|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi, dan gaan we na afloop daar nog ff kijken, hehe |
|
quote: slijmbal, guestlist moet je verdienen |
|
Morgen alweer! |
|
quote: Ja, succes ermee Kevin! Boeiender |
|
quote:Ja, succes Kevin... My friend, watch out for traitors... |
|
oh yeah mensen! nog 1 nachtje :p Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: Thanks, jij ook |
|
quote: Aaaaah te gek:D Was er helemaal niet meer van gekomen om die kant op te gaan... Super! |
|
quote: 't was dan ook voor iemand anders [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 06-02-2009 9:55] Your mother ate my dog! |
|
quote:Hmneh, toch maar D & D vanavond. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vanavond alweer, zin in |
|
quote: Ja eindelijk he he nou je beter laat dan nooit zullen we maar zeggen! Als jullie nog een mcd van ethereal veiled existenced hebben liggen dan hou ik me aanbevolen. See you tonight idd! see you at occultfest! |
|
quote: Drolliej! Tword veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker in de willemeen :p Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: drolliej? Tjah, vanavond in de Peppel al aanwezig. Maar maak er een mooie avond van. |
|
ja vanavond dus. |
|
Erebus heerschte allen! Stronghold heeft mij ook positief verrast. My friend, watch out for traitors... |
|
Stronghold was zeker goed! Erebus knalde ook behoorlijk, Graven Image heb ik gemist, en Carach viel me dit keer helaas wat tegen, ik heb ze wel eens beter gezien. |
|
quote:Ja, we waren allemaal niet echt tevreden. Hadden veel technische problemen. Monitoren waren zo aan het schommelen kwa volumes van de individuele instrumenten dat ik ze op een gegeven moment maar uit heb laten zetten. Vervolgens knapt er ook nog een snaar waardoor ik helemaal uit mn spel lag. Baalde er ook verschrikkelijk van! My friend, watch out for traitors... |
|
laat mij ff toevoegen dat je niet de enigste was die erg last had van slecht geluid op de monitoren, ik hoorde alleen maar bas en zang (keihard) voor de rest was het een zeer geslaagd feestje denk ik zo |
|
Was zeker een geslaagd feestje, goeie opkomst ook! |
|
Iedereen bedankt voor de opkomst! Bands bedankt voor het spelen! Ondanks het probleempje op het laatst was het toch zeker een geslaagd feestje!! Zeker iets voor de toekomst! [Dit bericht is gewijzigd door killerds op 07-02-2009 16:46] Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Een kleine impressie van gister: http://www.youtube.com/watch?v=TDnGHA7O7CI Het was erg vet goeie bands, volle bak. De heerlijke geur van zweet in rookvrije zalen................................ |
|
ik heb alleen 1 vraag naar aanleiding van gister.... "WANNEER IS DE 2e EDITIE??" Sam, het was een supergaaf avondje! Your mother ate my dog! |
|
quote: Ha ha idd ja wat meuren daar naar zweet en bier enzo het leek Normaal wel! Er was ook iemand die een bout liet nou die geur bleef lekker lang hangen... Maar verder was t wel geslaagd. Erebus en CA waren voor mij de 2 beste bands. Erg fijn om CA weer eens live te checken. Wel jammer dat er geen parkeerplekken bij willemeen waren (heb ze niet kunnen vinden). We hebben de auto nu in de parkeergarage gezet en waren 8 euri kwijt voor een paar uur. Oh ja en Wijers nou nooit meer je keyboardstandaard vergeten he?! see you at occultfest! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |