|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
op de tweede plek bij mij staat Death Angel met Voracious Souls vast! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Kissing the Shadows ( children of bodom) Satriani vai malmsteen etc... |
|
quote: zekers Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Trademark en Manhatten van Eric Johnson Nagenoeg alles van Larocque op ITP, en een aantal van Chuck. Another world van Petrucci. Laiho, heel wat. (IMO de meest opzwepende Heavy metal solo's ooit) Malmsteen: Cross the line en Vengeance. M. Coenen: Slides en opt einde van de 4 guilders. Vai: sja, redelijk veel. Tender surrender, FTLOG, Juice, FIREGARDEN SUITE!!! Chris Brooks: Cryptica, Crack in the hourglass... "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
john myung |
|
De solo in het nummer 'am i evil' (garage inc disc 2) echt een waanzinnig lange en goede solo van kirk hammett De solo's van Fear Factory zijn trouwens ook erg goed Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ram it down, vreselijke kutplaat, maar het titelnummer heeft een heeerschsolo ja!!! En de solo in "Killers" van iron maiden gvd geniaal!!! En natuurlijk little wing van Mr. Jimi Hendrix!! Enneuhm ritchie blackmore is ook heeersch... d'r zijn zoveel toffe solo's... en in de extremere metal vooral Chuck van death en jon nödveidt(!!) Ik, Wil Schuurman |
|
De solo in Ancient - Huldradans. Begint op ongeveer 4:00, Heersch! Dit nummer staat op de cd Svartalvheim [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-08-2002 0:37] |
|
De solo in "the tower" van Bruce Dickinson en de solo in "the sentinel" van Judas Priest. |
|
Ik vind de solo van Hammett in The God that Failed errug gaaf...verder hebbik niezo heel veel met solo's |
|
CoF-Amor E Morte Dimmu-A Succubus in Rapture Slayer-Angel of Death CoF-Beauty Slept in Sodom Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
must go with die laatste solo van fade to black............... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
solo in one van metallica. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
de lead in Paradise lost - Pity the sadness...those were the days...*mijmer* The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
-Chambers Of Dis -Ascent Through The Spheres van Morbid Angel Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Alle solo's van Azagtoth zijn natuurlijk geniaal, al vind ik dat Richard Brunelle ook niet onvermeld mag blijven. Wat die twee met name op Altars hebben gedaan is waanzin! Verder zijn de ontelbare leads en solos van Maiden erg gaaf. Mooiste vind ik die van Adrian Smith in Stranger in a strange land. De Blackened solo van Kirk Hammet heerst. De intro lead van Thunderstruck geeft elke keer weer kippevel. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote:Hij speelt ook een (geweldige) solo op SotS van At the Gates. Touché, pussycat! |
|
ik zat net weer ff Close to a world below te luisteren van Immolation en de solo aan het einde van het nummer fall from a high place is echt supervet!! No meat is sweater |
|
quote: yup 11.45: restate my assumptions |
|
tis geen metal maar: pulp fiction theme van dick dale!!! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Yes - starship trooper Op 8.26 Écht briljant deze solo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ja, Hit The Lights Metallica - Seek And Destroy Metallica - So What Metallica - Ride The Lightning Venom - Leave Me In Hell Sodom - Cannon Fodder |
|
Meshuggah - corridor of camelions. lekker geplipte solo die plots uitglijdt en dan melodieus wordt. mvg wk10 |
|
die solo bijna aant eind van 'Last Rites' van mercyful fate is gaaf We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |