|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I have no idea what this bald women is talking about' Against God and Government |
|
quote: Ralph is zero positive.. heeft ie van mij. Grappig dat je iemand oordeeld naar z`n postgedrag. Pas op voor Hypnos dan... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Wel ff verder lezen Vikingblood. |
|
Tussenstand: 847.223 EUR Het is de lichtinval ;') |
|
Allemaal naar die buitenlanders. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik snap het nog steeds niet. Het is dus voor een goed doel, boel heisa eromheen en dus vind iedereen het ge-wel-dig. Maar als er weer eens een of andere gast zichzelf gaat uithongeren om zijn doel te bereiken, dan is dat dom, achterlijk en weet ik wat meer. Ik zie het verschil hierin niet zo of gaat het puur omdat het bekende NLkoppen zijn? En de actie zelf, zijn er niet genoeg andere goede doelen om ook te steunen? Waarom die hype erbij? Kost deze actie geen klauwen vol met geld? Al die publiciteit en alles. Het lijkt wel alsof iedereen rond de kerstijd plotseling bedenkt dat ze hun goede daad van het jaar nog niet hebben gedaan en deze nog even voor het nieuwe jaar moeten uitvoeren. Overigens niet om negatief te doen hoor, prima initiatief om een goed doel te steunen. |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
+2 goed initiatief, maar had wel wat subtieler uitgevoerd mogen worden. Dat geld voor de heisa erom heen is grote onzin... |
|
Vind het wel vermakelijke tv! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: +3 Goed doel = dikke prima, maar snap de heisa ook niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Het is toch allang bekend dat nederland alleen in actie komt als ergens genoeg heisa omheen is... |
|
Ik zeg: doe eens een goed doel in mei. Reageert er vrijwel niemand. Of geef eens uit jezelf aan een goed doel... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
zelfde hier ook hongeren ze in Nederland zichzelf ook uit in dat huis? signature |
|
Wel of geen kerst, wel of geen schuldgevoel of wat dan ook dat boeit me niet zozeer eerlijk gezegd. Doordat er zo enorm veel aandacht voor is, besef ik me elk jaar weer wel wat voor een ellende er gaande is in de wereld. En daar is door het jaar heen ook nagenoeg geen aandacht voor. Al jaren steun ik deze actie en dat zal ik ook zeker blijven doen. Dat er dan DJ's een aantal dagen doorstaan wat een gemiddelde vluchteling moet doorstaan (OK, met een aantal artsen paraat) dat vind ik alleen maar extra knap. Ik zou het ze niet willen nadoen. Uitstekende actie wat mij betreft en als je er niet van houdt dan kijk of luister je er gewoon niet naar. Simpel zat |
|
Ja, ik hoop ook nog steeds op een sterf geval |
|
en de erfenis naar zo'n apenland natuurlijk signature |
|
Precies. Twee vliegen in één klap |
|
quote:Ja ze hebben het echt zwaar! Nepperij .. Ik geef nooit wat voor mensendoelen, zijn er ten eerste teveel van en ten tweede teveel mensen. Geef dan liever mijn geld aan dieren/natuurdoelen. |
|
Fijn voor je Jan. Echt! |
|
quote: idem! |
|
3FM moet dood 3FM moet doodSerious Request, die actie van 3FM waarbij mensen geld uit de broek wordt geklopt voor een goed doel, heeft net als ieder jaar een "anthem". Dat betekent dus dat je de plaat 354 keer per dag te horen krijgt en geheid tot in april 2009 niet van de radio te slaan is. Dat hoeft niet altijd erg te zijn zoals bleek in 2004 en 2007 maar dit jaar hebben de toondove onnozelaars van 3FM gekozen voor Jordy met Verliefdheid. "Wie??" hoor ik u nu vragen. Wel, Jordy uit Zoetermeer is nog slechts 15 jaar oud en zijn ballen zijn nog steeds niet ingedaald. Anyway, hier is zijn site. Vergeet hem vooral niet te feliciteren met zijn succes in het gastenboek. bronetecool Kimmey en de rest.. bedankt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Draai het om met kerst. Iedereen gedraagt zich 363 dagen per jaar voorbeeldig en 2 dagen per jaar kots je iedereen de bek vol waar je de schurft aan hebt. Levert vanzelf een betere wereld op. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |