|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
13/03/02: IRON MAIDEN LIVE WEBCAST! The third night of Iron Maiden's forthcoming benefit gigs at Brixton Academy will be broadcast live on the Internet, and available exclusively here at www.ironmaiden.com! The show will be broadcast live at 8pm on the 21st March (Thursday), and will be around 2 hours long. The live webcast will be available in Windows Media Player streaming format at the following rates: 28k audio only, 56k audio and video, 128k video and audio. You will need to have Windows Media Player 6 or above installed - it can be downloaded from here. There will be an archive available from 22nd March 2002 at 8pm on-demand, which will only be available for a period of 48 hours. There will also be a 300k broadband version available on-demand for the same period. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het zou leuk zijn als dit concert opgeslagen zou kunnen worden!!! Denken mensen hier dat dat mogelijk is? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nog een aardige cd komt er in de loop van het jaar uit: Dickinson / Halford / Tate - Three Tremors (2002) (ff voor de duidelijkheid: Bruce Dickinson van Maiden, Rob Halford (ex Priest en Geoff Tate van Queensryche samen!!!!!!) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-03-2002 0:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wow great news. Nu hopen dat me pctje het aan kan en niet steeds vast loopt bla...bla...bla... |
|
die server gaat geheid down. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ja daar kon je weleens gelijk in hebben bla...bla...bla... |
|
hmmz, wel cool. Alleen 128K verbinding voor video is kut Bazzio Attacks!!! |
|
HEERSCH!!! "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Nee, dat word niks met ana(a)loge verbinding... Ik, Wil Schuurman |
|
reken maar dat ik achter mijn bak zit weet iemand hoe ik zo'n video stream op kan nemen? |
|
quote: Hey als jij het kan opnemen mag ik het dan een keer van je lenen zodat ik het ook kan zien, want met me telefoonmodem wordt het nix ben ik bang bla...bla...bla... |
|
quote: Ofcourse, het bevat immers het woord "windows" ofnie!? Alsof ze *nix servertjes klaar hebben staan voor WMF!! Trouwens zou iemand die stream kunnen opslaan en omzatten naar iets anders? Ik vertik het om WMF-spyware te gebruiken om M$ aan meer royalties te helpen. Zo niet...tjah. |
|
Ik hoor niet op dit topic....wat doe ik hier dan Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ik weet der alles van! wordt vet uhm volgens mij staat er bij dat ze't wel ergens in't archief zetten, zodat je't later nog weer kunt bekijken... |
|
Als je dit wil opslaan, zoek eens naar streambox VCR. Dat gebruik ik altijd om de videos op anti-mtv mee op te slaan zodat ik ze in de hoge kwaliteit zonder schokken kan bekijken. En ik denk ook dat je er nog een crack voor nodig hebt...? |
|
Ik zal iig proberen zo veel mogelijk te volgen. BTW, komt Maiden nog een keer in Holland dit jaar ?? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
nee. eind dit jaar moet de nieuwe cd in de winkel liggen en rond begin 2003 gaat er weer een wereld tour van start. |
|
aargh iemand vertelde mij laatst dat ze ooit in de ijselhallen zijn geweest. Dat is ongeveer 10 min lopen vanaf mijn huis . Hopelijk in 2003 kan ik mijn kans grijpen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nog nooit gezien???? Zelfs ik heb ze al gezien.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ja lekker wrijf het er maar ff goed in.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Binnenkort genieten van de rock in rio DVD. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik was nog bijna naar dat concert in engeland gegaan maar het was bij elkaar toch nog net ff iets te duur |
|
Vanavond 8pm Engelse tijd!!! 1 Uur tijdsverschil dus dat wordt 9 of 7 uur vanavond? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik dacht 9 uur en nu maar hopen dat het een beetje een goede stream is. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 21-03-2002 17:34] |
|
kan niet wachten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |