|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat was een vraag over de flyer voor het festival. Verders niks, dus niet miepen en zeuren Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: hmm, nou in dat geval ja dat ben ik Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Ik denk dat ik wel vervoer terug gefixed krijg naar Venlo voor je, onze zanger woont er, en die moet afgezet worden daar, dus ik ga even rondvragen voor je. |
|
Oh ja, en ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar waarom deze flyer? Die had ik eerder verwacht bij een gothic avond, niet op een avond waar een hoop death/thrash en black voorbijkomt. |
|
Komt Elexorien ook? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik kom wel even kiekn, al is het alleen om koentje eem te knufflen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Lijkt me wel leuk om hierheen te gaan, zal eens peilen hier. Kun je een tijdschema droppen killerds en hoe komen we aan die kaarten bij jou? [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 12-01-2009 13:24] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door killerds op 09-02-2009 15:23] Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Damn dan moeten we dus halverwege CA weg, was voor veel mensen denk ik handig geweest als alles een half uur naar voren geschoven zou zijn |
|
hehehe tja....iedereen wilt het anders we kunnen niet aan iedereens wensen voldoen... Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: |
|
Nou goed wij komen toch wel met een groepje denk ik! Geldt dat mailen als vvk of moet je echt naar Dollhouse ofzo? |
|
Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Dit klinkt als een verkapt verjaardagsfeestje met wat bands erbij... Niks mis mee overigens. Zo is het heerschende Molfest ook ooit begonnen |
|
quote: haha nou mijn bedoeling is ook om uit te groeien tot een groot metalfestival. maarja je moet kleinschalig beginnen heh :p Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
VERANDERIG: Nu! voor kaarten www.willemeen.nl de voorverkoop is gestart! s een stuk makkelijker voor jullie als we het zo doen dan via mails etc. tot 6 febrari! Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
via paylogic dus? |
|
Zo dus |
|
Konttext speelde ook dus. Fuck the world and fuck you |
|
hehehe zeker zeker! yup kaartjes online kopen en via p(l)aylogic worden ze gescand bekkie spekkie ^^ [Dit bericht is gewijzigd door killerds op 29-01-2009 18:49] Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote:Gaat 't lukken? |
|
Nog 1 maal om de mensen te herinneren: Koop je kaartjes online! Via www.willemeen.nl Dat is wat prettiger (en goedkoper!) en sneller bij de deur! See you there!!! Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Het was niets aan. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |