IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : STAKE / Steak Number Eight Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2013 19:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-02-2013 20:27 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Klinkt weer heel erg vet, al hoop ik dat er opnieuw voldoende slepende nummers op gaan staan ook.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-03-2013 16:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2013 20:27 schreef Tool-fan het volgende:
Klinkt weer heel erg vet, al hoop ik dat er opnieuw voldoende slepende nummers op gaan staan ook.


Ja dus

http://issuu.com/rifrafmusiczine/docs/online-ezine-nl-maart13

Op blz 15 een interview + review


... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 03-03-2013 13:46 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2013 16:33 schreef faalhaas het volgende:
Ja dus

http://issuu.com/rifrafmusiczine/docs/online-ezine-nl-maart13

Op blz 15 een interview + review


Vet!!
Heel erg veel zin in die nieuwe plaat en ook om het live te horen. Normaal volgend weekend in Diksmuide. Soms iemand naar de Botanique geweest gisteren?
Dacht via hun fb gezien te hebben dat ze de plaat mee zouden hebben bij de releaseshows. Dat terwijl de plaat pas de 18de uitkomt.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-03-2013 17:49 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 3 maart 2013 13:46 schreef Tool-fan het volgende:
Vet!!
Heel erg veel zin in die nieuwe plaat en ook om het live te horen. Normaal volgend weekend in Diksmuide. Soms iemand naar de Botanique geweest gisteren?
Dacht via hun fb gezien te hebben dat ze de plaat mee zouden hebben bij de releaseshows. Dat terwijl de plaat pas de 18de uitkomt.

Ik ben erbij in Diksmuide (is in mijn stamcafé aldaar ), in het voorprogramma Maudlin, zie ik ook wel zitten


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 03-03-2013 18:42 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2013 17:49 schreef Beli Mawr het volgende:
Ik ben erbij in Diksmuide (is in mijn stamcafé aldaar ), in het voorprogramma Maudlin, zie ik ook wel zitten

Mooi voor je. Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest, maar Maudlin is een van de redenen waarom ik naar Diksmuide trek i.p.v. de dag ervoor naar Kortrijk. Ben ik dus ook wel erg benieuwd naar.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-03-2013 11:56 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 3 maart 2013 18:42 schreef Tool-fan het volgende:
Mooi voor je. Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest, maar Maudlin is een van de redenen waarom ik naar Diksmuide trek i.p.v. de dag ervoor naar Kortrijk. Ben ik dus ook wel erg benieuwd naar.

16 april is er ook een heel aan te raden concert in de 4Ad, Gravetemple met leden van Sun O))) en Attila van Mayhem Ben ik heel benieuwd naar. (concert die deel uitmaakt van de 25ste verjaardag van de 4Ad)


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-03-2013 13:58 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ah, zeker eens uitchecken, merci voor de tip.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-03-2013 14:09 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2013 11:56 schreef Beli Mawr het volgende:
16 april is er ook een heel aan te raden concert in de 4Ad, Gravetemple met leden van Sun O))) en Attila van Mayhem Ben ik heel benieuwd naar. (concert die deel uitmaakt van de 25ste verjaardag van de 4Ad)

Is erg mooi inderdaad met Syndrome als voorprogramma. Ga ik zeker proberen bij te zijn. Al is het maar om mogelijke clashes te vermijden op Roadburn


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-03-2013 23:09 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Waarom ben ik geen Belg, in Nederland alleen een paar shows als voorprogramma


... hoe de hazen lopen ...


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 04-03-2013 23:41 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Zal mij benieuwen of die nieuwe mij kan overtuigen. Ik heb het idee dat het verhaal rondom deze band (jonge gastjes etc) een stuk interessanter is dan die slappe 13 in een dozijn meuk die ze maken.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-03-2013 23:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2013 23:41 schreef Brent_ het volgende:
Ik heb het idee dat het verhaal rondom deze band (jonge gastjes etc) een stuk interessanter is dan die slappe 13 in een dozijn meuk die ze maken.

Precies wat ik denk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-03-2013 0:47 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Hun vorig album kun je toch moeilijk "slappe 13 in een dozijn meuk" noemen? Al is het enkel nog maar vanwege het feit dat ze er als een van de enige bands in slagen om harde en intense nummers te brengen die toch erg melodieus zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 05-03-2013 0:48]


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 05-03-2013 12:53 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Klinkt bijzonder lekker...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-03-2013 16:52 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Het was massas vet in de 4AD! Zonder twijfel een van hun strafste shows en die nieuwe nummers klinken heerlijk. Ook meteen de nieuwe cd op de kop kunnen tikken. Toch leuk zo'n dikke week voor de release.

@ Beli Mawr: ben ik toch nog de eersten? xD


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-03-2013 18:48 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2013 16:52 schreef Tool-fan het volgende:
Ook meteen de nieuwe cd op de kop kunnen tikken.


Oeh! En? Weer zo'n mokerplaat?


... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-03-2013 19:25 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2013 18:48 schreef faalhaas het volgende:
Oeh! En? Weer zo'n mokerplaat?

Zit aan men 2de luisterbeurt en hij bevalt me heel erg goed! Ligt behoorlijk in het verlengde van All Is Chaos, al heb ik de indruk dat sommige ritmes minder makkelijk te behappen zijn.
Goede afwisseling tussen erg ingetogen, opbouwende, atmosferische stukken en harde uithalen.

(voor wat het waard is...
de gehele cd duurt 71min
geen enkele track gaat onder de 4min, en er zijn er in totaal 5 die rond of boven de 7min gaan)



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-03-2013 20:15 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Dat klinkt zeer veelbelovend, maar had ook niet anders verwacht

(en oh.. voel je vooral niet bezwaard me een rapidshare linkje te mailen )

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-03-2013 20:16]


... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-03-2013 20:31 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2013 20:15 schreef faalhaas het volgende:
Dat klinkt zeer veelbelovend, maar had ook niet anders verwacht

(en oh.. voel je vooral niet bezwaard me een rapidshare linkje te mailen )

haha :p
heb om eerlijk te zijn geen verstand van zo'n zaken (wel hoe je ze zelf download :p)
daarnaast is Steak natuurlijk de aankoop gewoon dubbel en dik waard, al moet je er nog een week op wachten eer je die in de winkel vindt


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-03-2013 20:44 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

De vinyl versie is al besteld hoor maar ben erg ongeduldig aangelegd


... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-03-2013 21:45 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Las dat er op de Vinyl een nieuwe versie van The Sea Is Dying zou staan als extra. Het nummer zoals ze deze live brengen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-03-2013 21:56 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ja klopt, niks mis met het origineel toch.. Vond die andere remake, Blood on our hands geloof ik, niet zo geslaagd eigenlijk..

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-03-2013 21:57]


... hoe de hazen lopen ...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-03-2013 21:59 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Die vond ik ook niet zo super. Met het originele is er inderdaad niets mis, maar met hoe ze het live brengen zeker ook niet.
Nuja, het gaat uiteindelijk gewoon om de nieuwe cd en die is gewoon ubervet! Een zekerheidje voor men jaarlijst, maar het ware een grote tegenvaller geweest indien dit niet het geval zou zijn.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 10-03-2013 22:08 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Misschien de nieuwe ook maar eens aanschaffen...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-03-2013 22:13 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 maart 2013 16:52 schreef Tool-fan het volgende:
Het was massas vet in de 4AD! Zonder twijfel een van hun strafste shows en die nieuwe nummers klinken heerlijk. Ook meteen de nieuwe cd op de kop kunnen tikken. Toch leuk zo'n dikke week voor de release.

@ Beli Mawr: ben ik toch nog de eersten? xD

Goeie zaal he

Was een leuke show, maudlin was ook erg goed!

En ja, je was de eersten inderdaad


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen