|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn, Behemoth headliner, De meest beroerde band van de lijst. Aparte keuze op een deathfest. |
|
quote:Precies mijn gedachte. |
|
quote: Vorig jaar waren ze ook headliner |
|
Nee, Hate Eternal. (laatste dag) God, wat was dat saai na Origin, hehe [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-05-2009 19:09] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ohja klopt Origin was idd een wervelstorm. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 13-05-2009 19:21] |
|
quote:Tsja, op de zaterdag speelt Sacred Reich in Dynamo dus die valt al af. Dan moet er heel wat komen op vrijdag voordat ik daarheen ga. Ach ja, voor 2/3 van deze lijst ABORTED BRUTAL TRUTH DESPONDENCY ENTOMBED FLESH MADE SIN GADGET GOD DETHRONED HAIL OF BULLETS ILLDISPOSED INHUME LENG T'CHE MISERY INDEX OBSCURA ROTTEN SOUND SEVERE TORTURE doe ik het wel |
|
als hate eternal weer headliner is, kan ik mooi naar stormrider op zaterdag . |
|
Volgens de 013-site is de dagindeling zo: VRIJDAG Unleashed Vital Remains Misery Index Hail Of Bullets God Dethroned Order Of Ennead Leng Tch'e Human Mincer Obscura Inherit Disease NOX Despondency Deadborn Braindrill Flesh Made Sin Fleshrot A Trail Of Horror ZATERDAG Behemoth Entombed Brutal Truth Illdisposed Aborted Severe Torture Gadget Inevitable End Rotten Sound The Acacia Strain Inhume Demonical The New Dominion Facebreaker Mumakil Salt The Wound Torture Killer Engine Of Doom |
|
quote:Tempting... |
|
Kaartje voor beide dagen gekocht. |
|
Tot hoe laat zal dit gebeuren afgelopen zijn op de beiden avonden? Wil het graag weten in verband met treinen dus. |
|
mweh voor 1 band langs gaan is niet zo'n puik plan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ondanks puike line-up toch maar niet heen. Over een dikke maand heb ik eerst de grote beurt + APK van de lesbak (met waarschijnlijk nieuwe koppelingsplaten...) en een halve week daarna MetalCamp. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geen Repulsion meer, dus ik zet een joker in... |
|
quote: en ik ook! |
|
Heel misschien aanwezig op de zaterdag, tijd geleden dat ik Behemoth heb gezien, wel maf dat ze op een festival als dit spelen... Fuck You All !. |
|
Vrijdag aanwezig |
|
Inhume zie ik op de zaterdag dus ook, heel vet! Dat is toch echt een van de meest intense live bands ooit, als die spelen wordt elk zaaltje bijkans gesloopt! Fuck You All !. |
|
quote: Ja gewoon komen idd. Wij zijn er ook. Moet ook wel, Michiel moet optreden. Zou het leuk vinden je eindelijk weer eens te zien. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
Aanwezig op Vrijdag, als het leuk is misschien op Zaterdag ook. |
|
quote: quote:Ik vind het ook fijn om jou weer te zien Maar waar speelt die lieve bandslet van jou nu weer bij dan? NOX? (if so dan zien we elkaar de week erop in Dynamo ook weer ) |
|
quote: God Dethroned. ot beide dagen aanwazig met Bringer of Light www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Joa, ik denk vandaag of morgen even kaarten halen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |