|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: mja ach, voeren we hem lazarus en zetten wat oude horrormeuk op, en laten we andere mensen de rest doen gelooof in jezellllf!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Dan wil ik die oude grind band van billy, Pissed off orgasm, erook bij!!! Fuck the world and fuck you |
|
VITAL REMAINS, ENTOMBED, VISCERAL BLEEDING and MISERY INDEX are among the first confirmed bands for this year's Neurotic Deathfest, set to take place May 29-30 at 013 in Tilburg, Holland. The festival billing is shaping up as follows: DAWN OF AZAZEL (NZ) DEADBORN (DE) DEMONICAL (SE) ENGINE OF DOOM (NL) ENTOMBED (SE) FACEBREAKER (SE) HAIL OF BULLETS (NL) HOUR OF PENANCE (IT) ILLDISPOSED (DK) INHUME (NL) LENG TCH'E (BE) MISERY INDEX (USA) NOX (NL) OBSCURA (DE) ROTTEN SOUND (FI) THE NEW DOMINION (NL) TORTURE KILLER (FI) VISCERAL BLEEDING (SE) VITAL REMAINS (USA) |
|
mooi dat word houten deathfest met een beetje mazzel. Fuck the world and fuck you |
|
Ah, eindelijk bands!!! |
|
Vital Remains |
|
quote: Nog geen nieuwe band te pakken weten te krijgen? Boeiender |
|
bron ? |
|
edit: ik heb hem al. Blabbermouth |
|
quote: Tot op heden nog niet de kans gekregen die band live te zien... |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Gaycloak - GGayo - MetalJan |
|
- Gaycloak - GGayo - MetalJan - Metaalhoofd22 Ben benieuwd naar de rest van de bands, dit ziet er in ieder geval al mooi uit! [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-02-2009 20:35] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik weiger in dit topic te kijken, het is geen maandag |
|
- Gaycloak - GGayo - MetalJan - Metaalhoofd22 - Jeroen83 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Hoop dat er nog veel goeds bij gaat komen, vind t niet heel bijzonder |
|
Rotten Sound Entombed Misery Index Engine Of Doom Lenght che Opzich niet verkeerd maar de rest kan me niks tot nauwelijks boeien, hopelijk veranderd dat nog! |
|
quote: Misschien.... |
|
quote:afgelopen jaar was dan ook een absurd goede line-up En ik was er helaas niet bij |
|
Ziet er goed uit. - Gaycloak - GGayo - MetalJan - Metaalhoofd22 - Jeroen83 - XXL - Mevrouw XXL Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nice!! - Gaycloak - GGayo - MetalJan - Metaalhoofd22 - Jeroen83 - XXL - Mevrouw XXL - Sorceress |
|
Er zijn weer een aantal bands bekend geworden. Aborted Fleshrot Inevitable end Mumakill Repulsion Salt the wound The acacia strain Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Aborted!! De rest ken ik niet |
|
REPULSION!!!! ik hoop vrijdags want zaterdags kan ik niet |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |