|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Suffocation speelde. Fuck the world and fuck you |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Gelukkig was Suffocation ook de enige band die daar speulde vorig jaar. Twee dagen Suffocation |
|
quote: Toen heette het nog Rotterdam DeathFest |
|
quote:Juist! Het eerste Neurotic Deathfest was in 2006 in Dynamo en daar stond ik zelfs nog op de poster |
|
Azijnpissers..... dezelfde lui deden het dus ik heb gelijk. Fuck the world and fuck you |
|
Waar is ZelThor als je hem nodig hebt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hmm VITAL REMAINS, HOUR OF PENANCE and New Zealand's DAWN OF AZAZEL op Neurotic? http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=114033 |
|
Ik mag toch hopen dat dit wel doorgaat.... er touren een hoop goede namen rond.... [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 09-02-2009 23:00] |
|
quote: Dat zou dan voor de 2de keer zijn, alledrie die bands stonden er in 2007 ook. |
|
Vrijwel alle goede death metal bands hebben er al gestaan dus wat dat betreft zal het toch enigsinds herhaling worden met wat nieuwe namen Ik vind het niet erg |
|
Nog genoeg grote mensentrekkers over. - Disgorge - Disgorge - Disgorge - Disgorge. Haal ze nou is naar Nederland verdorie!!! Nee ik verw8 dat ze gaan komen, gaan namelijk een tour plannen, ook Waking the cadaver is op tour. |
|
quote: Dat is waar. Tijd voor nieuw talent |
|
quote: Wat dan? Jij kan er toch niet heen, tis geen Wacken *splut* |
|
Heeft die ene meneer nu al bands bekend gemaakt? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Natuurlijk niet het is immers geen maandag. |
|
Oh ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kan jij toch ook doen voor dat festival van je? |
|
Over welke van de 9876543 bands met de naam Disgorge hebben we het ? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-02-2009 17:51] Fuck the world and fuck you |
|
spelen er uberhaupt wel bands:s? doe maar; -Ghoul -Impaled -http://www.myspace.com/insidiousdisease -Viral Load. jahaaa ik weet dat sommige hiervan vorig jaar er waren en ik niet Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Droom lekker verder.. als die bands daar echt gaan spelen dan loop ik daar de hele dag met een keiharde aderhamer rond. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ja nou god, laat mij ook eens een lekkere natte droom hebben overdag zullen we anders naar Milwaukee Deathfest gaan op kosten van ZM ?! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:hehe, gelukkig speelt Fondlecorpse op bloodshed, tenminste nog 1 coole Razorback records band hier in holland. Fuck the world and fuck you |
|
anders gewoon Razorbackfest in Nederland!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |