|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij heeft er ook al een review van geschreven op de FP. 92 harde punten. Kijk daar dan ook 's Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En dat zegt Zelthor net Heb maar even een topicje geopend voor deze band |
|
Ah ja. Maar dat had ie al veel eerder kunnen zien he Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat klopt, maar ik mis weleens wat Mogelijk heb ik het ook gezien, maar niet gaan luisteren omdat het me niet direct aansprak. Als je het iets zo geweldig vindt kun je er ook wel een beetje -meer- moeite voor doen en niet achteraf gaan lopen huilen dat niemand het kent Ik heb tig releases van dit jaar geluisterd naar aanleiding van tips hier. En veel daarvan waren ruim slechter dan AC Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is allang goed jongen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zegt ook niet veel, Atlas Moth had meer punten in zijn review en geen plek in de top 20. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
hehehe quote: NEE DAT IS HET NIET! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En geen topic! Wel vette CD zo te horen, misschien moffel ik die mijn top 20 nog in. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jullie moeten stoppen met slikken van hormonen, stel wijven. Zelfs Gerard Joling vindt zich een vent als ie zoveel wijverij leest .. |
|
quote: Was die niet gearresteerd? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Volgens mij is Jenje ongesteld. Krijgt 'ie z'n zin en dan nog lopen huilen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
1. Antigama - Warning 2. Agoraphobic Nosebleed - Agorapocalypse 3. Putrid Pile - House Of Dementia 4. Magrudergrind - Magrudergrind 5. Human Rejection - Decrepit To Insanity 7. Mumakil - Behold The Failure 8. Amogh Symphony - Abolishing the Obsolete System 9. Devourment - Unleash The Carnivore 10. Mantic Ritual - Executioner 11. Vomitory - Carnage Euphoria 12. Success Will Write Apocalypse Across The Sky - The Grand Partition And The Abrogation Of Idolatry 13. Obscura - Cosmogenesis 14. Inhumate - The Fifth Season 15. Mastodon - Crack the Skye 16. Ulcerate - Everything Is Fire 17. The Project Hate MCMXCIX - The Lustrate Process 18. Masachist - Death March Fury 19. Ribspreader - Opus Ribcage 20. Devin Townsend Project - Ki Ik weet het allemaal niet meer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Die Buried Inside is echt heel bruut! Ik kende deze band niet, maar bedankt voor de tip! Deze gaat ook nog in de top 10 komen denk ik. |
|
En alweer ge-edit. Godver wat is het moeilijk dit jaar, want wil er eigenlijk nog een aantal platen instoppen, maar de rest mag er niet uit. |
|
Vomietomie komt ook vaak terug.. @ Zelthor, die Goreguts al binnen? ( is voor jou ook van dit jaar toch?) |
|
quote: Die Vomietomie is best cool, maar voor mij geen top 10/20. hehe@Gorguts Nee, die is nog niet binnen. DisOrder had er nog precies één liggen en ik en iemand die net eerder was hadden die besteld. Geen voor mij dus Binnenkort maar weer bestellen, ze zijn nu weer op voorraad geloof ik. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Check! |
|
Bedankt voor link Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Simpel is niet erg, maar ik vind ze niet zo sterk.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heb het even gecheckt op Myspace, beetje postrock meets BM, maar dan niet boeiend.... Boeiender |
|
quote:Goed CD'tje hoor Zijn er postrock + BM bands die je wel gaaf vindt? In dat 'genre' kan ik Cobalt - Gin nog aanraden, als dat zin heeft Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dat check je dan snel voor nummers die 10 minuten per stuk duren. Niet alle genre's spelen 30 nummers per half uur hoor |
|
quote: Oh, zal ik eens gaan checken dan. Ik bedoel met niet boeiend overigens dat het mij niets nieuws laat horen, dus ik snap de fuzz erover niet. Heb veel betere postrock riffs gehoord, met meer sfeer. Ik vind het niet slecht, maar zeker geen top 10 materiaal. Boeiender |
|
quote: Joh, had het gister al opstaan meis.... Boeiender |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |