![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
http://bloody-disgusting.com/news/228576/exclusive-kingdom-of-tyrants/ Nieuwe video, FUCKING VET! RAaaaaaargh! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Gave band idd, op Neurotic Death Fest waren ze ook weergaloos hard! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Misschien maar eens uitchecken als iedereen dit zo geweldig vindt. Ik vond er op Neurotic Deathfest echt geen ene reet aan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Check die nieuwe plaat eens. De vorige vind ik ook lichtjes overschat (daar was ik na twee keer luisteren al klaar mee). Karma. Bloody. Karma is ook wel vet, maar meer rechtdoorzeedeath en het oudere werk is degelijke putjesgrind. ![]() |
|
Die vorige was ook vet! Deze lijkt in eerste instantie wel beter. Beter uitgewerkt, duidelijkere muzikale visie ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Helemaal mee eens. Daarom dat deze vele malen interessanter is dan de vorige. ![]() |
|
Ik ben om door de positieve reacties. Volgende week eens checkeen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Neurotic Deathfest show was echt mega ruig, hoewel mainstage wel iets te groot voor zo'n band is. Die nieuwe plaat nu opstaan en gaat echt als een idioot tekeer. Meteen zieke hyperblast in eerste track. Later nog een bruut slam stuk en af en toe vage grunge achtige vocals verspreid over de plaat heen. Ik trek het goed. Deze plaat heeft weer wat minder van die irritante melodietjes zoals op The Harvest Floor. Ook weer wat meer grind dit keer. I like! ![]() |
|
quote: Bedoel je daar meer die zangerige stukken? Op de vorige deed hij dat met z'n scream wel vaker, melodietjes volgen. Maar hij lukt het nu ook in het laag weleens te doen, en het worden bijna gewoon zanglijnen. Zit ook te twijfelen of hij niet gewoon zang over bepaalde stukken grunts opgenomen heeft. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Inderdaad, jankerds die vegans. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: beherit sux! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Wat een mokerslag dat nieuwe album, trek 't goed! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
heb het neiuwste album net binnen gekregen ![]() ben ngo helemaal niet bekend met de band dus ben benieuwd, hoor er zoveel goeds van ![]() REALLY OHH REALLY? ![]() |
|
Dat nieuwe album is fokking vies! Zonder twijfel een van de beste death/grind cd's van dit jaar. Ze blijven groeien. Ook dit album is weer een stukje beter dan zijn voorganger. En die was al van een torenhoog niveau. Het enige dat ik op Monolith of inhumanity een beetje mis is het duistere sfeertje dat The harvest floor wel had. Het lijkt hier dan ook alsof ze de chaos van hun oude werk tot één geheel smeden met de sterke songs van The Harvest floor. En hij blijft per luisterbeurt groeien. Jaarlijst materiaal lijkt me. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
De nieuwe clip is te vies voor youtube en vimeo en zal enkel te zien zijn op www.bloody-disgusting.com http://bloody-disgusting.com/news/3195804/exclusive-cattle-decapitation-release-what-might-just-be-the-most-nsfw-music-video-ever/ Very NSFW indeed... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Als het ook niet op Vimeo mag zijn ze goed bezig in ieder geval ![]() *pakt teiltje erbij en doet video aan* Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Wel aardig maar had op meer gehoopt. wouter023 ![]() |
|
Hatseflats. Ik ben de muziek op een gegeven moment uit het oog verloren, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Viel wel mee inderdaad! Vond Ohrwurm van Cephalic Carnage vervelender om naar te kijken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Nou, stevig clipje. ![]() |
|
gaat best wel ver lol REALLY OHH REALLY? ![]() |
|
Muziek is toch saai, heb nog geen goede reden gevonden een clip te gaan bekijken. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |