|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
En je hoeft niet te kijken, niet te luisteren. Tis zo gemakkelijk. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-12-2008 20:09] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hoeveel heb jij gegeven? Boeiender |
|
Gisteren nog een tientje waarna ik met een vriend van me die truck in ben gegaan. Twee hockeysletjes van het Nederlands hockey team, waarvan 1 verschrikkelijk geil. Mooi dat we ze in die truck met 5-2 nog even hebben ingemaakt, als was het maar omdat ze bang waren dat we ze zouden blesseren. Geld meer dan waard. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 20-12-2008 10:41] |
|
quote:... |
|
quote: Volgens mij was er een aflevering waarin dat Michael Knight lukte.. Met dank aan Vacuum en Interior Oxygenator. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-12-2008 11:46] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
In anderhalve dag tijd heeft de actie 3FM Serious Request ruim drie ton opgehaald. Zaterdagmiddag om 16.30 uur stond de stand op 327.709 euro, zo heeft de radiozender laten weten. Sinds vrijdagochtend zitten de drie dj’s Coen Swijnenberg, Giel Beelen en Paul Rabbering in het Glazen Huis in Breda. Zij blijven er -zonder te eten - tot kerstavond 20.00 uur en maken in die tijd onafgebroken radio. Ze willen zo veel mogelijk geld ophalen voor vluchtelingen wereldwijd. Minister Bert Koenders van Ontwikkelingssamenwerking sloot het drietal op en beloofde 2,5 miljoen euro voor de actie. Op voorwaarde dat zij eenzelfde bedrag bijeen weten te brengen... Het is de lichtinval ;') |
|
En misschien ga ik er maandag heen Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Boeiender |
|
Tot nu toe 1,90 Maandag word er meer gegeven natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 20-12-2008 19:36] Het is de lichtinval ;') |
|
www.hetglazencafe.nl met o.a. dj Lawnman (Kleazer) Vroomhoopse versie en alles wat ze binnen halen gaat naar "serious request". Je kunt ook een Grindbashers nummer aanvragen... hehehe. |
|
ik heb er wel wat voor over als ze Giel een cdtje van "begin de dag met..." laten opeten. daarna beloven dit item nevernooitnimmernadaniet meer te doen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Jordy van loon Tussenstand: 595.480,- Het is de lichtinval ;') |
|
quote: |
|
|
|
quote: moet ik weer een week ergens anders naar luisteren om deze onzin te vermijden Je moeder. |
|
Vanavond rond 13:00 met Plork en de aannemers.. Afgezien van dat vind ik het niet echt "knallen" Giel kan ik persoonlijk niet uitstaan, vind zijn manier van radio maken niet de mijne. Ook de beide andere "dj's" zijn gezegend met een niet opvallende stem/persoonlijkheid. Wat mij betreft zitten er op 1 of twee mensen bij 3 fm weinig boeiende dj's. |
|
Ze zijn gewoon alle 3 leuk.. Maar Coen en Paul springen er wel bovenuit eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 21-12-2008 23:08] Het is de lichtinval ;') |
|
alleen jammer dat coen in zn eigen show amper muziek draait en alles vol lult met sander lantinga quote: vanavond rond 13:00? plork en de aannemers zijn vet! en giel beelen trek ik dan wel weer goed, alleen jammer van dat linkse gelul soms. maar iig altijd beter dan dolf jansen die gelukkig weggekickt is Je moeder. |
|
quote: Pffft, helemaal niet. Die Coen en sander show is zooooooo iritant. Ik trek Stenders an zich nog wel, maar dat komt omdat hij een "fijne"stem heeft om naar te luisteren. Ook Eric Corton en Ekdom zijn wel ok. Ik vind de rest zoeen nietszeggende stem danwel programma hebben/maken. |
|
en uiteraard de verplicht *random flauw grapje* -> "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ..." ellende Je moeder. |
|
quote: Een fijne stem om naar te luisteren, ik krijg dubieuze beelden zo, je luister het niet omdat ze die lieve woordjers niet in je oor kunnen fluisteren? Of hou je gewoon van rauwe gay schreeuw seks ofwat, ik snap er geen kut meer van. Against God and Government |
|
quote: quote: De shit is aan!!!1 |
|
hoer! Against God and Government |
|
high five! De shit is aan!!!1 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |