|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke bands hebben live de meeste indruk op je gemaakt? De mijne: 1. Meshuggah (Dynamo) 2. Nevermore 3. The Crown |
|
Ancient Rites- met stip (vooral in Beringen in april ) Therion: machtig in Antwerpen vorig jaar Iced Earth- begin dit jaar eindelijk kunnen zien, Type O Negative- december 19999 ABBrussel, 3 dagen oorsuizingen.... Immortal- blijft imposant Vintersorg- 1X gezien vorig jaar- klasse I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
- Devolved, 20 juni in Nijmegen gezien. Ongelofelijk strak, hard en intens. - Dream Theater. Meerdere malen gezien en die lui blijven me verbazen. - Cannibal Corpse. rete, rete, retestrak. - Morbid Angel. Gezien met de domination tour. - Fates Warning met de 'A Pleasant Shade Of Grey' tour. Heel intens *brrrrrrr* |
|
Death Angel (nog nooit iets van gehoord toen ik ze zag, maar ze bliezen me zo omver) Children Of Bodom Iced Earth Ill Nino (nee, 'k kan 't niet laten ) Moonspell [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 14-08-2002 11:15] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Tanzwut (013) Therion (013) Rammstein (HMH) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Cannibal Corpse Vomitory Obscenity |
|
[quote]Op 14 augustus 2002 10:23 schreef Vampie het volgende: Therion (013) quote] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Obscenity is inderdaad ook een erg sterke liveband!! o ja!! STRAPPING YOUNG LAD |
|
Moeilijk! - Paradise Lost, Dynamo 95 - Iron Maiden tijdens de Reunion Tour - Gecombineerd concert van Moonspell, Therion, Amorphis, Smael en nog wat bands in 1996 - Rammstein afgelopen jaar En vast nog dingen die ik nu even vergeten ben... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Obscenity heerscht met een hoofdletter HEERSCH!!! |
|
- Tanzwut - Apocalyptica - Rammstein I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Saxon Motörhead Zimmer's Hole Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Finntroll Strapping Young Lad Fear Factory Shadows Fall |
|
- Therapy? - Fear Factory - L7 |
|
quote: Finntroll is idd wel erg leuk live!!! Hoewel ik er nooit een CD van zou kopen ofzo. |
|
Vomitory Behemoth Mysticum My Dying Bride (op Wacken) Pungent Stench |
|
quote: Heb ik leuke foto's van op Eurorock. De zanger stond constant voor me te poseren.. Zo moesten er meer zijn.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Heb ik gezien op Graspop, idd zeer sterk live. K was een beetje bang dat de sfeer live zou verloren gaan, niet dus I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
opeth exodus iced earth http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
oh, Therion als laatste in de tent op Dynamo (96??) was errug impressive. Ook Peter Steele en bandje als afsluiter (97?) was te gek. Paradise Lost op Dynamo noemt hier iemand? Ik weet niet meer wanneer dat was (sjesus, word ik al zo oud??), maar vond het erg slecht. Vooral door de zang, hoe heer Holmes oude klassiekers verkrachtte. Elke cd van hun kan ik wel waarderen, ook de laatste "commerciële"... maar toen ben ik toch tijdens "Eternal" met tranen in mn ogen weggelopen! |
|
Nile. |
|
Symphony X "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
uh huh!! Symphony X is live echt belachelijk vet |
|
Dillinger Escape Plan in Nijmegen een paar jaar terug... dat was pas vet... super strak en lomp gespeelt allemaal... INHUME doet het ook altijd goed bij me... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik vind Hypocrisy Live goed overkomen, nu een aantal keer gezien en ja...zeer ok |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |