|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het duurt nog even maar vanaf heden in de voorverkoop: Vrijdag 30 oktober RIVERSIDE Progressieve rock uit Polen open 20:30 / aanvang 21:00 / € 20,00 (voorverkoop) / € 23,00 (deur) Kaarten en alle info klik: http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_tlevents&Itemid=65&task=detail&showid=396 |
|
Die prijs... |
|
Wel een erg gave band om live te zien, maar dit is wel wat prijzig.. aan de andere kant natuurlijk wel weer een smoes om in Zwolle te feesten. Hmm. Edit: Moet je wel kunnen zitten trouwens.. speelden de vorige keer twee uur, da's best lang staan. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 19-02-2009 12:17] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Erg gave band inderdaad! De kans is groot dat ik hier aanwezig ga zijn. Tzt maar eens zien . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
€ 20,00 (voorverkoop) / € 23,00 (deur) + de standaard € 1,00 servicekosten... |
|
Dat is in het weekend na mijn verjaardag.... *kijkt Blair Witch lief aan..* |
|
wilde trouwens zelf in dat weekeinde een festivalletje roggelen... |
|
quote: Ik kan dan niet bij de weg www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
stap je dan in het huweLIJKSbootje ofzo? |
|
Nope BIATCH. 'k goa dan Riverside loer'n www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
tuurlijk... had ik na kunnen gaan... jij en bands kijken in Hedon, betekent in jouw geval toch aan de bar (blijven) zitten en bier zoepen + niets van de bands zien? |
|
quote: Vaak wel, maar niet altijd. pfftmoehahahawhahahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Cool dan kom ik daar ook wel feesten... Misschien On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
staan op donderdag de 29e ook in Romein, Leeuwarden 20 euri vv 20 euri zaal You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote:Hou tog es op te zijken over de prijzen!!!!! alles is duur tegen woordig, met dank aan illegaal downloden en dat soort ongijn.(spelling ik weet het). Bands moeten ook brood op de plank snap je. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: pfff... zover gaat mijn agenda niet.... Kijk me tegen die tijd maar weer eens lief aan; |
|
Voor de volledigheid, Riverside NL tour: WU 28/10 Patronaat - Haarlem DO 29/10 Romein - Leeuwarden VR 30/10 Hedon - Zwolle ZA 31/10 De Pul - Uden ZO 01/11 Biebob - Vosselaar |
|
quote:Anytime... jeweettoch.. |
|
Ik snap dat gemiep over die prijs niet zo goed. Als ik tegenwoordig voor het eerste de beste 13 in een dozijn regionaal prutsbandje vlot een een tientje betaal vind ik 20 euro voor Riverside best meevallen. Soms krijg ik de indruk dat rock en metal echt weer een muzieksoort voor paupers begint te worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hm, kende heel die band niet maar net eens wat gaan beluisteren, oa dat filmpje van in paradiso op de hedonsite. klinkt erg lekker, tzt eens kijken hoe en wat edit: hoe vaker ik het hoor, hoe gaver het wordt! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-02-2009 1:26] Je moeder. |
|
Toch ook even kaarten kopen. Aanwezig dus. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Waarschijnlijk ook aanwezig, vind die prijs inderdaad enorm redelijk. je betaalt voor een band als Riverside toch al snel veel meer of heb ik dat fout "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Tijden van het optreden van Riverside zijn aangepast! The Pineapple Thief begint 30 okt om 20:00 ipv 21:00 uur! http://ow.ly/rCB7 |
|
Zin an Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik zit helaasch niet in Zwolle en omgeving dat weekend... Sorry Had ook wel graag heen gewild! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |