![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe Nile klinkt wel lekker, maar ik mis herkenbare partijen enzo. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
Min die laatste 3(die grind dus) en + Behemoth, Peste Noire & Karl Sanders, ben ik het grotendeels wel eens met MH. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-10-2009 12:34] ![]() |
|
quote:Nee is hun tweede, eerste is ook erg sterk, maar niet zo goed als de tweede. ![]() |
|
Geen nieuwkomer dus. Hopelijk komt die dr nog "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
Nieuwkomer: Tombs! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ohja, dat was een nieuwkomer he. Moet het nog eens vaker luisteren "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote:Erg goed idd. Sowieso is Relapse lekker bezig dit jaar ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 17-11-2009 11:00] ![]() |
|
quote: Beetje een rare lijst eigenlijk. Als ik dit zie kan ik toch wel concluderen dat je een bm liefhebber bent en in dit geval ontbreekt er toch het e.a. in je lijst. Of ben je ook zo'n type nachtmist die een band als bijvoorbeeld Shining al te commercieel vind? :') [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-10-2009 12:38] ![]() |
|
Wat ontbreekt er dan in jouw ogen? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Tot nu toe, eigenlijk nog in willekeurige volgorde: Hacride - Lazarus Sólstafir - Köld Nahemah - A new constellation Enochian Theory - Evolution: Creatio ex Nihilo Chaos Divine - Avalon Amorphis - Skyforger Hatesphere - To the Nines Immortal - All shall fall En dan zijn er nog een hoop cd's die ik nog moet gaan beluisteren/kopen... Scar Symmetry bijvoorbeeld, of Damned Spirit's Dance, Hollenthon. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote: Fatsoenlijke black metal, geen middelmatige kijk-mij-eens-depressief-zijn-black metal. ![]() ![]() |
|
Wat ontbreekt er volgens jouw dan? Misschien bedoel je op Shining of Austere maar "To Lay Like Old Ashes" moet ik nog vaker gaan luisteren om er een goed oordeel over te vellen en Shining vind ik niet boeiend (en dat heeft niks met 'commercieel' te maken). Ook Blut Aus Nord vind ik maar niks. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 19-10-2009 21:01] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
The Ruins of Beverast mist. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-10-2009 9:57] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Altar of Plagues? Solstafir? Funeral Mist?, Marduk? Immortal? Den Saakaldte, om er maar een paar te noemen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-10-2009 2:07] ![]() |
|
Willekeurige volgorde: Nazxul - Iconoclast Cattle Decapitation - The Harvest Floor Kreator - Hordes of Chaos The Faceless - Planetary Duality Shining VI - Klagopsalmer Suicide Silence - No Time To Bleed Behemoth - Evangelion Ulcerate - Everything is fire Immortal - All shall fall Sepultura - A-Lex Zal de komende maanden nog wel wat veranderen, aangezien ik een hoop nog moet checken, o.a. Marduk, Vader, Neasit, Dying Fetus, Glorior Belli, Devourment, The Ruins of Beverast, Furia, Paradise Lost. an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Paradise Lost - Faith Divides Us Death Unites Us Marduk - Wormwood Hypocrisy - A Taste of Extreme Divinity The Devils Blood - The Time of No Time Evermore Immortal - All Shall Fall Amorphis - Skyforger Mistur - Attende Fejd - Storm Nile - Those Whom The Gods Detest Nazxul - Iconoclast Top 2 staat muurvast, rest kan nog veranderen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
zoiets dacht ik al ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Wel hé? ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() nee ik vind dat echt heerlijk om te zien, ik zou dat helemaal hebben met een nieuwe King Diamond zeg maar. ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Het was weer kut dit jaar op Merauder na ![]() Against God and Government ![]() |
|
1. Solstafir - Köld 2. Pure Reason Revolution - Amor Vincit Omnia 3. Riverside - Anno Domini High Definition 4. Wardruna - Runaljod-Gap Var Ginnunga 5. Funeral Mist - Maranatha 6. Altar of Plagues - White Tomb 7. Isis - Wavering Radiant 8. Wolves in the Throne Room - Black Cascade 9. Amesoeurs - Amersoeurs 10. Porcupein Tree - The Incident 11. Vreid - Milorg 12. Blut Aus Nord - Memoria Vetusta II: Dialogue With The Stars ![]() |
|
quote: nou nou nou.... dat valt best mee, lekkere geile kale knikkert van me ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: haha, ja waarom zou ik iets nieuws kopen als ik ook een Master of Puppets of een Screaming for Vengeance op kan zetten. Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |