|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ?? het is nog niet eens geweest... hoe kan het dan niets aan zijn geweest?? Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
treed je zelf ook op? Je moeder. |
|
quote: nee, de band is nog niet helemaal compleet. Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door killerds op 29-01-2009 20:47] Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: HaHaHA Schaep, held ! :D Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Maak veel mensen blij en plaats toch alles een half uur naar voren, die trein naar Nijmegen gaat verdomme al om kwart over 12 |
|
sorry dat kan ik niet doen... Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Kan toch makkelijk? Zijn wij er wel ff een half uurtje eerder met de backline, geen probleem. @MoF: Nee, vervoer gaat m helaas niet meer worden, onze zanger blijft in Weert bij de bassist slapen, mocht je daar iets aan hebben laat maar weten, kun je mee naar Wert. |
|
ZM-ers in Weert? OMG nooit geweten. |
|
quote: Komt omdat je nooit buiten komt? Bruce Banner |
|
quote:Hehehe, ook, ook. |
|
quote: Helaas, ik woon niet in Weert, en die lui die daar wonen zitten niet op ZM |
|
aanwazig! Your mother ate my dog! |
|
quote: Was jij nou gister in de buik? Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Stronghold is gaaf, maar dit is wel wat ver weg ... |
|
Ben benieuwd wie er nu alemaal gaan komen, dus.... Lijstje: -Trystys My friend, watch out for traitors... |
|
Ik vind het toch wel jammer dat ik hier niet bij kan zijn, de line-up spreekt me erg aan ! Maar op dezelfde avond is de Geldersche voorronde van de MetalBattle, en daar is mijn aanwezigheid gewenst. |
|
-Trystys -Meridian |
|
-Trystys -Meridian -Despondency Your mother ate my dog! |
|
quote: ...als je de willemeen bedoelt, dan jah...daar was ik maandag ook... (iets met een guestlist ) tot vrijdag! Your mother ate my dog! |
|
hahha oh ja sorry xD ik haalde ffkes iemand deurmekaar mijn excuus Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: och nee, Café de Buik.... dat is echt het afvoerputje van de samenleving! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dan liever 't Moortgat met Hoegaarden Julius op de fles, nietwaar Jimbo? |
|
Aanwezig! Eindelijk weer eens Carach Angren checken! En Wijers ik neem dan ook je keyboardstandaard mee. see you at occultfest! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |