuwe Kalashnikovs en andere panzer attributen? Als je ze nou zelf kreeg.. Against God and Government |
|
quote: +1 101 tv. Maar das een digitaal kanaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik kon het vorig jaar gewoon dag en nacht ontvangen. |
|
Ik ook, maar ik weet niet meer welke zender dat was. Vandaag hoorde ik ze het hebben over 101, vandaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb hem, het informatiekanaal van Ziggo, gok ik dat het is. Koning, ik vind het altijd wel mooie tv. |
|
Net zoals alle geldophaalacties is het goed dat dit gedaan word, maar waarom word juist aan deze zoveel aandacht geschonken? Ja, omdat er 3 bn-ers in het huis zitten. Niet boeiend verder om het te volgen. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 19-12-2008 14:29] |
|
Twee van de drie dj's zijn voor mij onbekend. Ik weet ook eigenlijk niet waarom, maar ik vind het wel lekker. Het is natuurlijk als achtergrond he, ik zit niet met een bak popcorn of schoot of iets dergelijks. |
|
laat die sukkels lekker in dat huis zitten, dan ga ik verder met zuipen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: +1 biertje? |
|
quote: Hm nah. Meer omdat ze non stop radio maken en bijna een week zonder eten zitten Nogal een grote aanpak opzich. En t is niet zo dat alleen deze veel aandacht krijgt hoor. Je hebt nu ook Fighting for water. Hierbij gaat de rapper BangBang kickboxen voor water in Bangladesh. Zo zijn er wel meerdere projecten en ieder heeft zijn eigen manier om t bekend te maken. En daarbij. Bij hoe meer mensen bekend, hoe meer kans er is op geld |
|
Ze hebben toch water genoeg in Bangladesh? Ieder jaar zijn er daar wel overstromingen. |
|
"Met de middelvinger in de lucht, alsof alles een kut heeft" Steen of niet? |
|
quote: ... |
|
quote:+2 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wanneer gaan ze iets anders verzinnen, ik geloof dat dit wel zo'n beetje bekend is. De aandacht is er wat dat betreft wel af. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Altijd maar afzeiken hierzo... Word er een keer media aandacht aan gegeven is het weer niet goed. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Zo werkt het, je moet eerst zeiken voordat een concept verbeterd/veranderd. That's life "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: UPC kanaal 28 Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Daarstraks ff langsgelopen, was niet zo druk! |
|
... stupide gedoe ... dichtkitten en voll laten lopen |
|
quote: Moeten ze ff wachten tot jij er ook in zit, dan vind ik het een goed plan! Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Tja, met jou hoofd blijf je drijven dus jou erin doen schiet niet op .. |
|
quote: blijven drijven op kit? dat is knap.. Het is de lichtinval ;') |
|
Tussenstand om 16:50: 140.523 euro Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |