|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Vele solo's van Children of Bodom, zeker in combinatie met keyboard! Estranged To live is to Die |
|
quote: Je moeder. |
|
Orion > Cliff Burton! Pulling Teeth > Cliff Burton! Bas mag toch ook? |
|
piano solo's : eerste drie albums van Tori Amos . |
|
quote: juist |
|
Metallica - Orion ( 3.47, go!) de Nothing else Matters solo's vind ik ook erg goed. en alles van Trey |
|
zullen we een ZM trey-fanclub oprichten? Je moeder. |
|
een heel erg goed id! |
|
ff me morbid angel topicje opzoeken Je moeder. |
|
Ik moet zeggen dat de solo's van dimebag (pantera) toch ook lekker zijn |
|
a oui! cemetary gates |
|
Posted 17-03-2002 13:48 by Snagger -------------------------------------------------------------------------------- Absolute favoriete solo is die op het eind van "little wing" (live versie) van J. Hendrix.... Ik krijg er altijd kippevel van, en moet steeds bijna janken. Echt zo ontzettend schitterend! Hier kan ik mij kompleet bij aansluiten, en dan vooral de live versie van the jimi hendrix concerts. werkelijk subliem. hendrix is natuurlijk allang qua techniek voorbij gestreefd door de hedendaags gitaristen, alleen hebben die niet altijd gevoel in de solo's zitten, en henrix z'n solo's ZIJN gevoel!!! Oud Vuil. |
|
Morbid Angel - Prayer of Hatred Trey Rules |
|
nog een fan Je moeder. |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
Alle solo's van Yngwie Malmsteen heersen en nee niet alles is hetzelfde... De solo's van Joey Tafolla zijn trouwens ook heel erg goed... Kankerlul |
|
quote: for us or against us heeft een vette solo No meat is sweater |
|
quote: Ja zeker weten 11.45: restate my assumptions |
|
De solo in suffering to the conqured van monstrosity. En de solo in retribution van dissection |
|
Solo's zuigen. |
|
mijn favoriete soli: I'm a viking - Yngwie Malmsteen I Believe in You - Y&T alles van steve morse alles van Joe Satriani for the love of god - steve vai alles van eric johnson under a glass moon - dream theater learning to live - dream theater another day - dream theater alles van allan holdsworth pantera - cemetary gates alles van de eerste 4 platen van testament (idd te gekke melodielijnen !) silverflame - dizzy mizz lizzy en er zijn er nog veeeeeeeeeeel meer ... |
|
quote: wil/kan je het misschien ook nog beargumenteren? Ik ben het er namelijk niet mee eens. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
solo's zijn leuke opvulling tussen de zangpartijen |
|
Morbid Angel ( hoe kan het ook anders ) World of Shit- 2. 18 (,5) AARGH! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |