|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
01-Urfaust - Einsiedler 02-Beherit - Engram 03-Grimm - Ter Galge 04-Arckanum - ÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞ 05-Absu - Absu 06-Bruce Springsteen - Working on a Dream 07-Drudkh - Microcosmos 08-Fluisterwoud - Laat Alle Hoop Varen 09-Heretic - Gods Over Humans, Slaves Under Satan Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Voor de ZM-jaarlijst mag deze helaas niet meedoen; EP. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Maar dit is de jaarlijst niet. |
|
quote: Dat klopt; daarom stond er ook "voor de jaarlijst" bij Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, maar.... |
|
Het was slechts een (mogelijk onnodige) waarschuwing vooraf; uit vriendelijkheid Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Owh, dan is het goed |
|
quote: Tering, wat ben jij weer eens vermoeiend bezig zeg. |
|
quote: Nee hoor! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Godver, ik kijk nu alweer tegen die discussies op Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Grote kanshebbers Cattle Decapitation - The Harvest Floor Mono - Hymn to the Immortal Wind Tombs - Winter Hours Funeral Mist - Maranatha Sólstafir - Köld <code> - Resplendent Grotesque Dälek - Gutter Tactics Nahemah - A New Constellation Absu - Absu Ulcerate - Everything is Fire Kylesa - Static Tensions Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tipje voor Robert: Die 'Fen - Malediction Fields' die hier in meerdere lijstje prijkt komt, anders dan M-A beweert, uit 2008. Ik weet vrij zeker dat ik'm in 2008 gekocht heb en de hoes zegt ook 2008. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Een live album kwam ook al voorbij (in dit geval Biosphere)... |
|
quote: Dat kan, daar wist ik het dan niet van. En het is sowieso voorbarig dus ik ben er niet bepaald actief mee bezig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Oh sorry, dat is waar ook. Ik zal die Biosphere uit de lijst verwijderen |
|
quote: Mij had het niet uitgemaakt. Het is wel een prettig album overigens. |
|
Behemoth - Evangelion Wardruna - Runaljod - Gap Var Ginnunga Sólstafir - Köld Alestorm - Black Sails at Midnight Týr - By the Light of the Northern Star Amesoeurs - Amesoeurs Insidious Decrepancy - Extirpating Omniscient Certitude De rest nog onbekend. |
|
Kanshebbers: Kreator Hordes Of Chaos Mournful Congregation The June Frost Prophecy, The Into The Light Seance Awakening Of The Gods Thanatos Justified Genocide Napalm Death Time Waits For No Slave Unanimated In The Light Of Darkness (The Covenant Of Death) General Surgery Corpus In Extremis: Analyzing Necroticism Heaven And Hell The Devil You Know Asphyx Death... The Brutal Way Tegenvallers vooralsnog: Candlemass Death Magic Doom Pestilence Resurrection Macabre Obscura Cosmogenesis Shining Klagopsammer My Dying Bride For Lies I Sire Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: De nieuwe van Funeral Goat kan er waarschijnlijk ook zo tussen gelazerd worden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Funeral Mist - Maranatha Porcupine Tree - The Incident Tombs - Winter Hours The Ruins of Beverast - Foul Semen... Dying Fetus - Descend Into Depravity Amesoeurs - Amesoeurs Solstafir - Köld Mastodon - Crack the Skye The Legion - A Bliss to Suffer Mono - Hymn to the Immortal Wind Code - Resplendent Grotesque Anaal Nathrakh - In the Shadow... Coalesce - Ox Goatwhore - Carving out the Eyes of God Paradise Lost - Faith Divides Us, Death Unites Us Between the Buried and Me - The Great Misdirect Marduk - Wormwood The Red Chord - Fed Through the Teeth Machine Baroness - Blue Record Behemoth - Evangelion Nile - Those Whom the Gods Detest Nazxul - Iconoclast Converge - Axe to Fall [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-11-2009 11:37] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Er komen nog te veel potentieel mooie releases aan om al een lijst op te stellen eigenlijk. Maar ben al redelijk zeker van de platen die het niet gaan halen: 1349 - Revelations of the Black Flame Archgoat - The Light Devouring Darkness Vader - Necropolis My Dying Bride - For Lies I Sire Ook een tegenvaller is de nieuwe Behemoth, maar die kan er mss nog in als vulling Faustian Spirit of the Earth |
|
Hmm, laatste Amorphis kan er ook best nog eens inkomen hier, alleraardigst plaatje. spelfout weggehaald... |
|
quote:Ghost Brigade ook gehoord? Die vind ik in dat genre nog een streepje beter zelfs! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik vind dat vooral een streepje anders. Beiden erg goede albums trouwens. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |