|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
jij post altijd die lekkere hitjes! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik ben die jongen met die hitjes... ik ben die jongen met al die swag... ik ben die jongen die altijd lekker fout wil gaan... Deze jongen is gewoon te gek.... WORD! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hij is gelekt...en erg vet. |
|
Mokerplaat. Heb de preorder vinyl hier al sinds begin vd week liggen. |
|
Heel erg benieuwd, hopelijk ligt hij straks bij Metalzone Vosselaar in de rekken. Faustian Spirit of the Earth |
|
oei ben benieuwd !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Gaaf nummer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klinkt goed! |
|
geweldige cd, draai em bijna de hele dag. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik ga hem ffkes opsnorren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geweldige plaat. Ik moest de spikes weer onder mn speakers schroeven, anders krulde het tapijt op door de bas. Wat een naar nr is "I want to commit murder", dat krijg je nooit meer uit je kop! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
lekker cd'tje indd ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Yes Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Klinkt weer goed! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Erg sterke plaat geworden. Tijd dat de heren eens komen spelen. |
|
GODnondedju wat een fijne plaat!! Dit soort platen wordt te weinig gemaakt tegenwoordig! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En hij staat op nr. 7 vd Zweedse albumhitlijst. Dit kan niets zijn, dit lag niet aan mij. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
je moet ook niet alles op jezelf betrekken. Dat is zonde joh. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
lekker spul, blijvend signature |
|
quote: Death Metal niet meer zien zitten? Maar wel naar Craft luisteren? Hebben we dit niet beter gehoord. |
|
signature |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |