|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat doet me denken aan een reklame slogan van Gibson: "Lyrics, wasted time between solos." Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Als een nr geen solo heeft, dan mist er gewoon iets Morbid Angel zonder solo's... kijken of ik die weg kan halen een keer en dan post ik um hier wel |
|
Children Of Bodom heeft ook HELE goede solo's vind ik.....vooral in Warheart, het eerste nummer van Hatebreeder... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
morbid angel - secured limitations, vanaf 2:11 tot 4:39, een lange solo, ecvht prachtig! Trieste gast |
|
quote: Damn, die is idd erg goed, echt zo'n duistere outro... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
-------------------------------------------------------------------------------- Absolute favoriete solo is die op het eind van "little wing" (live versie) van J. Hendrix.... Ik krijg er altijd kippevel van, en moet steeds bijna janken. Echt zo ontzettend schitterend! Hier kan ik mij kompleet bij aansluiten, en dan vooral de live versie van the jimi hendrix concerts. werkelijk subliem. hendrix is natuurlijk allang qua techniek voorbij gestreefd door de hedendaags gitaristen, alleen hebben die niet altijd gevoel in de solo's zitten, en henrix z'n solo's ZIJN gevoel!!! -------------------------------------------------------------------------------- Ehm.. hebben jullie de versie van Little Wing van Stevie Ray Vaughan wel eens gehoord? Die vind ik nog veel mooier dan die van Jimi zelf wat kon die kerol geweldig spelen zeg! |
|
quote: Die is geweldig! Of die solo in at one with nothing vanaf 3:06 tot 3:34, dies is echt subliem Trieste gast |
|
quote: DIE IS GEWELDIG Echt ultiem, en dat riffje eronder ook... niet normaal. Gewoon ultiem, kheb er geen andere woorden voor. 11.45: restate my assumptions |
|
Iron Maiden, die solo van Aces High (Adrian Smith) vind ik prachtig. Van Judas Priest in het nummer 'Ram it down' (verder vind ik het maar een ruknummer trouwens) vooral het laatste solostukje (en dat geluid ook). De solo in Freezing Moon van Mayhem vind ik ook echt wel wat hebben. Die blijft ook hangen. In Where the slime live van Morbid Angel zit ook een leuke solo vind ik. Err, de solo van Van Halen in Beat-it van Michael Jackson (hgehe) vind ik ook wel wat hebben. Geen metal he? Toch een leuke solo. |
|
De solo's in de nummers: Queensryche - Gonna get close to you Helloween - I'm alive Iron Maiden - The loneliness of the long distant runner De leads in: Marillion - Heart of lothian (Deze 5 oefen ik dus ook op mijn Bitch) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-03-2002 3:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De lead in Death - Crystal mountain (Symbolic) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dream Theater - Just le me breath Vind ik een mooie solo, maar als je niet van "technische gepingel" houdt, dan is het waarschijnlijk kut. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Alles op 'Live - Decade of Aggression' van Slayer. Als je die solo's hoort.. echt ongelofelijk hoe King en Hanneman elkaar complementeren. Dit is naar mijn mening echt de vetste live CD ooit, samen met de dubbelaar van AC/DC. Slayers studio CD's zijn dof en slecht geproduceerd, maar deze dubbel CD.... |
|
Het laatste solo stukje van diabolicums perished Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nile- Stones of Sorrow goed man die lead |
|
Iced Earth - When the Night Falls, op 2 minuut nog wat. Die solo is echt geweldig MuayThaigerrr!! |
|
in deze topic kunnen we natuurlijk John Myung - Bass John Petrucci - Guitars Van Dream Theater zeker niet vergeten. Ongelovelijk wat Petrucci doet met z'n vingers... zowel op studio cd als live The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: kippenvel nummer die solo is rond 3:42 dacht ik [Dit bericht is gewijzigd door Trotz op 24-03-2002 18:41] |
|
quote: |
|
Die solo waar die solo's naartoe spelen in THUNDERHEAD van W.A.S.P. 's Headless children The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De acoustische solo in het nummer I AM GOD van VITAL REMAINS is ronduit geniaal!!!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Daar gaat ie! Zoals iemand hier al heeft vermeld, Chucky wist precies de goeie dosis melodie te houden onder zn speedpick stukkies. Ook al was ie kwa techniek misschien niet bijster goed...hij heeft wel een paar van de mooiste solo's ingespeeld die ik ken. Chucky - Without Judgement - SUPER goed gebruik van pinched harmonics! Chucky - Overactive Imagination - Gewoon erg goeie solo die perfect mee flowt met de de coole riffs. Andy LaRocque - Trapped In A Corner - Zwaar ondergewaardeerde gitarist!! Heel veel gevoel voor melodie, vibrato en bends. Bobby Koelble - Perennial Quest - Dit is ECHT een ondergewaardeerde gitarist!!! Probeer maar eens een solo van hem na te spelen en het net zo te laten klinken...errrug moeilijk door zijn apparte feel en timing! Paul Masvidal (Cynic) - Veil Of Maya - Goddelijke solo door een goddelijke muzikant Jason Gobel (Cynic) - How Could I - Heel originele solo voor de onderpartij die heerlijk mee flowt. James Murphy - ook een erg goeie gitarist! Kerry King - alles - nee geintje hoor Dan nog een hele boel fusion wat de meeste hier niet echt kunnen waarderen denk ik maar ik zet er toch lekker een paar neer Allan Holdsworth - Metal Fatigue, In The Mystery, In The Dead Of Night, Road Games, Against The Clock... en eigenlijk alles van deze gitarist (volgens mij is dit geen man maar een alien van de planeet "gitarius"). Hij weet in bijna al zijn solo's een kippenvel reactie of natte oogjes (zoals Mutilator al zei ) te voorschijn te toveren bij mij Scott Henderson - ook heel veel werk van hem maar het beste stukje blijf ik de solo vinden uit het nummer "Sovjetska" (hopelijk goed gespeld) van de CD Rocket Science. Zo, das een lange post geworden Cheers!!! Tymon |
|
het geriedel in Ram It Down van priest dus... tot nog toe geen solo gehoord die mij meer kippevel bezorgde, ik ken hem odtss volledig meefluiten! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Testament - Practice what you Preech |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |