|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Geeft niks joh . Ik zie net dat ik mijn verjaardag zelf een maand naar voren geschoven had. Ik ben pas in november jarig zoals je weet |
|
Laat ik even vermelden dat de kaartverkoop loopt als een trein... (voor de onder ons ) |
|
Misschien ook nog wel kijken ja, maar zal wel laatste moment beslissing worden. Wel enorm gaaf, maar heb echt teveel leuke dingen die maand wat allemaal centen kost. |
|
quote: Ja hier ook. Ik snap je. Maar ik wil wel heen. Zal deze week, of volgende week kaarten halen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ach verdomme, ik moet hier gewoon bij zijn. Ik ga gewoon! Kaartje net gekocht. |
|
quote: Weekend weg gaat niet meer door... iig niet voor mij... dus als je nog wil komen... alvast een vervroegd verjaardagscadeautje.... |
|
Kaartverkoop verloopt zeer voorspoedig, sterker nog, dit concert gaat uitverkopen. Dus als je er bij wilt zijn, pik dan nog even snel een kaartje op. |
|
2 kaartjes in da pocket! Boeiender |
|
Accreditatie in the pocket |
|
Pff, ik had mijn kaartje al een week. |
|
Voor de mensen boven Zwolle, die achter net vissen. Leeuwarden heeft nog meer dan genoeg tickets beschikbaar. |
|
quote:Nice Vince! Komt Naat ook nog mee? Slaapplek geen probleem hier! Boeiender |
|
quote: +1 "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Ja maar ik wil naar Zwolle dit keer. Moet nog kaarten kopen,.. Ik zou wel 2 keer willen, maar dat kost veel centjes On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kee ook kaarten gekocht. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Je verjaardagscadeau is binnen |
|
quote: |
|
Nog slechts 13 kaarten te koop voor 30-10 Riverside, enkel en alleen nog online te bestellen! http://ow.ly/vRk0 |
|
Zin aan! Lijstje? - MR. N + vriendin Boeiender |
|
quote: - MR. N + vriendin - Valorian + Canon & Tokina |
|
- MR. N + vriendin - Valorian + Canon & Tokina - MMayo & Ilona & Slaapkop |
|
- MR. N + vriendin - Valorian + Canon & Tokina - MMayo & Ilona & Slaapkop -Alterprince "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
- MR. N + vriendin - Valorian + Canon & Tokina - MMayo & Ilona & Slaapkop - Alterprince - Judge M. - Blair Witch Veel zin in |
|
Hoe komt het eigenlijk dat Riverside in Nederland in 5 zalen speelt en bv. in Duitsland maar in 4? Is Nederland een soort tweede thuis? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 22-10-2009 12:39] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |