IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : STAKE / Steak Number Eight Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-11-2011 13:00 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2011 12:43 schreef Retardo het volgende:
Ohja, donderdag idd.
Nee, 15 euro + 1,50 entree voor 1 support band gaat me een beetje te ver.


mij niet


... hoe de hazen lopen ...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-11-2011 13:04 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 16 november 2011 12:43 schreef Retardo het volgende:
Ohja, donderdag idd.
Nee, 15 euro + 1,50 entree voor 1 support band gaat me een beetje te ver.
Jij hebt toch al een maandkaart?


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-11-2011 13:23 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

beide akoestische versies zijn heerlijk!!

deze morgen nog eens naar All Is Chaos zitten luisteren ... gaat erg hoog in mijn jaarlijst eindigen (top 5 denk ik zelfs)


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 16-11-2011 13:48 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 16 november 2011 13:04 schreef bokkie666 het volgende:
Jij hebt toch al een maandkaart?

Nee, die ben ik samen met diverse onderdelen van mn telefoon verloren onder het zuipen in de backstage van TDB

Maar goed, er komt nog wel een keer dat deze jongens in de buurt spelen. Ik zou er niet gek van opkijken dat ze op de komende editie van Eurosonic ergens in de stad spelen.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-11-2011 13:53 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2011 13:23 schreef Tool-fan het volgende:
beide akoestische versies zijn heerlijk!!




ja gaaf he, beetje bluesy haast altijd een goed teken als een song zonder die geluidsmuur ook nog overeind blijft


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-11-2011 13:56 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2011 13:48 schreef Retardo het volgende:
Ik zou er niet gek van opkijken dat ze op de komende editie van Eurosonic ergens in de stad spelen.


vet


... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-11-2011 14:17 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

het zijn zeer sterke muzikanten en hij kan ook echt zingen vind ik (niet enkel schreeuwen dus)

volgende maand spelen ze samen met Diablo Blvd en Drums are for Parades in de AB ... ik overweeg ze daar nog eens live te zien
zou al 5de keer ofzo dit jaar zijn, krijg maar geen genoeg van deze muziek live!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-12-2011 11:49 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Iemand bekend met King Meconium? Side projectje van Steak samen met The Crackups en PSYCHO 44. Gaat wat meer richting stonerrock en klinkt best wel tof.



... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-12-2011 14:26 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

nummer klinkt zeker niet verkeerd, al haalt het naar mijn mening nergens het niveau van Steak zelf

ik heb de laatste weken All Is Chaos nog enkele keren beluisterd en ondanks ik vind dat er geen enkel minder nummer op die plaat staat, steken er bij mij toch 2 bovenuit:






Ik hoop dat ze komende zondag beide nummers live gaan brengen in de AB!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-12-2011 14:38 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Het goeie aan dit album is dat het niveau van begin tot einde enorm hoog blijft. Maarr... dat zijn idd 2 behoorlijke bazennummers. Ik zou graag Drowning in You Blood aan dat rijtje willen toevoegen vanwege de langzaam dreigende opbouw en die heerlijk agressieve uitspattingen af en toe.


... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-12-2011 23:05 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

ook een heerlijk (lang) nummer inderdaad!
als ik me niet vergis is de uitloper van dit nummer vaak de intro van hun live optredens
zet meteen de sfeer


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-12-2011 10:12 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Shit, ik moet die plaat toch maar weer eens opzetten.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-12-2011 12:14 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2011 10:12 schreef Dirge for november het volgende:
Shit, ik moet die plaat toch maar weer eens opzetten.

zeker doen!
en ga ze live zien als je de kans ertoe krijgt
zou me verbazen moest je achteraf nog recht staan


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-12-2011 19:05 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hahaha lijkt me ook sterk. Sommigen hier weten waarom



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-12-2011 19:40 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Omver geblazen door de wall of sound zeker?


... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-12-2011 14:15 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



gisteren in de AB waren ze weer zalig
dit was de 5de keer dat ik ze dit jaar live zag en het was zonder enige twijfel de beste keer
set openen met The Sea Is Dying en Black Fall



[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 19-12-2011 16:20]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-01-2012 11:49 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Vrijdag 13 januari spelen ze op Eurosonic! Kaartje gezocht!!


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 18-04-2012 23:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

die nieuwe clip is echt hilarisch


... hoe de hazen lopen ...


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 19-04-2012 7:31 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Vette band!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-04-2012 14:53 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Die clip is inderdaad erg leuk gevonden.
Op 1 mei gratis in Brugge ... zin in!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-06-2012 16:36 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ze zijn alweer bezig met een nieuw album


... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-06-2012 17:46 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Al even inderdaad, kijk ik erg naar uit!
Deze zomer doen ze terug wat optredens ook. Normaal zal ik ze zien op de Gentse - en Paulusfeesten en misschien ook op Masters@rock.
Ze staan onder andere ook op Dour en Pukkelpop.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-08-2012 12:23 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Gisteren hebben ze op de Paulusfeesten 3 nieuwe songs gespeeld en ze klinken VET!
Een was erg atmosferisch, met de gekende uithalen. De andere 2 waren een pak harder zoals Dickhead, maar nog steeds met voldoende melodie en opbouw.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-01-2013 2:19 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

De derde boreling van Steak Number Eight is bijna klaar. Hij wordt 'The Hutch gedoopt' en zal minstens even hard zijn bek open trekken als de vorige platen. Het album werd opgenomen met Reinhard Vanbergen (gitarist van Das Pop en producer/mixer van oa School Is Cool, Drums Are For Parades, Goose, The Hickey Underworld), die tijdelijk zijn tuinbroek inruilde voor een Amen Ra t-shirt. De plaat werd net als het vorige album “All is Chaos” afgemixt door Matt Bayles in Seattle die eerder grote namen als Mastodon en Isis onder zijn hoede nam. Release maart 2013.



Laat maar komen dat ding


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-02-2013 19:06 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

1 nieuw nummer staat al op soundcloud:

https://soundcloud.com/steaknumbereight/black-eyed


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen