|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
*houdt zich wijselijk in* dag kotsje |
|
quote: zeg Agony...weetje niet meer in Ieper toen die gast dacht dat ik 1 van de members van Craft was? hahaha [Dit bericht is gewijzigd door Twone op 19-08-2003 6:17] |
|
Total Soul Rape is vet, vooral de eerste paar nrs. dan. Klinkt allemaal wat venijniger dan op 'Terror Propaganda'. Ik ben zeer benieuwd naar het aankomend materiaal, Craft blijft één van de betere black metal bands van deze tijd. |
|
Terror Propaganda is nog steeds een vaak gedraaid CD-tje. Favoriete nummers: 01. Ablaze 04. Hidden Under The Skin 06. Nearly Dead Parasites 07. 616 Gave band is het, moet Total Soul Rape nog wel origineel Kan m nergens vinden, althans elk label die ik ken die m verkoopt heeft m niet op voorraad. Zal meteen even op de displeased website kijken... al een poos niet geweest... wie weet? |
|
ik heb net Craft - Terror Propaganda moet het alleen nog ff luisteren I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
"Terror propaganda" & "Total soul rape" repress. - Mutatis mutandis - |
|
skull, vuile home. craft total soul rape, geweldig. Latere werk valt nogal tegen. Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Wanneer krijg ik 'm weer es terug? [Dit bericht is gewijzigd door Skull op 18-10-2003 11:42] - Mutatis mutandis - |
|
quote: heb hem van sos distribution gekocht, mail maar voor email adres. was 8 euro Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ja zal ik doen, komt er zo aan |
|
ik vind t eigenlijk een vrij saaie band. armagedda bv heeft veel meer sfeer. |
|
quote: Valt die band goed met Craft te vergelijken? Zo ja, toch maar eens wat van zoeken dan! |
|
quote: maar neen..... |
|
Ik vond Armagedda echt standaard saaie rauwe black metal, zeer simplistisch riffwerk, nummers die op elkaar lijken, ging mij al snel vervelen. Craft is stukken 'technischer' (al blijft dat bij de meeste black metal een relatief begrip ) en origineler. |
|
ja, eindelijk kennis gemaakt met deze band middels hun 'Terror Propaganda'... een erg fijne plaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:inderdaad het is een zeer fijn ingehoor liggende plaat I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Eindelijk Terror Propaganda van Kwelgeest ontvangen. Undiscrimanating hate!! |
|
die kwelgeest erg vette plaat is dat. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Hij vondt 'm redelijk. We ruilen: Craft - Terror Propaganda Tegen: Heidenland - Triomftocht voor de glorie van wodan Haatstijd - Nachtgruwel Van die Heidenland neem ik afscheid met een traantje. |
|
je kan het ook kopen natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zoek maar vind niks. Traden is leuker. |
|
De nieuwe cd van Craft komt ook binnenkort uit |
|
Hoe kun je (bij total soul rape) de eerste persing van de herpersing onderscheiden? This is Zodiac speaking... |
|
quote: Hier ben ik erg nieuwsgierig naar. Total soul rape vond ik gaaf, Terror propaganda vond ik geweldig maar ik heb 1 nummer gehoord van het nieuwe album en dat stond me niet echt aan. Dat nummer deed me denken aan de Black 'n roll van Carpathian forest. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |