|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
nu maar hopen dat de server niet na 2 min. plat gaat. |
|
Hey maar als ik het goed begrijp ben je eigenlijk altijd aan het downloaden; elke pagina die je ziet krijg je binnen (daarom krijg je temporary files), dus kan het niet zo zijn dat je het concert als je het ziet toch al opslaat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
... niet als het met de een of andere plugin gaat. Via welke software gaat het eigenlijk? |
|
bij een video stream wordt er een stroon bytes naar je pc gepompt. Hier maakt in dit geval media player weer beeld van. Het wordt dus niet eerst opgeslagen. Een stream kun je niet vergelijken met een webpagina. |
|
In princiepe sla je het niet op. Het gaat er in, er door heen, en er weer uit. Er bestaan wel truukjes voor maar die weet ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-03-2002 17:42] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: met wat voor verbinding kijk jij eigenlijk? |
|
kabel.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: kijk eens naar je ICQ!!! |
|
heu? ik zie nix. Ik heb toch al het idee dat-ie raar doet vandaag. |
|
ok. wat is je msn adres? |
|
|
|
quote: Bij jou ook? Bij mij ook! Ligt het aan ICQ? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik gebruik Trillian, maar kan niet meer verbinding maken met het ICQ netwerk. Met MSN wel. Vanmiddag werkte het nog. Zal wel overgaan. |
|
Ja, met mijn kabel verbinding van Wanadoo, Casema hoef ik er al niet aan te beginnen. De verbinding verbreekt steeds, dus ik hoop dat het concert daarna ergens te downloaden is. |
|
heb je msn online? |
|
ik ga wel effe kijken had ook een mailtje van ze, of de server het volhoudt weet ik ook niet. |
|
quote: Met nieuwe info? Zet ff neer aub! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nog 80 min. |
|
quote:valorian gaat het toch bij jou kijken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: mailtje heb ik niet meer. is perongeluk verloren gegaan met het wissen van de andere mailtjes |
|
Waar moet ik dadelijk heen om de het te zien? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
pagina 1 daar staat alles |
|
er is al geluid. Al te best is het niet. maar ja wat wil je met een 128 k stream |
|
quote: Dat wist ik niet. Zal wel met ert en henrik meekomen dan |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |