![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt ![]() ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=181949 Als ik het zo lees vind ik die kerel van CD een jankerd.. Veel shit erbij halen wat nergens wat mee te maken heeft.. Beetje vaag. Kan natuurlijk ook zijn dat dit een mooie stunt is om CD en SFU onder de aandacht te krijgen.. ![]() |
|
Mooie actie van Barnes, morgen maar weer eens naar SFU luisteren. Sowieso, veganisten. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Ben jij dat, flebbie? ![]() |
|
quote: Ik denk dat Flebbie meer fan is van het agressieve treurwilgje van Cattle Decapitation. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Godver, Astrid was er blijkbaar gewoon bij. :') edit: hele topic gelezen, man, man, man wat een triest ongeïnformeerd fanboi gezeik van Sneutor weer. Ohja, En Goirija (of zoiets) is een kutband, kom op zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 10-11-2012 0:04] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Jaja, dat jij homo bent en dus wel van een stukkie vlees houdt weten we nu wel, dat hoef je niet elke keer te benadrukken. ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Dat zou ook kunnen, je doet mij twijfelen. Misschien zou faalhaas zo vriendelijk willen zijn om zelf uitsluitsel te geven? Dat Six Feet Under album van dit jaar, vond ik nog best te doen. Stuk beter dan het oude werk. ![]() |
|
Wat een gezeik, who gives a fuck. Dikke plaat die laatste! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Gojira is een BAZEN band.. *haperdehap* Is natuurlijk altijd sensatie helemaal als het dan gaat over twee bands die ik goed trek. ![]() |
|
quote: :') quote: Gast, alleen Barnes heeft geweld gepleegd, klaar. Hij heeft het zelf toegegeven ![]() quote: Offtopic, maar dan moet ik die maar checken. De vorige vond ik slaapverwekkend. quote: Ryan mag niet kapot, anders kunnen ze niet nog zo'n vette plaat maken ![]() Maar je hebt gelijk, hoor ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Dat Barnes geweld heeft gepleegd is helemaal niet duidelijk. Uiteraard keur ik dat sowieso af, maar ik houd het graag bij de feiten. En de feiten zoals die zijn weergegeven is dat die veganistische muts van het bandje van de maand bij Barnes is z'n kleedkamer is gekomen om hem verrot te schelden omdat Barnes een grapje maakte op het podium. Tsja, dan ben je wel sneu hoor. Zeker als je dan naderhand gaat lopen huilen dat je eigenlijk al 5x een SFU tour had afgewezen. Wat doe je daar dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ![]() Later weggehaald door held Barnes ![]() Barnes: "And, you know, to me, those are fighting words. And I just, I reacted, and, you know, I did not suckerpunch him, number 1. I didn't even punch him, okay?! He did not get punched. He did not get suckerpunched. I did not run out of the room. I walked out of the room, because I did not feel that it was necessary to pursue violence anymore while the guy was laying on the floor." Dus, Barnes reageert, slaat niet, maar Ryan ligt wel op de grond dus hij wil niet nog meer geweld gebruiken. Tsja, dan was het geen slaan, maar? Pedagogische tik? Een spook? Snap niet zo goed wat Barnes probeert te zeggen, maar er is dus wel degelijk geweld gepleegd jegens Ryan. En die is inderdaad veganist, dus dan is het snel klaar ![]() quote: Dat eerste wel, en dat schelden is ook vrij kansloos. Het was meer dan het genoemde grapje, echter ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Precies, doe dan ook niet net of je het weet. quote: Want? quote: Gezeur over merch verkopen ja. Maar het is de tour van SFU en die stellen de regels, of je het daar nou mee eens bent of niet. Ik snap het probleem van die CD gast echt niet. En ik vind dat gezeik van hem over allemaal tours afwijzen en z'n sneer naar Cannibal Corpse getuigen van een afgunstig pubertje dat z'n zin niet kan krijgen. Soort van Mr. N/Faalhaas combinatie. Ik vind die laatste plaat van CD best leuk hoor daar niet van maar ze mochten willen dat ze een plaat konden maken van het kaliber van bijvoorbeeld The Bleeding of Tomb. Dus om daar zo denigrerend over te doen komt erg triest over. Het lijkt alsof hij het gebruikt om te verbergen dat hij eigenlijk geen steekhoudende argumenten heeft. En als Barnes hem echt heeft aangevallen moet 'ie gewoon aangifte doen en niet op social media de huilkabouter gaan uithangen. Gegarandeerd dat Cattle Decapititon hier fans mee kwijtraakt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Je mag het ook gewoon zeggen, hoor, als je niet serieus wil praten. quote: Hij lag opeens op de grond. Na de 'reactie' van Barnes. quote: Die regels waren verduidelijkt, nadat Barnes had lopen zeiken en ongelijk had. Maar er was meer. Veel plezier met lezen, ik heb nu geen zin om me nog tachtig keer te herhalen ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ik zie dat je argumenten weer eens op zijn. Geen verrassing. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik ben het eens met Onweerwolf.. Ik ben van mdning dat die CD dude een jankerd is.. Als je zoeen schurft hebt aan een band en toch mee op tour gaat omdat je WEET dat er volk op af komt en je daarmee je bandje kan promoten dan moet je inderdaad het eea simpelweg slikken..:D ![]() |
|
quote: Zou jij dat pikken dan? ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
![]() Schattig ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Die Skrillex look-a-like moet hoognodig poepen geloof ik. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Toch wel één van de beste albums van vorig jaar, wat een dijk van een plaat blijft dat toch! ![]() |
|
![]() Jij mag blijven! (Luister niet naar BenKnuckles.) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Volgens mij was ik degene die dit een absolute zaadband vond? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |