IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Cattle Decapitation Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2012 19:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Quis moderabat ipsos moderatores?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-04-2012 20:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Poeh, hé! Idd erg vet, op alle vlakken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 23-04-2012 21:02 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Gave band idd, op Neurotic Death Fest waren ze ook weergaloos hard!


5 Euro's? Op je muil!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2012 12:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2012 19:56 schreef BenKnuckles het volgende:
Die nieuwe plaat is vet

Catchy as fuck, episch, agressief: meesterwerkje.


Quis moderabat ipsos moderatores?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-04-2012 12:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Misschien maar eens uitchecken als iedereen dit zo geweldig vindt. Ik vond er op Neurotic Deathfest echt geen ene reet aan.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-04-2012 21:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Check die nieuwe plaat eens. De vorige vind ik ook lichtjes overschat (daar was ik na twee keer luisteren al klaar mee).

Karma. Bloody. Karma is ook wel vet, maar meer rechtdoorzeedeath en het oudere werk is degelijke putjesgrind.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2012 21:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Die vorige was ook vet! Deze lijkt in eerste instantie wel beter. Beter uitgewerkt, duidelijkere muzikale visie


Quis moderabat ipsos moderatores?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-04-2012 21:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Helemaal mee eens. Daarom dat deze vele malen interessanter is dan de vorige.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-04-2012 21:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ben om door de positieve reacties. Volgende week eens checkeen!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 25-04-2012 22:57 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Neurotic Deathfest show was echt mega ruig, hoewel mainstage wel iets te groot voor zo'n band is. Die nieuwe plaat nu opstaan en gaat echt als een idioot tekeer. Meteen zieke hyperblast in eerste track. Later nog een bruut slam stuk en af en toe vage grunge achtige vocals verspreid over de plaat heen. Ik trek het goed. Deze plaat heeft weer wat minder van die irritante melodietjes zoals op The Harvest Floor. Ook weer wat meer grind dit keer. I like!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2012 9:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2012 22:57 schreef Brent_ het volgende:
af en toe vage grunge achtige vocals verspreid over de plaat heen. Ik trek het goed.

Bedoel je daar meer die zangerige stukken? Op de vorige deed hij dat met z'n scream wel vaker, melodietjes volgen. Maar hij lukt het nu ook in het laag weleens te doen, en het worden bijna gewoon zanglijnen. Zit ook te twijfelen of hij niet gewoon zang over bepaalde stukken grunts opgenomen heeft.


Quis moderabat ipsos moderatores?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-06-2012 20:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 12-06-2012 21:15 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2009 20:23 schreef MR. N het volgende:
Oh, zo. Sja, maakt mij dan weer geen zak uit als de muziek vet is.

Inderdaad, jankerds die vegans.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-06-2012 21:56 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 3 juni 2009 23:26 schreef Alterprince het volgende:
wat een mooie bandfoto




beherit sux!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-06-2012 23:27 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Wat een mokerslag dat nieuwe album, trek 't goed!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 15-06-2012 10:14 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

heb het neiuwste album net binnen gekregen
ben ngo helemaal niet bekend met de band dus ben benieuwd, hoor er zoveel goeds van


REALLY OHH REALLY?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-07-2012 21:26 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat nieuwe album is fokking vies! Zonder twijfel een van de beste death/grind cd's van dit jaar.

Ze blijven groeien. Ook dit album is weer een stukje beter dan zijn voorganger. En die was al van een torenhoog niveau. Het enige dat ik op Monolith of inhumanity een beetje mis is het duistere sfeertje dat The harvest floor wel had.

Het lijkt hier dan ook alsof ze de chaos van hun oude werk tot één geheel smeden met de sterke songs van The Harvest floor.

En hij blijft per luisterbeurt groeien. Jaarlijst materiaal lijkt me.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-10-2012 18:26 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-10-2012 18:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Als het ook niet op Vimeo mag zijn ze goed bezig in ieder geval

*pakt teiltje erbij en doet video aan*


Quis moderabat ipsos moderatores?


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 15-10-2012 20:36 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Wel aardig maar had op meer gehoopt.


wouter023


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-10-2012 21:49 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hatseflats. Ik ben de muziek op een gegeven moment uit het oog verloren, hehehe.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-10-2012 21:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2012 20:36 schreef wouter023 het volgende:
Wel aardig maar had op meer gehoopt.

Viel wel mee inderdaad! Vond Ohrwurm van Cephalic Carnage vervelender om naar te kijken.


Quis moderabat ipsos moderatores?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-10-2012 23:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nou, stevig clipje.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 15-10-2012 23:33 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

gaat best wel ver lol


REALLY OHH REALLY?


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 16-10-2012 0:26 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Muziek is toch saai, heb nog geen goede reden gevonden een clip te gaan bekijken.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen