|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
hij speelt miss in een kutband, maar joey jordison's drumsolo's zijn mega vet!! |
|
de eindsolo van Lie van dreamtheater al Hoewel die door een toetsenist is gespeelt vind ik het een moordsolo. De eindsolo van prince's Let go Crazy. De tweede solo van Dry County van UHbonjoviEM. ...AND LAST BUT NOT LEAST DE EINDSOLO VAAAAAAAAAAAAAAAAN NOVEMBER RAIN |
|
Metallica - Trapped under ice (solo aan het begin) Children of Bodom - Hate me Arch Enemy - Burning Angel Yngwie Malmsteen - Arpeggio's from hell en niet te vergeten: Steve Vai - For the love of God www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hoe kon ik deze vergeten: Metallica - fade to black (outro) Marcel Coenen - Shoreline www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik vind dat ene nummer van Destruction waarbij de intro slechts bestaat uit soloende gitaren die elkaar steeds overlappen geniaal... (kan even niet op de titel komen maar hij staat op het album sentence of death na Total Destruction) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Chris/Grindcore, doe jezelf een groot plezier en download dit nummer. K hoop wel dat je kabel oid hebt, want het is 9 minuten lang. Maar die solo aan t einde is fenomenaal. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Einde van Mandatory Suicide |
|
megadeth- holy wars... the punishment due en tornado of souls natuurlijk |
|
quote: ook ja mvg wk10 |
|
Steve Vai - For The Love Of God Joe Satriani Slash - Sweet child o mine, november rain, estranged alles van Maiden Slayer Kirk Hammet - Master Of Puppets Solo's van Dimebag Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
quote: Zal ik doen. Wel een lang nummer. En ja ik heb KABEL |
|
lynard Skynard - Free Bird!! die houd maar niet op die solo! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Wel de lange stadion versie!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
In Down the Slopes of Death van Amon Amarth zit ook een goed stuk met gitaargeweld... begint lekker met alleen de bas en dan komen de gitaren FREEZE |
|
middenin Planet Rain - Phisicist (D. Townsend) mvg wk10 |
|
de Slayer solo's vind ik waardeloos. Als ik goed luister naar de solo op bv. Angel of Death, komt het echt over als een waardeloze kutpriegel. De laatste tijd let ik veel meer op de leads van Iron Maiden. Komt ook omdat ik nu vooral bezig ben met muziektheorie, en dan is IM een hele goed hulp! De solo van The Loneliness of a Long Distance Runner... Die begin tonen vooral, de melodie is zo goed |
|
Alle solo's van Pink Floyd...ookal zijn ze soms droevig |
|
de leads op Shine On Your Crazy Diamond idd... godvor, wat gaaf. |
|
Death - Altering the Future . Shuldiner / Murphy |
|
quote: Hmmm, jij ook al? Alleen wist ik niet dat je de bandnaam zo schreef... (Maar daar moet ik wel gelijk bij zeggen dat het momenteel nog het enige nummer van hen is dat ik kan waarderen.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik kan weer wel een lijstje met favo solo's enz. geven, maarja...... dat wordt een lang lijsie. Mijn intrigeren die gitaristen die een eigen toon/vibratie hebben, en nie 100.000 km. per uur hoeven te gaan om op te vallen helaas zijn er nie zoveel gitaristen met een eigen toon enz. Wat favo players; (met eigen sound) Steve Morse Steve Lukather Alex Skolnick Brian May Menno Gootjes Leendert Haaksma Marty Friedman jason Becker John Petrucci Die gasten van Ilse deLange Al di Meola Satch en nog wel een paar hoor!!!!!! |
|
quote:Dat ben ik voor het grootste deel met je eens. Een uitzondering is m.i. Hannemans deel in de lead van "Seasons in the Abyss" (sowieso een erg mooi nummer naar mijn smaak). Touché, pussycat! |
|
quote: Klopt dat is een mooie solo Zo ie zo vind ik de solo's op dat album een stuk beter Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: I totally agree |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |