|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, Mirrie uut Zwolle wilde ook graag heen, indien er een kaartje over is zou je "onze" Vincent kunnen bellen, die eet daar namelijk. Boeiender |
|
quote: Nog niets gehoord. Heeft ze een printer? Ander kan dat niet. Maar het is nog niet zeker. En ik heb 2 kaarten dan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oh, ga je zelf dan ook niet? Je bent hier welkom hoor. Boeiender |
|
quote: Tuurlijk ga ik wel Ik neem vriendinnetje van Henke mee. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oh, Kaaaaaaamp'n Kirsten natuurlijk... Doe haar de groeten en een kusje op haar voorhoofd. Boeiender |
|
En helaas geen kaarten. Ze gaat het proberen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Okay, tot zo! Boeiender |
|
Mooi optreden was het. |
|
The Pineapple Thief was behoorlijk strak aan het spelen, geluid was prima (gelukkig). Ik kende deze band nog niet, maar vond het een aangename verassing. Om toch nog even te zeuren, ik vond het soms net allemaal iets te "gelikt". Riverside was super, in het begin even wat geklooi met geluid maar dat herstelde zich later. De band had het zichtbaar naar de zin, hoelang hebben ze staan spelen? Anderhalf uur, twee uur ofzo? Indrukwekkende band! Hedon uiteraard uitverkocht en bomvol, veel oude muziekliefhebbers aanwezig. Toch jammer dat het volk bij dit soort concerten zo anders is dan bij metalconcerten. Stug blijven staan op de plek (is van mij , ik verzet geen stap) als er mensen langs willen lopen, ook al wilde je de zaal uit. En sommige zijn rot van binnen, godverdomme wat een putlucht soms |
|
Wel een beetje jammer van dat groepje eikels achter in de hoek wat zonodig luidruchtige gesprekken moest houden die de muziek overstemden. Daar stonden buiten ook al mensen over te klagen. In van die woorden als: Of de stichting volgende keer hun uitstapje met de begeleiders elders wil gaan houden. Voor de rest: Voorprogramma: Dodelijk saai. Riverside: Wederom geweldig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehe, qua bezoekers: Ik vond het prachtig, al die sympho nerds. Riverside had ik nog nooit eerder live gezien, en ik moet zeggen, imposant, gave lichtshow, erg fijne basgeluiden, ja, ik vond het erg gaaf. Boeiender |
|
quote: Het is inderdaad bij dat soort bands wel een net iets ander publiek dan wat je in de metalscene doorgaans tegenkomt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat een leuke avond quote:Perfect samengevat |
|
|
|
|
|
Een erg goede avond; ontzettend gezellig en Riverside was geweldig!!! |
|
|
|
Mooi Vin. En Bert ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-11-2009 1:07] |
|
Gaaf. Wat voor camera heb jij dan zodat je in een 2:1 verhouding kunt schieten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Vette shizzle Vin!!! [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 07-11-2009 7:59] |
|
Foto kan ook gewoon bewerkt zijn |
|
quote: Oh RLY? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |