|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maak daar maar 11 van. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ganz ausverkauft! Nog wel kaarten voor Romein te krijgen op 29-10: http://www.poppodiumromein.nl/agenda.php?id=301 |
|
- MR. N + vriendin - Valorian + Canon & Tokina - MMayo & Ilona & Slaapkop - Alterprince - Judge M. - Blair Witch - Filth Lucre + eega - Moon - Kurk |
|
gratis kaartje? |
|
quote: ? |
|
quote: Denk gericht aan Kurk, gratis kaartje.. via Popfront wellicht. |
|
idd... erg scherp Mmayo! |
|
Vanavond in Bunde! Fokking veel zin in! |
|
Gezocht: minimaal 2, liefst 4 kaarten voor Riverside in de Pul in Uden 31 oktober. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: - Nark met aanhang Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
naja je weet toch Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
- MR. N + vriendin - Valorian + Canon & Tokina - MMayo & Ilona & Slaapkop - Alterprince - Judge M. - Blair Witch - Filth Lucre + eega - Moon - Kurk - Zillah + Henke's dinnetje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
Is er al iets in de richting van een tijdsschema bekend? Als ik dingen hoor over een voorprogramma dat twee uur lang speelt ben ik echt bang dat ik weer meer dan de helft van het hoofdprogramma moet gaan missen omdat ik anders de trein terug niet meer kan halen. |
|
Tijdschema kan ik je niet geven maar gisteren in Patronaat Haarlem begon de support om 20:30 en speelde een uur en Riverside speelde tussen 90 en 100 minuten. Het was daar volgens mij rond 23:20 of 23:25 afgelopen. Het lijkt erop in Zwolle wat eerder te beginnen. Dit staat op de site: Let op! De tijden zijn veranderd! Zaal open is nu: 19:30 uur en het voorprogramma begint om 20:00 uur! |
|
quote: (anders wel gewoon een kaartje gekocht, nu mooi dat geld aan bier en ev. merchandise uitgeven ) |
|
Donders zin an, heb hier wel hoge verwachtingen van. |
|
Ja +1. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zoekt iemand nog kaarten voor Riverside? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ga je niet? |
|
quote: Ja, ik ken nog wel iemand. Boeiender |
|
Ik wel, maar een vriendin van me heeft heel erg hoofdpijn. Misschien gaat ze nog. Maar ze denkt van niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ok ik sms der ff Kirsten gaat niet namelijk. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hehe, je weet wie ik bedoel? [edit] Miriam, Miriam had nog belang bij een kaartje. Kan je Vincent over bellen denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 30-10-2009 19:07] Boeiender |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |