|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Jij hebt toch al een maandkaart? |
|
beide akoestische versies zijn heerlijk!! deze morgen nog eens naar All Is Chaos zitten luisteren ... gaat erg hoog in mijn jaarlijst eindigen (top 5 denk ik zelfs) |
|
quote: Nee, die ben ik samen met diverse onderdelen van mn telefoon verloren onder het zuipen in de backstage van TDB Maar goed, er komt nog wel een keer dat deze jongens in de buurt spelen. Ik zou er niet gek van opkijken dat ze op de komende editie van Eurosonic ergens in de stad spelen. |
|
quote: ja gaaf he, beetje bluesy haast altijd een goed teken als een song zonder die geluidsmuur ook nog overeind blijft ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: vet ... hoe de hazen lopen ... |
|
het zijn zeer sterke muzikanten en hij kan ook echt zingen vind ik (niet enkel schreeuwen dus) volgende maand spelen ze samen met Diablo Blvd en Drums are for Parades in de AB ... ik overweeg ze daar nog eens live te zien zou al 5de keer ofzo dit jaar zijn, krijg maar geen genoeg van deze muziek live! |
|
Iemand bekend met King Meconium? Side projectje van Steak samen met The Crackups en PSYCHO 44. Gaat wat meer richting stonerrock en klinkt best wel tof. ... hoe de hazen lopen ... |
|
nummer klinkt zeker niet verkeerd, al haalt het naar mijn mening nergens het niveau van Steak zelf ik heb de laatste weken All Is Chaos nog enkele keren beluisterd en ondanks ik vind dat er geen enkel minder nummer op die plaat staat, steken er bij mij toch 2 bovenuit: Ik hoop dat ze komende zondag beide nummers live gaan brengen in de AB! |
|
Het goeie aan dit album is dat het niveau van begin tot einde enorm hoog blijft. Maarr... dat zijn idd 2 behoorlijke bazennummers. Ik zou graag Drowning in You Blood aan dat rijtje willen toevoegen vanwege de langzaam dreigende opbouw en die heerlijk agressieve uitspattingen af en toe. ... hoe de hazen lopen ... |
|
ook een heerlijk (lang) nummer inderdaad! als ik me niet vergis is de uitloper van dit nummer vaak de intro van hun live optredens zet meteen de sfeer |
|
Shit, ik moet die plaat toch maar weer eens opzetten. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: zeker doen! en ga ze live zien als je de kans ertoe krijgt zou me verbazen moest je achteraf nog recht staan |
|
Hahaha lijkt me ook sterk. Sommigen hier weten waarom "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Omver geblazen door de wall of sound zeker? ... hoe de hazen lopen ... |
|
gisteren in de AB waren ze weer zalig dit was de 5de keer dat ik ze dit jaar live zag en het was zonder enige twijfel de beste keer set openen met The Sea Is Dying en Black Fall [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 19-12-2011 16:20] |
|
Vrijdag 13 januari spelen ze op Eurosonic! Kaartje gezocht!! ... hoe de hazen lopen ... |
|
die nieuwe clip is echt hilarisch ... hoe de hazen lopen ... |
|
Vette band! |
|
Die clip is inderdaad erg leuk gevonden. Op 1 mei gratis in Brugge ... zin in!! |
|
Ze zijn alweer bezig met een nieuw album ... hoe de hazen lopen ... |
|
Al even inderdaad, kijk ik erg naar uit! Deze zomer doen ze terug wat optredens ook. Normaal zal ik ze zien op de Gentse - en Paulusfeesten en misschien ook op Masters@rock. Ze staan onder andere ook op Dour en Pukkelpop. |
|
Gisteren hebben ze op de Paulusfeesten 3 nieuwe songs gespeeld en ze klinken VET! Een was erg atmosferisch, met de gekende uithalen. De andere 2 waren een pak harder zoals Dickhead, maar nog steeds met voldoende melodie en opbouw. |
|
De derde boreling van Steak Number Eight is bijna klaar. Hij wordt 'The Hutch gedoopt' en zal minstens even hard zijn bek open trekken als de vorige platen. Het album werd opgenomen met Reinhard Vanbergen (gitarist van Das Pop en producer/mixer van oa School Is Cool, Drums Are For Parades, Goose, The Hickey Underworld), die tijdelijk zijn tuinbroek inruilde voor een Amen Ra t-shirt. De plaat werd net als het vorige album “All is Chaos” afgemixt door Matt Bayles in Seattle die eerder grote namen als Mastodon en Isis onder zijn hoede nam. Release maart 2013. Laat maar komen dat ding ... hoe de hazen lopen ... |
|
... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |