|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Eindelijk mogen we het aankondigen: Wanneer: 24.03.2009 | 19.00 u Wat: Testament + support Daar zijn ze weer, Chuck en zijn Testament. De band die Dynamo en vooral de Dynamo-gangers in hun hart hebben gesloten. Testament zal zijn legendarische plaat THE LEGACY in totaal spelen, dus een natte droom voor de old school! Kaartverkoop is inmiddels van start gegaan, scoor ze simpel via deze site (zie tickets). Vvk Testament € 20,- aan de deur kosten ze € 22,50 kaarten: https://www.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=17291 http://www.dynamo-eindhoven.nl Hell fucking jawel! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-02-2009 21:27] |
|
quote:Hehe, deze idd: Dat wordt dus "2 Nights Only" |
|
quote: Mooi zo spelen ze eindelijk eens nummers uit de periode dat ze nog goed waren (eerste album plus de helft van The New Order). Denk dat ik wel erheen ga. Oeps, er staat nergens dat ze geen recentere nummers zullen spelen. Maar ja de gehele Legacy (en svp ook Reign Of Terror bij verre het beste Testament nummer ooit) trekt me waarschijnlijk toch nog wel over de streep. Dan zijn de latere nummers pure biertijd. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 06-02-2009 10:33] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:heb je die laatste wel gehoord van hun niet bepaald slecht of zo Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
haha, had ik nog gelijk ook met mijn test ham ent. |
|
quote: Ja die heb ik gehoord, en mijn God wat een middelmatigheid troef zeg. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
GVD.. op dinsdag? Denk ik eindelijk eens naar Dynamo te kunnen gaan voor een gave band.. verdorie. |
|
quote:Jouw auto rijdt niet op dinsdag? |
|
quote: Jij werkt niet op woensdag? |
|
quote:Binnenkort weer wel maar nog steeds zie ik het probleem niet. Ga ervan uit dat het uiterlijk om half 12 klaar is, je rijdt in anderhalf uur naar Zwolle vanaf Eindhoven en dan heb je misschien een nacht die 2 uur korter is. Ik snap het probleem niet als je een band echt graag wilt zien.. |
|
quote: -nevermind- Judge, je hoeft het niet te begrijpen zolang ik het zelf maar begrijp. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-02-2009 11:40] |
|
aanwezig |
|
quote:Mij best. Ik geef ook inderdaad de voorkeur eraan om Testament hun 2 beste platen live te zien spelen in mijn favoriete zaal dan dat ik jou begrijp. Gaat goedkomen de 24ste |
|
quote: Ik ben zo goed als zeker ook aanwezig. Werk de dag erna ook (zoals het er nu naar uitziet om 6 uur 's ochtends al. Maar ja om Testament eindelijk weer eens voornamelijk goed spul te horen spelen heb ik wel een slaaptekort voro over. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Groot gelijk, Testament is een leuke liveband. quote: Als ik mij dat kon veroorloven momenteel was het geen enkel probleem geweest, helaas is de situatie op het werk momenteel dusdanig dat dit niet te doen is. Naja dan maar teren op het geweldige optreden in Deventer en hopen dat ze dit jaar nog eens ergens langs komen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-02-2009 11:52] |
|
Nice! Heel erg onvoorspelbaar, maar ik ben een keer aanwezig. |
|
quote:Dat klinkt al een heel stuk vriendelijker dan een -smiley en volgens mij bedoelde je precies hetzelfde |
|
quote: Uitleg heeft toch weinig nut aangezien jij je mening al klaar had staan zonder de rest te weten ging je er van uit dat ik het te ver vond ofzoiets, aniejweej.. lekker boeiend ook.. vandaar edit: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-02-2009 14:52] |
|
Zeer zeker aanwezig!!!!! You're running in circles |
|
quote:Waar dan |
|
Mensen wat een geouwehoer toch ook. Ik zat de avond na Kreator weer om 4 uur 's ochtends in de auto, en 's avonds stond ik weer bij Kreator. Niet dat ik wil zeggen dat dat zo speciaal is, integendeel: als je een nacht wat minder slaapt zorg je gewoon dat je later die week eens om half 11 in bed ligt en dan is't weer opgelost. Anyway, ik ga in ieder geval naar een van beide shows. 3 x Testament in 4 dagen wordt misschien wel erg veel, maar het is wel een van de weinige bands die daar gaaf genoeg voor is. |
|
Hm, laatste trein 23.04. Wie weet, als ik vervoer kan krijgen. Bareuh... |
|
Aanwezig Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Testament gaat toch ook op tour met Judas Priest binnenkort??? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, idd. Jammer dat er niet heel de week nachttreinen rijden. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |