|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gezellig was het zeker! Sowieso altijd leuk om met goede bekenden te spelen! My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Hadden die mensen vooraan achteraf geen lamme armen? Verder een erg gezellige avond, eigenlijk waren alle bands wel leuk. Erebus was voor mij een aangename verassing, kende ze nog niet. Carach Angren niet af kunnen zien door het uitlopen. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 09-02-2009 14:29] |
|
quote: Bedankt voor de tip, ben niet echt bekend in Arnhem dus vandaar maar zal er volgende x aan denken! see you at occultfest! |
|
quote: Ja die lui hebben letterlijk het hele optreden met een arm in de lucht gestaan. Het getuigt iig van doorzettingsvermogen [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 09-02-2009 17:07] |
|
Alvast een paar voor proefjes! Jupiter's Metalfest The Crowd: Carach Angren: Carach was populair bij de dames hehe Fotograaf & Organisator: Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
zijn er meer foto's? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Voorlopig nog niet. Ik krijg ze vanavond dus morgen staat het er wel op [Dit bericht is gewijzigd door killerds op 10-02-2009 18:02] Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
en zijn er nu al meer fotos ? |
|
Als ik die foto's zo bekijk kon dit feest ook bij de sluizen van IJmuiden hebben plaatsgevonden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat een volk. |
|
quote: +1 |
|
quote: Horen ze juist niet in de sluizen van IJmuiden te zitten? |
|
Hé, hier was ik ook! Leuke avond, gezellig volk, en dat voor weinig geld. |
|
Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
wow, je staat niet eens op alle foto's! Je moeder. |
|
quote: wow jij was er niet eens bij~! Dus heb ik jou commentaar ook niet nodig! Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: Bert staat toch ook niet op alle foto's? |
|
bert? quote: duh [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-02-2009 20:17] Je moeder. |
|
quote: Joa Bert |
|
Ik dacht dat die kerel met die bril en dat snorretje de beruchte Bert was. |
|
Beruchte Bert? Nee, dat is deze: http://www.bertisevil.tv/ |
|
quote: |
|
Rob bedoel je?? Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: Bert ... Who the fuck is Bert |