|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha dude |
|
ik zag net effe te googlen en ik zag op de Illdisposed myspace staan dat ze dit jaar op neurotic zullen spelen!!! |
|
hmmm die hebben in de verste verte niks meer met Deathmetal te maken. Maar ja, haha nog 53 bands te gaan. |
|
Hallo, het is dinsdag! |
|
haha, dat maak jij ervan. |
|
Maare WAAR BLIJVEN DIE BANDS GVD?! [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-02-2009 14:26] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Leuk man, een topic openen en met z'n allen gaan zeiken waar de bands blijven voor een feest wat pas over 4 maanden is. hahaha WAAR BLIJVEN DIE BANDS NOU, IK BEN BENIEUWD. IK MOET OOK VRIJ VRAGEN JA. ipv. dat ze daar nou een beetje rekening mee houden |
|
Wow vette line-up zeg! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 03-02-2009 15:30] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
kijk en nog steeds geen bands vandaag |
|
quote:Ik zou mijn geld terugvragen als ik jou was... |
|
Datum? Bla |
|
29 en 30 mei geloof ik |
|
Het is Neurotic Deathfest nieuwe stijl: geen bands. Hatsjikidee! |
|
Wel waar, ehm dinges is bevestigd en die ene, en die andere |
|
quote:Er zit inderdaad geen slechte band tussen nee |
|
quote: Ik geloof 't ook... maar zoek zekerheid. Het zou dan tegelijk met Rockhard en Festung zijn. Bla |
|
Nog geen bands bekend? Dan kijken we morgen weer. |
|
quote: Oh vast aanstaande maandag |
|
Bands zijn zóóo nineties Hatsjikidee! |
|
quote: Het is nu aanstaande maandag Maar géén bands! |
|
Neurotic deathfest I was cool, daarna werd het helaas kut. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wellicht aanstaande maandag? *kijkt hoopvol* Neh, zal wel niet doorgaan allemaal.. dan maar RockHard. |
|
quote: Waar was je vorig jaar dan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Het eerste was in baroeg, dude. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |