![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Suffocation speelde. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Gelukkig was Suffocation ook de enige band die daar speulde vorig jaar. Twee dagen Suffocation ![]() ![]() |
|
quote: Toen heette het nog Rotterdam DeathFest ![]() ![]() |
|
quote:Juist! Het eerste Neurotic Deathfest was in 2006 in Dynamo en daar stond ik zelfs nog op de poster ![]() ![]() |
|
Azijnpissers..... dezelfde lui deden het dus ik heb gelijk. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Waar is ZelThor als je hem nodig hebt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Hmm VITAL REMAINS, HOUR OF PENANCE and New Zealand's DAWN OF AZAZEL op Neurotic? http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=114033 ![]() |
|
Ik mag toch hopen dat dit wel doorgaat.... er touren een hoop goede namen rond.... [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 09-02-2009 23:00] ![]() |
|
quote: Dat zou dan voor de 2de keer zijn, alledrie die bands stonden er in 2007 ook. ![]() |
|
Vrijwel alle goede death metal bands hebben er al gestaan dus wat dat betreft zal het toch enigsinds herhaling worden met wat nieuwe namen ![]() ![]() |
|
Nog genoeg grote mensentrekkers over. - Disgorge - Disgorge - Disgorge - Disgorge. Haal ze nou is naar Nederland verdorie!!! Nee ik verw8 dat ze gaan komen, gaan namelijk een tour plannen, ook Waking the cadaver is op tour. ![]() |
|
quote: Dat is waar. Tijd voor nieuw talent ![]() ![]() |
|
quote: Wat dan? Jij kan er toch niet heen, tis geen Wacken *splut* ![]() |
|
Heeft die ene meneer nu al bands bekend gemaakt? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Natuurlijk niet het is immers geen maandag. ![]() |
|
Oh ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Kan jij toch ook doen voor dat festival van je? ![]() ![]() ![]() |
|
Over welke van de 9876543 bands met de naam Disgorge hebben we het ? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-02-2009 17:51] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
spelen er uberhaupt wel bands:s? doe maar; -Ghoul -Impaled -http://www.myspace.com/insidiousdisease ![]() -Viral Load. jahaaa ik weet dat sommige hiervan vorig jaar er waren en ik niet ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Droom lekker verder.. als die bands daar echt gaan spelen dan loop ik daar de hele dag met een keiharde aderhamer rond. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ja nou god, laat mij ook eens een lekkere natte droom hebben overdag ![]() zullen we anders naar Milwaukee Deathfest gaan op kosten van ZM ?! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:hehe, gelukkig speelt Fondlecorpse op bloodshed, tenminste nog 1 coole Razorback records band hier in holland. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
anders gewoon Razorbackfest in Nederland!!! ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |