|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Klinkt weer heel erg vet, al hoop ik dat er opnieuw voldoende slepende nummers op gaan staan ook. |
|
quote: Ja dus http://issuu.com/rifrafmusiczine/docs/online-ezine-nl-maart13 Op blz 15 een interview + review ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Vet!! Heel erg veel zin in die nieuwe plaat en ook om het live te horen. Normaal volgend weekend in Diksmuide. Soms iemand naar de Botanique geweest gisteren? Dacht via hun fb gezien te hebben dat ze de plaat mee zouden hebben bij de releaseshows. Dat terwijl de plaat pas de 18de uitkomt. |
|
quote: Mooi voor je. Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest, maar Maudlin is een van de redenen waarom ik naar Diksmuide trek i.p.v. de dag ervoor naar Kortrijk. Ben ik dus ook wel erg benieuwd naar. |
|
quote: 16 april is er ook een heel aan te raden concert in de 4Ad, Gravetemple met leden van Sun O))) en Attila van Mayhem Ben ik heel benieuwd naar. (concert die deel uitmaakt van de 25ste verjaardag van de 4Ad) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ah, zeker eens uitchecken, merci voor de tip. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Is erg mooi inderdaad met Syndrome als voorprogramma. Ga ik zeker proberen bij te zijn. Al is het maar om mogelijke clashes te vermijden op Roadburn |
|
Waarom ben ik geen Belg, in Nederland alleen een paar shows als voorprogramma ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zal mij benieuwen of die nieuwe mij kan overtuigen. Ik heb het idee dat het verhaal rondom deze band (jonge gastjes etc) een stuk interessanter is dan die slappe 13 in een dozijn meuk die ze maken. |
|
quote: Precies wat ik denk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hun vorig album kun je toch moeilijk "slappe 13 in een dozijn meuk" noemen? Al is het enkel nog maar vanwege het feit dat ze er als een van de enige bands in slagen om harde en intense nummers te brengen die toch erg melodieus zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 05-03-2013 0:48] |
|
Klinkt bijzonder lekker... |
|
Het was massas vet in de 4AD! Zonder twijfel een van hun strafste shows en die nieuwe nummers klinken heerlijk. Ook meteen de nieuwe cd op de kop kunnen tikken. Toch leuk zo'n dikke week voor de release. @ Beli Mawr: ben ik toch nog de eersten? xD |
|
quote: Oeh! En? Weer zo'n mokerplaat? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Zit aan men 2de luisterbeurt en hij bevalt me heel erg goed! Ligt behoorlijk in het verlengde van All Is Chaos, al heb ik de indruk dat sommige ritmes minder makkelijk te behappen zijn. Goede afwisseling tussen erg ingetogen, opbouwende, atmosferische stukken en harde uithalen. (voor wat het waard is... de gehele cd duurt 71min geen enkele track gaat onder de 4min, en er zijn er in totaal 5 die rond of boven de 7min gaan) |
|
Dat klinkt zeer veelbelovend, maar had ook niet anders verwacht (en oh.. voel je vooral niet bezwaard me een rapidshare linkje te mailen ) [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-03-2013 20:16] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: haha :p heb om eerlijk te zijn geen verstand van zo'n zaken (wel hoe je ze zelf download :p) daarnaast is Steak natuurlijk de aankoop gewoon dubbel en dik waard, al moet je er nog een week op wachten eer je die in de winkel vindt |
|
De vinyl versie is al besteld hoor maar ben erg ongeduldig aangelegd ... hoe de hazen lopen ... |
|
Las dat er op de Vinyl een nieuwe versie van The Sea Is Dying zou staan als extra. Het nummer zoals ze deze live brengen. |
|
Ja klopt, niks mis met het origineel toch.. Vond die andere remake, Blood on our hands geloof ik, niet zo geslaagd eigenlijk.. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-03-2013 21:57] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Die vond ik ook niet zo super. Met het originele is er inderdaad niets mis, maar met hoe ze het live brengen zeker ook niet. Nuja, het gaat uiteindelijk gewoon om de nieuwe cd en die is gewoon ubervet! Een zekerheidje voor men jaarlijst, maar het ware een grote tegenvaller geweest indien dit niet het geval zou zijn. |
|
Misschien de nieuwe ook maar eens aanschaffen... |
|
quote: Goeie zaal he Was een leuke show, maudlin was ook erg goed! En ja, je was de eersten inderdaad Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |