![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De clip zelf is een reden genoeg, zelfs met de volumeknop op 0. ![]() |
|
quote: :') Niet het beste nummer van de plaat. Beter hadden ze een clipje voor Dead Set on Suicide gemaakt ALLES KAPOT Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() Lekker! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Misschien zouden die knaapjes wat minder humeurig en provocatief worden als ze eens een lapje vlees zouden eten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Gasten zijn helemaal niet humeurig ![]() quote: Saai? Wat? Doe normaal! ![]() quote: Ja, dat is het inderdaad. Stel haters! Plaat van het jaar, dit! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Gezellig clipje ja. Die plaat is echt wel mokerhard trouwens. ![]() |
|
Clipje maar uitgezet, ben niet echt van de gore. Wel een bazenband! ![]() |
|
Ik vind de band dan wel niks, maar dit is geniaal ![]() quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Oh, het was geen punch, maar hij heeft hem wel 'out' geknocked? 't Is wel goed met Barnes, sneue tough guy :') Ryan had sowieso het voordeel van de twijfel tov Barnes heel erg mee, maar hier wordt toch echt overduidelijk het beeld geschetst dat CD keihard SFU wegspeelt en dat Barnes butthurt is :') Wat langer verhaal: http://www.metalsucks.net/2012/11/06/breaking-cattle-decapitation-drop-off-six-feet-under-tour-following-physical-altercation-between-chris-barnes-and-travis-ryan/ Uit de comments: "He was taking cheap jabs like "I like meat" and when he mentioned the huge walk-out rate (a hundred or so) he said "they can go home and eat veggie burgers" He set up a meet and greet a 8:45... But waited until Cattle D started to come out in an attempt to keep fans away from the Cattle show, but it backfired as there wasn't more than 2 people "meeting" him at a time." "I was there last night. 3/4 of the crowd left after Cattle. The impromptu meet and greet during Cattle Decap's set and the dumb jabs onstage are all true. Travis was not happy after the incident but kept his cool enough to not doing anything stupid. You should've seen Chris run to the bus! Ha, knocked out...Please! I talked him out of what he really wanted to do... But they'll be back in Boston. Revenge is a dish best served cold, and dropping off the tour is going to COMPLETELY ruin attendance." Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Het hele verhaal online mikken om je gelijk te halen is minstens even onprofessioneel imho. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Uit de MetalSucks comments, Anal Cunt blijkt wederom een profetische band geweest te zijn: ![]() |
|
quote: Niet 'even' onprofessioneel. Kom op zeg, wat Barnes flikt is toch echt wel veel erger. En als je al jarenlang op profession vlak problemen hebt met iemand mag je dat best een keer publiek maken, dan weet de rest van de bands ook hoe het zit ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Dan nog hou je dat soort dingen binnenskamers. Dat heet nu eenmaal professionaliteit. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Mwa ik zou de opmerking over het wel eten van vlees ook wel grappig vinden..... Lijkt mij dat als je laat weten geen vlees te eten, je ook mag laten weten wel vlees te eten.. Aangezien niemand erbij was en het er helemaal niet toe doet.... Move on nothing to see here.. ![]() |
|
![]() Kon niet slechter, sorry. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Yep, is het te merken? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Inderdaad, het was het meest professioneel geweest als hij niks had gezegd, hij aangifte had gedaan en Barnes gearresteerd was. Er waren getuigen, en Barnes heeft via Twitter al bekend, dus dat was ook helemaal goed gekomen ![]() Desalniettemin is Barnes gewoon met vlag en wimpel de minst professionele in deze situatie. En vind ik deze uitwerking van het geheel een stuk amusanter en rechtvaardiger; laat de wereld maar zien wat volgens Barnes professionaliteit heet ![]() quote: Tuurlijk, maar dat grapje gaat het ook niet om ![]() Dit is allemaal door getuigen (bezoekers van de show) e.d. gezien, dus er waren zeker wel mensen bij ![]() ![]() Dus. Cattle Decapitation ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Towerbridgentowerbridgen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Als ie dan toch kapot gaat van de butthurt, moet ie inderdaad maar gewoon aangifte doen ipv de zaak in het openbaar te gooien in de hoop dat er minder volk naar de rest van de tour komt. Of zou er toch minder aan de hand zijn dan die zeiksnor beweert? quote: Een fanboy neem ik aan? ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |