|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
het beeld viel om de zoveel tijd uit, maar ik heb nu alleen de muziek opstaan, en da gaat vrij goed This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
aan het beeld heb je niet echt veel. of hij soleert wel HEEL erg snel. |
|
Ik blijf kijken tot ik er bij neer val, anders kan ik net zo goed een cd opzetten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik luister het met wegvallende stukjes, beeld gaat ook erg slow. Damn, ik headbang zelfs in slomo |
|
hoe kan je hier nou op headbangen! |
|
a breave new world met vette echo.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
dit is wel een grappig nr. |
|
hey man met leren broek.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Bruce: "Somehting old?" publiek: "YESS!!!" bruce: "or something new?" publiek: "NO!!" This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Het ritme van het wegvallen kan je wel op headbangen |
|
waaaaagh ik trek die vox echt niet. mannen met hoge stem: tot morgen ieders. |
|
wouw het gaat hartstikke goed nu! vet goed beeld. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
2 MINUTES TO MIDNIGHTTT!!! SCREAM FOR ME LONDON!! |
|
huppel de huppel.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Bloodbrothers! zo'n schoon liedeken This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
godver, komt bloodbrothers.....valt t geluid weg!!!!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
We're blood brothers!! Ik word nu wel gek van dat wegvallen |
|
het gaat hier echt hartstikke goed. Wat een walgelijk engels accent heeft bruce toch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hey zelfs de ego is weg.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Dat komt omdat hij zich enorm moet concentreren om synchroon te lopen met de framerate. |
|
Het is over met de pret. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Check the site (and here) for links to the archived version tomorrow evening - we'll have a higher quality 300k version available as well as the 128, 56 and audio only. Binnenkort maar eens GOED gaan kijken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wat een show iron maiden En de stream was hier nog zeer goed te pruimen. Alleen aan het begin en aan het einde viel ie af en toe weg [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 21-03-2002 23:49] |
|
Hmmzz, ben nu zeker te laat?? Kut zooi ben het helemaal vergten door uit eten en voetbal Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |