|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
YEAH!! |
|
met de juiste url moet ie ook in mediaplayer zelf zijn aftespelen en dan is het beeld ook te vergroten |
|
Wow, zelfs IK krijg het binnen! |
|
Yeah ik heb het; rechtermsuiknop op het plaatje The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het valt me echt mee dat de server niet overload. |
|
quote:zeker weten. aleen jammer dat je een oer saai publiek kan zien. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-03-2002 21:12] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
raar 200% wil bij mij niet maar FULLSCREEN WEL lol |
|
ze hebben me verhoord. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Waarom zou je in godsnaam kijken? gewoon aanzz en luisteren, er valt echt helemaal niks te zien. |
|
quote: Waarschijnlijk gaat het zo gebeuren; het beeld stokt af en toe. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
inderdaad, ik merk het ook kan je ook verzoekjes mailen? |
|
quote: Cool! Staat er zo'n printertje naast de monitoren die Bruce gaat lezen zo rond de toegiften. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
yay! hij is aan het overloaden! wow hij trekt het echt niet meer geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-03-2002 21:21] |
|
ik hoor ook 2 dingen door elkaar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja, leuk. Ik had geluid en beeld. Alleen een framerate van 1 frame per minuut is niet echt... leuk. |
|
Volgens mij drumt-ie uit de maat. |
|
quote: Je bedoelt de soundcheck The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
allemaal kale kopies voor in beeld..Ik hoor links toch heel wat anders dan aan de rechterkant. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mooi betekent dit dat er een leuk nr aan zit te komen? |
|
Ja, dat is het publiek. En in die enorme lichtbundel staat... tadaaaaa de band! Wel jammer dat het niet zo beweegt allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 21-03-2002 21:29] |
|
youre time will come lalalala Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: het beweegt hier prima allmaal |
|
Ik ken helemaal NUL van Maiden, maar wel leuk, zo'n gratis concert. alleen Run to the Hills moeten ze spelen ,dan kan ik vredig sterven, eh, afwassen. |
|
quote:aarghh mijn rechter oor luisterd later als de linkerkant. Het beeld bij mij is gestopt, het enige wat ik zie bewegen ik de staart van mijn kat. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |