|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Even een Selbstmord service/Shining nieuwtje: i, kvarofrth of shining wanted to let shining be released on another label in the future, therefore i signed for avantgarde instead! SHINING III Angst -Självdestruktivitetens Emissarie- will be released by avantgarde very, very soon... thank you for your support, cut yourself! http://www.selbstmord.nu I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hen nu ook " total soul rape " . is dat ouder, nieuwer? of liever nog, is er een site van deze band? ik heb wel ff gegoochelt, maar kon zo gauw nix vinden. iemand? Oud Vuil. |
|
Ik heb hem. En hij is heel deftig. En idd, Forgotten Tomb is ook dik in orde. |
|
Total Soul Rape is hun 1e album. Was uit op het engelse label "The black hand" in een oplage van +/- 500 tot 1000 ex. Wordt binnenkort op LP en CD gerereleased op Selbstmord Services. Persoonlijk vind ik dit album nog beter dan de nieuwe Terror Propaganda. Zeker de moeite dus! 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik heb Terror Propaganda, hoewel ik het soms wat 'technisch' en 'progressief' voor black vind, vind ik de stukken als ze op dreef zijn black zoals ik het graag hoor...Transilvanian Hunger stijl. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ja ik heb die cd, die ts die die vent heeft "no future for democratie" haaha die moet ik ook hebben |
|
met de cd terror propaganda wordt ik op metal markets etc altijd dood gegooit, maar ik mot 'm nog steeds aanschaffen |
|
aanrader Je moeder. |
|
ik draai terror propaganda zeer regelmatig in de auto. op 1 a 2 nrs na geweldige plaat. Oud Vuil. |
|
nearly dead parasitesssss erg mooi die geweldig zieke vocals Je moeder. |
|
heb total soulrape(niet de rerelease) en terror proppaganda. wel leuk, maar moet ik niet teveel horen. |
|
Zo klaar als 'n klont. Super band super plaat. |
|
Zo, ik had Total soul rape al een tijd niet meer geluisterd omdat Terror propaganda zo enorm overweldigend was dat ik die maar telkens uit het cd rek trok. Maar nu ik TSR weer luister klinkt die ook behoorlijk bruut. Craft blijft gewoon een van mijn favouriete BM bands. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Total Soul Rape vind ik juist een stuk beter dan de wat rammelige Terror Propaganda. |
|
Ik heb toevallig gistermiddag in Göteborg, Zweden, Terror Propaganda aangeschaft. En het is een mooie plaat |
|
amen! we zijn 9 maanden na mijn vorige post, de plaat zit nog steeds in de ceedee-wisselaar in de auto. nog steeds niemand een website van hen? Oud Vuil. |
|
matige band imho. No meat is sweater |
|
quote: ze hebben een tijdje een webiste gehad, maar daar stond alleen informatie op over wie hun distrubuteurs waren in welke landen, nu is de website verdwenen... wel true Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
|
|
ik wou net zeggen.. necro je was me voor.. Craft heeft het werk voor de Arckanum split al af en schrijft nu aan eht 3e album.. ik heb wat rehearseltraxxx hier liggen en die klinken zeeeeeeeer vet! (en NEE ik zet ze niet on-line ) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik heb: Total Eclipse Demo Total Soul Rape firstpress+Secondpress+LP Terror Propaganda TS+CD+LP Een van men persoonlijke favoriete bands. |
|
Kots, wat is de reden behalve dat jij een verzameltic hebt dat jij zowel de CD's als de LP's van Craft hebt aangeschaft? Waarom het geld niet besteden aan de crimineel goede CD van Vital Remains bijv? |
|
No meat is sweater |
|
quote: wat een lief, klein siteje, zeg. Oud Vuil. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |