|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Kerst is de ultieme tijd om je geweten schoon te praten, en even een druppel op de gloeiende plaat te gooien. Dan hoef je je de rest van het jaar niet te storen aan het feit dat er structureel wat mis is met de verdeling van rijkdom en dat de zwakkeren stelselmatig onderdrukt worden. Verklaart ook het succes van acties van rijke stinkerds van Rotary en Kiwani's etc. De 3fm-actie vind ik wel leuk, vanwege het gezellige gedoe en het geoudehoer er omheen. Het is sowieso wel goed dat het jongere publiek er bij stilstaat dat het niet allemaal even eerlijk verdeeld is in de wereld. Nu hopen dat de mensen die er daadwerkelijk iets aan kunnen doen het ook eens tot zich door laten dringen. En dan niet door het bedrag aan het eind te verdubbelen of een beginbedrag te storten, maar door daadwerkelijk ontwikkelingshulp te gaan bieden of structureel iets te veranderen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Nozzman! Erg treffende cartoon inderdaad. Dikke nekken die roepen dat ze het moeilijk hebben. quote:Het mes snijdt voor dat soort lui aan 2 kanten natuurlijk. Ze doen het ook niet geheel belangenloos want een goed imago dat verkoopt ook extra platen. De "uithongeractie" vind ik dan weer net een uitzondering daarop. Ik zou geen hele week kunnen werken zonder fatsoenlijke bodem gelegd te hebben. |
|
quote: Het is fijn dat jij zo'n actie nodig hebt om te kunnen beseffen (eens per jaar) dat er nog meer ellende in de wereld is. Het hebben over geen aandacht voor acties zoals deze is onzin, dat is er wel.. maar niet in zo'n over de top mate als nu het geval is. Maar schijnbaar is zulke ophef nodig, om iemand te laten doneren. Jammer eigenlijk, zou niet nodig moeten zijn op deze manier. Al jaren, sinds 2006 toch.. wehehehe. Maar goed, het is mooi dat je deze actie steunt want goede doelen zijn prima. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-12-2008 10:59] |
|
Wel klote dat er waarschijnlijk weer vanuit de overheid geld naar dit evenement toe gaat. (Wat al zo is omdat het door een publieke omroep uitgezonden wordt). Jammer ook dat er van het geld weinig op de plek van bestemming komt, zie ook het geneuzel over het Tsunami geld en dergelijke. Boeiender |
|
quote: Het lijkt de zorg wel |
|
Er bestaat maar één goede doel: |
|
Tussenstand: 1.377.338 euro Het is de lichtinval ;') |
|
En One Of These Days van Pink Floyd aangevraagd. Ik ben benieuwd of hij het haalt. Het zou volgens mij voor het eerst sinds de release van Meddle zijn dat dat nummer weer eens gedraaid zou worden op de publieke radio |
|
3,1 miljoen. Netjes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Eindbedrag Serious Request 2008: 5637937 euro!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 25-12-2008 13:23] Het is de lichtinval ;') |
|
Nou, woei. als die dj's dat geld van der salaris hadden gehaald, dan hadden ze die tijd niet in dat debiele huis hoeven zitten. Fuck the world and fuck you |
|
Toch mooi meegenomen voor al die regeringen waar het geld op miraculeuze wijze aan de strijkstrok blijft hangen. Vijf miljoen opgehaald, maar alleen degenen die corrupt zijn hebben er wat aan. |
|
quote: Heel Afrika dus Against God and Government |
|
quote: Bijna zes piek, netjes. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zijn toch bijna twee sixpacks bier! :') |
|
quote: En er zit geen kwartje van mij bij Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Van mij ook niet, ik wist wel dat ze zonder dat beetje van mij het ook wel gingen redden. |
|
Laat ze eerst maar eens de armoede in Europa aanpakken. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hhahaha ja iets met de komma... Het is de lichtinval ;') |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah, het nieuwe wonderkind; Volendams..? quote: quote: Volgens mij ging Bert Koenders er belastinggeld bij gooien.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-12-2008 22:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Uit Voorburg, geen idee waar dat ligt. En ja. Hahaha. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Glazen huis??? Hij is toch van plastic ?!?! Maarhû....zonder ramen wassie goeikoper geweest |
|
Stelletje zeurders. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |